תקשורת ומדיה

למרות המשבר הכלכלי בתקשורת: אתר חדשות חדש יושק השבוע בשם חדר מצב

את האתר החדש תערוך העיתונאית ואשת התקשורת בת אל בנימין ולצידה גויסו שורת עיתונאים צעירים. מאחורי האתר המגזרי עומדים אנשי העסקים אלי עציון ושוקי גולובינסקי בעלי קבוצת אשדיר המוציאה עלוני שבת פופולריים במגזר הדתי
מערכת ice | 
עורכי חדר מצב (צילום קליין תקשורת)
בתמונה משמאל לימין: גולובינסקי, אלי עציון ,בת אל בנימין ועמיעד טאוב
למרות השפעות הקורונה והרשתות החברתיות על שוק הפרסום, הושק השבוע אתר חדשות חדש – חדר מצב.  מאחוריו עומדים אנשי העסקים אלי עציון ושוקי גולובינסקי בעלי קבוצת אשדיר המוציאה את עלוני השבת הפופולריים במגזר הדתי, "מצב הרוח" ו"שבתון" ועמיעד טאוב הבעלים של עט תקשורת.
"חדר מצב נולד אחר תקופה מאתגרת לעלוני השבת, הקורונה שסגרה את בתי הכנסת הביאה עימה גם פגיעה לא פשוטה בתחום אבל התוכניות לאתר החדש קיימות הרבה לפני שהיא הגיעה לעולם, כחלק מתהליך של מעבר מהפרינט אל הדיגיטל" מסביר עציון וגולובינסקי מרחיב: "הערך המוסף של חדר מצב יהיה בשיתוף הקוראים והמטרה היא פשוטה: לספק מידע זמין ואמין ללא הטיות לציבור ולהוות בית חדשותי לציבור שלא מוצא לו בית באתרים הקיימים".
עוד הוסיפו: "יש אתרי חדשות רבים וטובים אבל במחקרים שערכנו מצאנו שיש ציבור רחב של קהל לאומי מסורתי שאינו מרגיש שיש לו אתר חדשות שהוא סומך עליו ורואה בו בית, ורבים אמרו שישמחו לאתר חדשות לאומי הפונה לציבור הרחב".
את האתר החדש תערוך העיתונאית ואשת התקשורת בת אל בנימין לצידה גויסו שורת עיתונאים צעירים. באתר החדש יהיו מדורי אקטואליה, חדשות חוץ, ביטחון, פוליטיקה, כלכלה, בריאות, לייף סטייל, ברנז'ה, מורשת, תרבות, טכנולוגיה וספורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה