תקשורת ומדיה

"שאפו", לעומת "הכל כדי לעקוץ": הביקורות לראיון של נתניהו אצל אודי סגל

ביקורות מעורבות ברשתות החברתיות מצד עיתונאים לדרך בה ניהל המראיין בחדשות 13 את השיח עם ראש הממשלה. כספית שיבח: "עושה את עבודתו", אסתרון: "כבוד אודי", ינון מגל התנגד: "תתנצל בפני נתניהו על ראיון תוקפני ואגרסיבי"
מערכת ice |  106
בנימין נתניהו ואודי סגל (צילום צילום מסך טוויטר ערוץ 13)

אחרי שיונית לוי קיבלה בעיקר ביקורות על האופן בו ניהלה את הראיון עם ראש הממשלה בחדשות 12 לפני קצת יותר משבוע, אמש (חמישי) ראיין אודי סגל את בנימין נתניהו בחדשות 13 וניסה שלא להצטייר באופן דומה. לדעת כמה מחבריו בתקשורת, הוא הצליח במשימה.

אביעד גליקמן התרשם: "אומנם אני משוחד אבל ראיון פצצה של אודי סגל עם ראש הממשלה. אודי שואל ומעמת את נתניהו עם כל השאלות הקשות. ראש הממשלה מנסה להתחמק, לא עונה לעניין ונראה לחוץ ומבוהל. שאפו לאודי סגל".
 

גם ברוך קרא פרגן לחברו לערוץ 13: "ראיון מופת. ייזכר ממנו: אודי סגל שואל את נתניהו שאלה פשוטה: למה אדם עשיר כמוך צריך לקבל ממילצ׳ן מאות אלפי שקלים מתנה. התשובה של נתניהו: נוזף במראיין על השאלה".
בן כספית הביע את דעתו: "הבאזז בפיד הוא שאודי סגל "מפרק" את נתניהו בראיון עכשיו בערוץ 13. אני לא חושב שזה נכון. אודי סגל עושה את עבודתו. עבודה שכבר מזמן לא נעשתה. התרגלנו ל"ראיונות" המלטפים בגלי ברדוגו, בערוץ 20, בביביתון ובעוד אין ספור ערוצים ואתרים מטעם. כשרואים פתאום ראיון שמכיל שאלות עתונאיות, 2. התעקשות על האמת, אי מתן הנחות, שליטה בעובדות ומניעת ספינים שקריים, מופתעים. במילים אחרות: שאפו אודי".


המוציא לאור של כלכליסט, יואל אסתרון, כתב בטוויטר: "מרענן לראות עיתונאי נחוש, מדויק ובקי בחומר, מוכן לעימות עם הספינים והשקרים של ביבי, שואל שאלות נוקבות, לא ממצמץ, לא מצחקק. כבוד אודי סגל!".
ינון מגל כתב: "אודי סגל אשכרה ביקש מראש הממשלה שיתנצל על המתים מקורונה מגיפה שמתו ממנה בעולם עד עכשיו 2 מליון איש אבל שנתניהו יתנצל סליחה אודי אבל התבלבלת אתה תתנצל בפני נתניהו על ראיון תוקפני ואגרסיבי תודה אוהב דקל".
 
גדעון אלון מישראל היום דווקא חשב אחרת: "אינני שותף להתפעלות של רבים מעמיתי למקצוע מהראיון של אודי סגל עם נתניהו. סגל שהוא עיתונאי הגון, הגיע לראיון חדור מטרה להראות לכולם כמה הוא חד ותוקפני וגבר גבר. לדוש שוב בסיגרים ובשוקולד ובנתן אשל נראה לי עלוב ומשעמם. במקום להתמקד רק בשאלות ענייניות וחשובות הוא עשה הכל כדי לעקוץ".
אראל סגל היה שותף לדעה: "פיד שמאל בהיי. אודי סגל חבט בראש הממשלה. בא עם נאום מהבית, קפץ מנושא לנושא, קטע בגסות את ראש הממשלה. חבל שהשמאל לא מבין שראיון כזה מלמד פחות על ראש הממשלה ויותר על התקשורת. ראיון כזה מבהיר לכל מי שעוד התלבט, התקשורת היא חוד החנית של רק לא ביבי".
אלי ציפורי טען: "אודי סגל לא בא לראיין את נתניהו, הוא בא לרצות את הכנופייה של רביב דרוקר בערוץ 13, ערוץ שמשרת טוטאלית את מנדלבליט - תוך שהוא מפגין בורות מכוונת בענייני כלכלה ובשערוריות במשפט נתניהו. להזכירו: בן ארי הפיקה רווח של מיליון שקל במרמה בראש העין. אמרת על זה מילה כשאתה מלהג על ערכים?".
תגובות לכתבה(106):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 78.
    אחרי הראיון העלוב של יונית
    יואב 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אודי הגיע לראיון מוכן, מכיר העובדות ומוכן לשאול שאלות נוקבות. הגיע הזמן שמישהו ידבר על אובדן הערכים המוחלט שלוקה בו המדינה, על השקרים, ההסתה. ראיון לפנתאון.
    סגור
  • 77.
    מה שראוים מפו לו רואים שם
    אברהם 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשך ורק הם הקטינו את הפגם כמה שיוכלו וזו גם ראיה שתמיד השופטים יכסו על התובעים.כך שבעצם הפגם הוא למעשה על כול התיקים שנפתחו שלו כחוק ובעברה על החוק וסגל ממש שירת באופן ברור את עמדת התביעה הרי זה ברור שהתלויזה היא למעשה שעומדת מאחרי כול התחלאות וכול השנאה ראוים מראין שבה לראיון ובידו לפגוע בכבודו של ראש ממשלה מכהן וזה ממש בלי ערך השאלות שהיה צריך להשאל .כנראה השנאה גרמה להם לאיבוד הדעת כי לו יתכן שהם לו מודעים למידת הנזק העצומה שמתחילה להתבאר לכול התושבים ואכן הראיון מצביעה בברור שיש קבוצה גדולה מאוד של בעל ממון ומעצבי דעת קהל שהם פשוט מורמים מהעם ולהם מותר לעבור על החוק ולעשות ככול העולה על רוחם והשאלה למה ביבי לו עושה כלום נגד דברים הזוים שמתרחשים מול עיננו המודהמות וכאן אתם השינאה פוגעים בכול המערכות ואתם לו מכבדים ואין לכם ערכים והכול מותר בה לך מראין לראיון עם ראש ממשלה ובעזות פנים שואל אותו שאלות בלי קשר למציאות כי המצב או שכרגע טענת נתניהו נכונה וגניזת התיקים יותר מודאית לדעת מומחים אז אתה לו מתביש לשאול על תיק שעדין לו דנו בו וכמובן במצב כזה שתהיה מי שלו תהיה אתה נכנס לסחרור ת
    סגור
  • 76.
    הכול שקוף זה לו מוסתר
    אברהם 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה ראיון עמית סגל קפץ על נתניהו ובלי הבחנה דקר אותו בכול חלקי גופו וזאות לכול מחיאות הכפיים מכול זרם השנאה ההולכת וגוע בארץ ואם בגלל שנאת חינם נחרב בית אחד אז חיבים להציל את הבית הזה וכיום ערוץ תקשורת בכיר לאחר שהבחינו בעליה בסקרים לאחר גילוי השקרים של היעוץ ומרעיו והראיון אם חברתו של סגל הבחינו שכול המערכת נחשלת ויש פתגם שאומר תזהר תמיד מחיה פצועה שאז היא הכי מסוכנת את זה ביבי לו ידע ומענין איך ביבי הגיע לראיון ובתוח שהוא סיכם על נושאים וסגרו וכנראה שסגל כול כך היה בוטה שבאמת נתניהו הוא כול אדם נורמלי מובך ומיד נכנס לסחרור ומצב מישפטי כזה הוא כול כך קשה שאת צריכים להבין שצריך להיות אדם מיוחד כדי לעמוד בו בצורה כזו למצבו ואין אדם שלו מתנסה בזה לו יכול להבין א.כול להאשים אדם בפשע וכול מילה שלו נבדקת בקפידה והוא נמצא בבית של האויב ויכולים להכשיל אותו בנכל ביב הלך לשם מסיבה אחת שהוא לו מפחד להישפט והם שקרנים ביבי נישפט על ידי הציבור שנים ארוכות והציבור אוהב אותו והנה הוחכה ברורה לחיבור התביע אם התשקורת ולביבי זה היה ברור הרי למה או שואל אותו על מתנות בשעה שבשתי התיקים התגלה שנפל פגם כך
    סגור
  • 75.
    מה שראוים מפו לו רואים שם
    אברהם 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקיפות ובהירות
    סגור
  • 74.
    Yedr@netvision.net.il
    דורון 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נא! נא! נא! איזה ראש ממשלה שכל השאלות שהעם דורש תשובות נישאלות ! נא ! נא! נא! ראש הממשלה ניראה בפעם הראשונה מבולבל שעיתונאי בעל אומץ רב שואל את השאלות ללא פחד וללא מורא ! נא ! נא! נא! לה כל העתונאים לא מציגים לפני ו את האמת לאמיתה ! זה התפקיד שלכם ! גם עליכם מושחתיהו שם נא! נא! נא!
    סגור
  • טען עוד
  • 73.
    ינון מגל, אדם תוקפני, מבקש מאודי סגל להתנצל על תוקפנות (ל"ת)
    קורע מצחוק 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אני לא כעס עליך ! קשה לשמוע את האמת !
    דורון 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נא נא נא
    סגור
  • 72.
    כתבלבי הימין
    לא מאמינה... 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא מאמינה איך כתבלבי הימין שוב עם השטיקים שלהם..''אודי סגל דיבר על ערכים? אבל מה אמר על ליאת בן ארי?" הם התרגלו להיות תוקפנים כלפי כל מתראיין שהוא לא ביבי להפליץ שקרים ולקוות שהקהל המטומטם שלהם יריע... הראיון של אודי סגל היה רק קצת מפוכח, קצת 'מעמיד על מקומו' מרואיין זחוח שבא במטרה לשקר ולהעביר את כל השקרים שלו כבחמאה... ואודי פשוט לא נתן... אבל, מה שענין את אלי ציפורי בראיון עם נתניהו, זו ליאת בן ארי... יופי...
    סגור
  • 71.
    להסתכל על הרצוף
    אזרח 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מספיק להסתכל על הפרצוף שלו בשביל להבין עם איזה חומר אנו מתעסקים..אני התכוונתי לפרצוף של אדון אודי
    סגור
  • 70.
    איכס
    אזרח 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ה"עיתונאי" הכי פלצן והכי זיפט ..רואים על הפרצוף העקום שלו..חצוף טיפש ..סיגרים ושמפניה מעניין אותו 2000 נרצחים של הסכם מרחץ הדמים אוסלו שהתקשורת דחפה ועודדה לא מעניין אותו..נכון?? מתי מישהו ייחקר על מעשה הפשע הנורא הזה נגד העם היהודי ?? הכנסתם את השפל המתועב המרצח השקרן הפתולוגי ערפאת לאחר שהרס את ירדן ולבנון לכאן וגם כאן המתועב השפל שילח מרצחים עודד רצח יהודים הרס מאות משפחות את הכלכלה וכל חלקה טובה..אבל הסיגרים של ביבי מפריעים להם..אנשים אפסים כפויי טובה מנוולים..עשה טעות ראש הממשלה שהלך אל האפס הזה לראיון..ראש הממשלה שינה ב180 מעלות את המדינה לאחר שהשמאל הרס אותה..הביא הסכמי שלום אמיתיים הביא חיסונים במהירות שיפר את הכלכלה וגם הערבים למדו דבר מה..ישראל שוב מדינה חזקה לא מוכה ומושפלת כמו בתקופת אוסלו!
    סגור
  • רק לא ביבי
    איתן 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 4
    היי מטומטם אנחנו מבינים שאתה ביביסט חסר שכל ,אודי סגל קרע את הנוכל לגזרים וזה מוציא אותכם מדעתכם , שתלך לכל הרוחות אפס מאופס.
    סגור
  • 69.
    "ראיון תוקפני ואגרסיבי"
    גל 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 5
    עשה את העבודה שלו. התפקיד שלו זה לשאול את השאלות הקשות. אם ביבי לא מסוגל להתמודד מול עיתונאים, איך יתמודד מול מגפה? מול אויבים? נראה שבלי השופרות שלו שרק מגנים את התקשורת הוא לא שווה כלום. במקום להתמודד עם הטיעונים, עוברים לווטאבאוטיזם. הכי קל...
    סגור
  • 68.
    ראיון עים הפלצן אודי סגל
    דניאך 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    7 4
    עתונאים עלק סתם עדר פלצנים עים משכורות של ערוץ שעמוד בפשיטות רגל
    סגור
  • 67.
    רק ביבי
    אבי 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    8 5
    רק ביבי לא יעזור לאף אחד העם אוהב את ביבי העם חי טוב ובכיף אין מקומות חנייה מרוב שיש רכבים
    סגור
  • 66.
    הראיון בערות13
    מירי 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 4
    חוץ מיוהרה ואגרסיה עתונאית וקשקוש אין שום משמעות לראיון
    סגור
  • 65.
    אודי סגל עיתונאי מקצועי
    עזרא 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 7
    עשה עבודתו כמו שנדרש מתקשורת במדינה דמוקרטית. שם התקשורת היא כלב השמירה של הדמוקרטיה ולא פודל מאולף שלה.
    סגור
  • 64.
    מי שלא סגר את שדה התעופה ועקים אדומות אשם
    רוחה 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגל כל הכבוד צדקתה ינון מגל בעל הלשון הארוכה כתב זוטר לעומתך גם עכשיו דרך שדה התעופה באים מוטציות חדשות העיקר שיצביעו לו גם החרדים לא כולם ביבי אחרי מה שקרה אצלהם רורים שביבי איבד את זה
    סגור
  • 63.
    שאפו ענק לאודי סגל. עשה את עבודתו
    טל 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 6
    עמית סגל, ינון מגל ועוד מלקקי התחת של ביבי. תתקפו כך לא מראינים ראש ממשלה? מתי ראש הממשלה יפסיק לשקר? יש תקציב. ישראל פורחת. רק חיסונים וחיסונים. במה הוא מטפל מלבד איך לצאת מכתבי האידום שלו! די נמאס. השסע בעם. מגיע לנו רטש ממשלה מאחד ומטפל בבעיות של המדינה. די מההסתה ומהשקרים של ביבי נמאס
    סגור
  • 62.
    נתניהו
    אמה 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 4
    גם אני שואלת את ראש ממשלתנו.למה אדם עשיר כמוך ,צריך לקבל במתנה ,רכבים משוריינים ,בעלות של מיליון וחצי שקל ,כל אחד?איפה היו הרכבים המשורינים ב"צוק איתן?הרי יכלו להציל חיים.
    סגור
  • אין שכל אין דאגות
    אזרח 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אז מה ראש ממשלה צריך לדעתך לנסוע באלטזעכן??סתומה .
    סגור
  • 61.
    שמש העמים
    עמוס 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אכן נמאס להתעסק באיש העקום הזה מקווים שישתנה ונתעסק בעתיד שלנו ולא שלו
    סגור
  • אחד שמבין
    אזרח 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כאני שומע תגובות של עקום כמוך..אני מתבייש שיש בעם שלי אפסים כפויי טובה כמוך
    סגור
  • 60.
    שאפו לאודי סגל
    אריאלה 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כל הכבוד.ביבי לא אלוהים אלא בפני עצמו.השאלות שנשאלו היו לגיטימיות ואקטואליות.ביבי לא רגיל שלא מתרפסים בפניו. אכן אודי סגל היה בקיא בחומר מה שהקל עליו להכביד על ביבי. הלוואי שיהיו עוד כמותו.תגובותיו של ביבי מחזקות את דעתי לא אהב ובטוח לא יתראיין בקרוב בערוץ 13. מקבלת המנחה
    סגור
  • 59.
    ראיון
    דודו 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אם בן כספית. אביעד גליקמן וברוך קרא משבחים את אודי סגל משמע שאודי סגל מגעיל כמוהם. אמור לי מיהם חבריך ואומר לך מי אתה. זה היה ראיון מבזה ללא טיפת כבוד לראש הממשלה. השאלות נועדו להביך אותו. זה היה ראיון שכל מרואיין אחר היה קם מתחילתו ועוזב את האולפן. שאפו לראש הממשלה שעמד בזה. אודי סגל יכול לחגוג עם חבריו הבזויים
    סגור
  • 58.
    אודי סגל
    אורח 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    על הפתיחה שלהראיון שם את הנוכל במקום, בלי שייקים טריקים שקרים ונהנהנהנהנהנהנהנהנה
    סגור
  • 57.
    אודי
    אורח 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מ ע ו ל ה !
    סגור
  • 56.
    ראש ממשלה סנילי...
    אורח 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 5
    לא זוכר כלום שוב ושוב מבולבל ושקרן , אבל זוכר מגיל 8שגירש את הבריטים.
    סגור
  • אודי סגל
    יובל 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נראה שאמא שלך סנילית היה לא זוכרת טיך קוראים לילד סבל כמוך אנ מתעאב איתך שאתה יותר מפגר מחמור לך תקנה חבל ותתאבד
    סגור
  • 55.
    נשגב מבינתי
    החתול במגפיים 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אודי סגל בראיון מצויין, לא פחות! שאל בדיוק את השאלות הבוערות, כמובן ללא מענה מזה שאמור לתת אותן. למה ראש הממשלה מרגיש כל כך מותקף כשמציבים מולו שאלות בתור המנהיג של המדינה הזאת? זה התפקיד שלו בתור משרת הציבור, לתת דין וחשבון. תארו לכם מפקד בצבא שבזמן מלחמה מבקשים ממנו הסבר, יענה תשובות כמו: מה זה משנה למה עשינו ככה וככה?! בסוף אנחנו ננצח. מה זה משנה למה החלטתי ככה? בסוף ניצחנו. זה היה נראה למישהו הגיוני?! אז למה נראה לכם הגיוני שיש לנו ראש ממשלה שמנכס לעצמו את כל ההצלחות ואת הכישלונות מפיל על אחרים? למה נראה לכם הגיוני שיש לנו ראש ממשלה שלא חושב שמגיעות לנו תשובות אמיתיות ורציניות על התנהלות?!
    סגור
  • 54.
    מעניין אם את רבין היו מראיינים ככה בלי טיפת כבוד (ל"ת)
    אא 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 53.
    לא מבין...
    יוסף שמעוני 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לי נראה שנתניהו עונה על השאלות ענינית ומתרכז בדברים המהותיים וסגל מתעסק בשטויות. מה זה הענייין להתנצל בפני המשפחות? זה פשוט קשקוש.זה יעזור למשיהו במשהו. זו לא ביקורת ענינית. תצביע על השגיאות האמיתיות. למה לא סגרו את נתב"ג? למה הירשו טיסות לדובאי? למה הביאו מפיצי מחלות מברוקלין? למה יצאו מהסגר הראשון לא בצורה מדורגת? מה התוכנית המדויקת להורדת האבטלה? את מי זה מעניין הסיגרים והשמפניה? אם יש שחיתות דבר על השחיתות באופן עיניני - האם אישרת עיסקת צוללות בגלל טובות הנאה?
    סגור
  • 52.
    אודי סגל מצויין מחיאות כפיים (ל"ת)
    תמר 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחח...
    אזרח 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחעלק מצויין..חחחחחחחחחחחחחחחחחיחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח......
    סגור
  • 51.
    צריך לתבוע את אודי סגל על תקיפה בשידור חי !!!
    ישראלי 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    7 2
    זה לא היה ראיון זו הייתה תקיפה אכזרית שגרועה יותר ממכות ולא נתנו לראש הממשלה להשיב קשרו לא את הידיים והפה וכל הערוץ הבזוי הזה שיסה בו את הפינצ'ר.... זו הייתה תקיפה בשידור חי של ראש ממשלת ישראל..
    סגור
  • 50.
    אודי סגל
    יעל 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    וכי מה ציפיתם מעוכרי ישראל וכתבי ערוץ 13, אביעד גליקמן, ברוך קרא ושלא נשכח חלילה את בן כספית.
    סגור
  • 49.
    בושה
    שושנה 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כל הכבוד לאודי סגל מראיין מקצועי שואל שאלות לעניין ומצפה לתשובות ענינות ולא סחור סחור כמו שמר נתניהו רגיל לענות.
    סגור
  • 48.
    עיתונאים
    חיים 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מי משבח את מי .כספית .דרוקר .קרא..כולם תומכי זנבר..ובשארה אז מה חדש.ביום הבחירות אנחנו נעבוד והם ימשיכו ללכלך...וביבי ימשיך עוד ארבע שנים
    סגור
  • 47.
    מלאני
    מלאני 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אודי סגל הגיע להרשים את המדיה בשמאל ולהיראות נחוש ובקיא בנושאים הנשאלים את ראש הממשלה , בפועל הראיון הציג את ההפך, ראש הממשלה הבין שלא ניתנת לו האפשרות למתן תגובה, מה שגרם לביבי לענות קצר ולעניין ראש הממשלה קיבל נקודות של אמין סמכותי ואחראי בושה ועליבות נפש למראיין שכזה - אודי סגל
    סגור
  • 46.
    תאוכלו תחת ימניים בבונים.
    י 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    למה לתת כבוד לנוכל, נהנתן ומסית? תזכרו בבונים - גם בהבאת החיסונים - זה מתוך שיקולים לעזור לעצמו לנפנף בזה ביום הבחירות. זה לא משיקולי דאגה לכם אלא שיוכל להיבחר שוב ויהרוס את מערכת המשפט ויברח ממי שפטו.
    סגור
  • בבון עם תחת אדומה
    אזרח 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה ראש הבבונים עם תחת אדומה ומנופחת מתגעגע ליאסר חברך הקוף עם השפתיים שכל הזמן זזות ועיניים שכמעט יוצאות ועושה v באצבעות ..חחחחחחחחח
    סגור
  • 45.
    שאלה מותר להגיד....
    מהפך 77 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דביל ולא להיות מצונזר?? אז גליקמן תגיד למה אתה חושב שאתה משוחד??? אתה אמור להיות כזה???
    סגור
  • 44.
    אודי סגל יצא תותח. נתניהו לא מסוגל מול עיתונאי...
    משה 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אודי סגל יצא תותח. נתניהו לא מסוגל מול עיתונאי, אז מול אירן? רק גדעון סער
    סגור
  • חולים קשה בשנאת אחים
    אברהם 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למעשה הפעם באמת משקפת את גודל הרוע והשנאה שמאחד את כול לו רק ביבי זה האפיון שלכם ושמחתכם על מה הרי מאז הגילוי שנפל פגם ביועץ ומשם לכול התיקים נדמתם כול המרעים שבכם נדמו וכמובן אדוניכם המהנדסים והמעצבים שלכם וכול המביטים בהם החליטו להעניק סיוע לכול החלקים והפעם היה סיוע גלוי לכול החיבור הוא מבחינת התקשורת ממש איבוד הדעת כיום מה שעשה הראיון הזה הצביע בברור רדיפה ואף איום ברור שיעשו הכול הבל הכול כדי להורידו לביבי אני אומר אין מנוס כדי להציל את המדינה עליך להשתמש בסמכותך ולסים את מעגל השנאה אשר בודאות סופו ידוע המנעמים של כול בעלי השררה הסתימו כבר היום יודע הציבור בדיוק מה קורא במערכת הרשע של הית משפת
    סגור
  • תותח כמוך
    אזרח 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תותח כמוך שעושה הרבה פלוצים
    סגור
  • 43.
    ראיון ראש הממשלה.
    חן אופק 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אין פלא לקרוא אלו כתבים שיבחו את סגל על ראיון חוצפני, מביש שבא לחבוט בראש הממשלה. צא ולמד סגל
    סגור
  • 42.
    אודי סגל !
    מיכאל 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    24 16
    סוף סוף עתונאי רציני שואל שאלות רצינות במקום להעריך מקצוענות מרימים גבה תחשבו שוב פעם בבקשה אודי ראוי להערכה גדולה שאפו אודי !!!!!
    סגור
  • מה היה רציני בשאלות??? ראש הממשלה כשה ממנו בדיחה .האישכ (ל"ת)
    מהפך 77 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 41.
    בושה. זה ראש ממשלה? לך (ל"ת)
    כוכי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    22 14
    סגור
  • תת רמה
    אזרח 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחת תת רמה כמוך לא ראויה לתגובה
    סגור
  • זה באמת בושה שביבי עדיין ראש ממשלה
    יעקב 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 7
    הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסה, מגיע לנו ראש ממשלה שחושב על העם שלו ולא רק על עצמו.
    סגור
  • 40.
    שמאלן חולה נפש
    מוטי.י 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    15 25
    בערוצי השמאל המראיינים מתחרים בניהם מי יהיה יותר תוקפן הנהול השיח מול בנימין נתניהו כאשר המטרה היא מי יקהל נקודות זכות הרשתות החברתיות , פשוט משחק זול מול ראש ממשלה עם יכולות פנומנליות בעל התחומים .
    סגור
  • 39.
    סגל מרצה חבריו דרוקר ודות
    גיל 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    13 25
    סגל היקר הייתה תוקפני עד אימה.רציתה להיראות גבר גבר בעיני חביריך בערוץ. אבל לא חבל איך לא הפעלתה את השכל הישר ויש לך. איך היאשמתה את ביבי במות אנשים מהקורונה? בקיצור רציתה לרצות את הברנג'ה שהיללו אותך ללא מחשבה יתרה. אודי שכחתה את בן ארי איתרגתם אותה. למה??????????
    סגור
  • 38.
    הראיון התוקפן
    אבי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    9 18
    הראיון עם נתניהו אצל סגל היה דוחה.התוקםנות המטופשת של המראיין גרמה לכל מי שאני מכיר לדפדף לערוץ אחר. סגל כחול היעניים יפה התואר בדרך להזדקן ולהפוך לזקן אלמוני לא ממש חכם.
    סגור
  • אודי סגל מצויין מחיאות כפיים (ל"ת)
    תמר 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 37.
    אודי ריק מתוכן
    רפי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    11 17
    אודי נסתמת כאשר ביבי אמר לך כל העולם משבח אותנו על התנהלות שלנו הקורונה ורק כאן התקשורת טוענת ההיפך אין לך מה לענות ענין אותך השמפניה והסיגרים אודי ישב אתה מולך שיכל לעשות מיליוני דולרים מהרצאות בעולם בכל שעה בחר להנהיג את המדינה ולשמור עליה מהאויבים וגם מהתקשורת תרשום אותי אני מוכן לקנות לביבי ארגז שמפניה כל חודש העיקר שהוא ינהיג וישמור על המדינה יש יהיה משהו אחר ולא חרטטנים כמו לפיד או ליברמן
    סגור
  • אז תקנה לו, ותשאיר את התגובות לחכמים ממך
    מגחכת 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ממילא אתה משתרך אחריו כמו ריר של חילזון
    סגור
  • 36.
    אודי תותח (ל"ת)
    א 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    15 10
    סגור
  • 35.
    גם אתם מקבלים דף מסרים מבלפור ..??
    יוסף 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    9 5
    אתם מצטטים 5 עיתונאים מחןגן של נתניהו. מעט הבאתם מבן כספית וקמצוץ מברוך קרא....
    סגור
  • 34.
    אם אני איש ציבור מהימין אני מחרים את ערוץ 13
    שי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    10 14
    אף לא ראיתי ראיון אגרסיבי לא נעים. אני הייתי קם והולך. פשוט בושה של ראיון של ערוץ שאין לא רייטינג וגם לא יהיה לו אם ככה מראיינים אנשי ציבור.
    סגור
  • 33.
    ביבי ניגב את הרצפה עם אודי
    מולי ברגר 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    7 17
    אודי סגל שכמו חבריו הסימפטומים קימבן לעצמו את השירות הצבאי בגל"צ, בא להעליב, לדקור ולחנך על לוחם סיירת מטכ"ל וראש הממשלה הכי טוב שהיה לנו. את מי מעניין מה החברים של אודי סגל אומרים?? כולם מאותה בועה מצפצפים זה את זה. עולב. כשתהיה לכם אלפית מתחושת השליחות ההתמדה והמסירות שיש לביבי לכם ישראל ולמדינת ישראל, נתחיל אולי להתייחס אליכם בכבוד
    סגור
  • הפוך גוטה, הפוך
    אוי לנו 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המצחיק הוא שביבי מנגב איתכם, מצביעיו, את הרצפה ואתם אפילו לא שמים לב. השטיקים והטריקים שלו, שלא נדבר על הדמגוגיה בגרוש זו תורה מסיני עבורכם וזה טראגי בכל כך הרבה רמות!
    סגור
  • 32.
    זכר מול נקבה ??. הם רק ירוויחו מהשיבות של אודי (ל"ת)
    אייל 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 31.
    ראיון עם ראש הממשלה
    משה 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    6 4
    עד היום היית מוערך ,אבל אחרי הראיון עם ראש הממשלה הבנתי שהרמה הייתה רדודה,כנירטה אין לך מושג ביחסי אנוש,לא כיבדת את המרואיין שמולך כניראה ששכחת שיושב מולך ראש הממשלה לא היה מזיק קצת כבוד.ניסית לחבוט בו ללג רחם,שאלת שאלות וא איםדרת לראש הממשלה לענות ותוך כדי תשובתו אתה מכניס שאלות נוספות,זה מעיד שהגעת טעון המיוחד,לא הסתרת את דעתך הפוליטית עד היום היית מוערך ,איבדת את זה, מה שגורם לי כרגע לשנות את דעתי שלא הייתה נ בבחירה לנתניהו עכשו אבחר בו וזה יזכף לזכותך אודי היקר.היה אפשר גם להזכיר את היתרונות של ראש הממשלה אבל אתה התעלמת מהם באת חדור מוטיבציה למלחמה .ממש אאכזבה
    סגור
  • 30.
    אוד סגל יהיה העתונאי הראשון
    שבסניק 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    6 8
    שיראיין את ביובי במעשיהו
    סגור
  • 29.
    שבירת מסך
    זלמן 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגל לא הצליח לבלבל וראש הממשלה שבר את המסך
    סגור
  • 28.
    רישיון לפניכם
    רמי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    6 5
    בראיון הזה ראינו את תחילת הסוף של השקרן, הרמאי, המושחת, הגנב הגרוע בראשי הממשלה מאז ומעולם.
    סגור
  • 27.
    תכלס, ביבי שלט בכל אורך הראיון, לא גמגם לרגע
    זליג 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    11 15
    אודי סגל פתח את הראיון על 200, בתוקפנות לא נורמלית, כל הראיון אפילו לא חייך לרגע, היה מאוד לחוץ, ביבי ענה על כל השאלות בצורה רגועה, התחמק באלגנטיות מכל מה שלא רצה לענות, שיחק אותה. אם תשאלו אותי, ביבי יצא אשף תקשורת, ואודי סגל יצא כלב נובח.
    סגור
  • 26.
    התקשורת אוייבת של העם ביבי נתניהו ראש הממשלה הטוב בעולם (ל"ת)
    רונית 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    6 11
    סגור
  • תקשורת שמאלית נקודה (ל"ת)
    שרה 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 25.
    אנח מוכן לקבל את הראיון שלך אם תראיין את המועמדים לפיד
    זוהר 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    5 5
    תציג את השאלות שלך באגרסביות כ עשרים אחוז שאלות קשות ולא מלטפות אתה באתה לראיין אתראש הממשלה כהתגוששות אישית ואני בז לך חשבתי אותך כאיש תקשורות מאוזן וטעיתי
    סגור
  • 24.
    מי מרוויח יותר
    אבי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 4
    האם יש הגיון שאודי סגל ירוויח פי 2 מראש הממשלה אני לא מבין מה קורה לאלו שצועקים מושחתים
    סגור
  • 23.
    שאפו???חחחחחחחה
    נועם 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    17 24
    איזה שאפו ואיזה עמה.נתניהו יודע להתראיין,ועושה קרקרס למי שמנסה להוריד אותו.אין אין עליו בעולם.האיש הזה כל כך גדול,והניסיון של אודי לעקוץ אותו,לא ממש צלח.הרי אנחנו רואים מה נתניהו עושה עבור העם,הרי אנחנו שומעים ורואים איך מהללים ומשבחים את נתניהו וישראל.אז....יאלה רדו מהעץ שטיפסתם עליו ותפסיקו לעשות צחוק וקרקס מעצמכם.
    סגור
  • 22.
    כל כך שקוף שהמראיין בא לתקוף ולא לראיין
    שירלי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    27 29
    אפילו מאמץ קטן לטשטש את הכוונה לתקוף מצידו של המראיין לא נעשה כאן. וזה היה כל כל עלוב ילדותי ופטתי לראות ולשמוע את המראיין חדור מטרה אחת בלבד: התקפה אלימה. מבישה ומכוערת. יצאת פיתה מעוכה אודי סגל. אם להאמין למישהו זה כמובן רק לראש הממשלה בנימין נתניהו ולדבריו. ממה נפשכם לכל הרוחות, לא תוכלו לפרגן לראש הממשלה נתניהו ולו רק בהברה אחת קטנה? מה זה הטרנד החולני הזה שפשה במדינה שלנו לשנוא ולשנוט ולהשפיל ולעלוב בראש הממשלה שלכם? אז הוא לא מושלם, יש קלקולים, יש מה לתקן, אבל להתעלם מלא מעט פעולות שמיטיבות עם האזרח שהוא עשה ועושה? למשל בשאלה בעניין המענקים שהוא חילק לעסקים, הרי אם לא ניתנו להם היה כאן כאוס הייתה כאן הפיכה היה כאן הסוף של המדינה, וכשראש הממשלה מנסה שוב ושוב להשיב בנושא הזה המראיין נכנס בגסות חצופה לדבריו משתיק אותו בחוצפה שלא תיאמן! רק כדי שהאמת שיש בה מסר שמיטיב עם האזרח לא תישמע חס וחלילה, לא, כי לא לזה התכוון המראיין. אין טוב אצל ראש הממשלה נתניהו בעיניו של המראיין, יש רק רע ואך ורק רע ורק את הרע נציג ונשמיע. איכסה עליך ועל דומים לך אודי סגל.
    סגור
  • כסף
    מיקה 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    למה נראה לך שהוא נדיב ככ מכיסו? החיסונים והמענקים משלמים אנחנו במיסים די כבדים.בכירי האוצר התפטרו כשהם עשו בממשלה כרצונם בכספינו פיזרו ללא הכר
    סגור
  • 21.
    מה אתם עפים על עצמכם ?סמול = 6 מנדטים (ל"ת)
    גילה 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    24 24
    סגור
  • הפבדתם
    אילן 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    צודק אבל עדין אין ממשלה לביבי כבר 3 מערכות בחירות אז תמשיך לאכול את הלב
    סגור
  • 20.
    אודי,מתי תעשה ראיון דומה עם לפיד?
    גילה 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    25 21
    או שעדיף שלפיד לא ידבר ככה יצליח לעבוד על כולם בדיוק כמו גנץ בבחירות. שיטה של הסמול ,אפסים.
    סגור
  • ראש ממשל
    אילן 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בעזרת השם כשלפיד יהיה ראש ממשלה
    סגור
  • לפיד
    יוסי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    15 14
    כשלפיד יואשם בשוחד מרמה והפרת אמונים וכל מילה שלו תתברר כשקר וההבטחות שלו יהיו שוות לתחת גם ללפיד יעשו רעיון כזה
    סגור
  • לפיד? נו באמת. זה כמו להאשים עציץ במרמה ובשוחד
    זליג 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האיש מעיד על עצמו שהוא לא מבין בכלכלה, לא מבין בבטחון, לא מבין בבריאות, פשוט גולם. אחד כזה צריך תיקים? הוא בעצמו תיק אחד גדול... אגב, זה נשמע כמו שאתה מדקלם מדף מסרים, "מרמה שוחד והפרת אמונים". תכלס מאשימים אותו בקבלת מתנות עלובות. הוא לא נתן כלום בתמורה.
    סגור
  • 19.
    אודי סגל הזכיר לביבי
    סוף סוף 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    22 13
    שביבי הוא בסך הכל civil servant = משרת ציבור ולכן הוא חייב לציבור תשובות.
    סגור
  • 18.
    אז מה אודי אתה גבר כעת נכון? (ל"ת)
    מוטי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    33 3
    סגור
  • כן
    אודי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תודה אח
    סגור
  • 17.
    אין הבור ירא חטא
    משה 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אמרו על ענקי רוח כביבי, "ובִמְקוֹם שֶׁאֵין אֲנָשִׁים, הִשְׁתַּדֵּל לִהְיוֹת אִישׁ" ואמרו על גסי רוח כאודי, "אֵין בּוּר יְרֵא חֵטְא וְלֹא עַם הָאָרֶץ חָסִיד"
    סגור
  • ציטוט השבוע
    אכלתם ת'ראש 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עוד אחד שמצטט דברי תורה ותומך בעבריינים, אין אירוני מזה...
    סגור
  • 16.
    ראיון סגל ביבי..
    פישביין 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    13 10
    לביי מותר לשקר בכל דבר.. ולמראין הגון אסור את האמת לחשוף? השתגעתם או מה? סגל עשה עבודה נהדרת הלוואי שהשניה כך לביבי הייתה עושה ולא מצחקת כטיפשה..
    סגור
  • 15.
    אוי הפוזיציה...
    א 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    10 5
    כרגיל, כל הימנים קוטלים את אודי סגל ולהיפך. לא נמאס לכם מהצפוי והנדוש? תעירו אותי באמצע הלילה ומוך שינה אני אתן תגובה (זהה) במקום כל המגיבים בכתבה. ולאדון ציפורי שאלה: אם הבן של השכן גנב תתפיר לבן שלך לגנוב? בינתיים אף אחד מהם לא הורשע אבל לליאת בן ארי אתם קוראים עבריינית ולביבי 0גם בתקשורת) נאשם. טול קורה מבין עינייך!
    סגור
  • יש הבדל עצום
    דנה 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הבן של השכן זה לא התובע המושחת שתופר לך תיקים. ביבי לא מואשם רימה. ליאת בן ארי-כן.
    סגור
  • 14.
    כל הכבוד
    בועז 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    18 26
    אודי ניסתה להיות יותר טוב מהיפה יונית מבערוץ 12 נכשלת.. שדרתם רק שנאה שתעזור לביבי לקבל יותר מנדטים. זה הנזק שאתם התקשורת גורמת שהשמאל לא יעלה לשלטון בעתיד הנראה לעיין. הציבור מודע ביום יום לשנאת התקשורת לימין ולנתניהו ואת זה את עושים טוב. אל תשתחצן הייתי קטן מאוד מול מול ביבי אל תתלהב מתגובת השמאל.
    סגור
  • 13.
    כל הכבוד
    בועז 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    6 21
    אודי ניסתה להיות יותר טוב מהיפה יונית מבערוץ 12 נכשלת.. שדרתם רק שנאה שתעזור לביבי לקבל יותר מנדטים. זה הנזק שאתם התקשורת גורמת שהשמאל לא יעלה לשלטון בעתיד הנראה לעיין. הציבור מודע ביום יום לשנאת התקשורת לימין ולנתניהו ואת זה את עושים טוב. אל תשתחצן הייתי קטן מאוד מול מול ביבי אל תתלהב מתגובת השמאל.
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד
    בועז 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    8 17
    אודי ניסתה להיות יותר טוב מהיפה יונית מבערוץ 12 נכשלת.. שדרתם רק שנאה שתעזור לביבי לקבל יותר מנדטים. זה הנזק שאתם התקשורת גורמת שהשמאל לא יעלה לשלטון בעתיד הנראה לעיין. הציבור מודע ביום יום לשנאת התקשורת לימין ולנתניהו ואת זה את עושים טוב. אל תשתחצן הייתי קטן מאוד מול מול ביבי אל תתלהב מתגובת השמאל.
    סגור
  • 11.
    הביביסטים בהלם: כך נראה ביבי בלי הריפוד של ערוצי הבית
    רוי גזית 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    27 26
    שאלות נוקבות ואמיתיות. גמגומים מביכים בתגובה. כך נראית עיתונות. את זה לא תראו בערוץ 20 או בישראל היום.
    סגור
  • 10.
    הקוסם איבד את זה. היום הוא עוד נאשם בפלילים שמגמגם.
    ידגר 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    28 31
    אודי עשה את עבודתו בלי להתחנף למושחת.
    סגור
  • 9.
    סגל
    לי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    13 22
    אודי ומרצינו שני שמאלנים שהם גם עיתונאים שמנצלים את הבמה להנדס תודעה או במילים אחרות תעמולה מתוחכמת דרך השאלות שלהם
    סגור
  • 8.
    אודי סגל תתבייש לך
    אורה 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    33 22
    ראיון מגעיל כל הזמן ניסה להשפיל את ביבי ולהוריד אותו בושה וחרפה אין קצת כבוד לרוהמ אבל ביבי מספיק חכם ויצא מיזה בגדול ובצורה מכובדת והיסתכל בו בפנים בלי בושה וחרטה
    סגור
  • כבוד
    מיקה 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    10 4
    על איזהנכבוד?כרצונכם הוא מלך? גם הוא-ביבי פקיד ממשלתי שעובד אצלנו.התבלבלתם
    סגור
  • 7.
    אודי סגל
    הילה יעקבי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    28 27
    אודי סגל הנכבד כמה.שנאה יש לך כמה זלזול כמה שנאה לביבי לא ייאמן עד מתי
    סגור
  • בחירה
    אילן 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    10 3
    מה זה משנה? ביבי חר להתראין אף אחד לא הזמין אותו אז שיענה אמת כי אותנו הוא לא יכול לסבן
    סגור
  • 6.
    ככה זה כשענק צריך לשבת מול גמד.סגל הוא עיתונאי
    לילי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    32 24
    עם אגנדה פוליטית ברורה.דף מסרים עלוב מול הישגי ענק של ראש ממשלה מבריק.
    סגור
  • ענק
    עליזה 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעליב, מראיין שמקבל מחיאות כפיים מאביעד גליקמן. זה אומר הכל.
    סגור
  • 5.
    רעדו לו הביצים
    יוסי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    37 27
    אודי לא יצא חכם בכלל הוא רק ניסה לרצות את הפלצנים מהתקשורת בראשם גליקמן המכוער ורביב העוד יותר מכוער יצאת שבלול אודי פעם הבאה תנסה לפרגן קצת אולי תצא הגיוני יותר
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד
    נפתלי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    35 18
    לאודי סגל
    סגור
  • 3.
    אודי סגל עיתונאי מקצועי מצויין, חד כתער שבא
    שחר 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    37 22
    לבצע את מלאכתו נאמנה, ואיפשר לנו הציבור לקבל תשובות לשאלות ענייניות וחשובות.אף שראש הממשלה ניסה לחמוק ממתן תשובות, אודי סגל לא הניח לו חזר וביקש תשובות לשאלות, ובין היתר חשף את שקריו כמו נושא התקציב, לדוגמא. קיבלנו ריאיון נוקב ומצויין, שאפו לאודי סגל על עבודה מצויינת אין ספק שאודי סגל לא עשה חראש הממשלה עבודה קלה כפי שעשתה יונית לוי המתחנחנת, מלטפת בערוץ המקביל
    סגור
  • 2.
    אודי סגל הוא עיתונאי אמיתי
    מר רייטינג 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    35 24
    חד, חכם, וגורם לכל מרואיין להתפתל מפני השאלות. ככה צריך. זאת עיתונות.
    סגור
  • 1.
    אודי סגל אלוף!!
    יוסי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    35 39
    איזה ראיון!! כל הכבודלאודי סגל. אמיץ, ענייני, לא מתחנף, שומר על כבוד הצופים ועשה מביבי אומלל ומנותק. ביבי יצא ממש מגוחך. אודי סגל, מצדיעים לך, ראיון השנה, ללא ספק.
    סגור
  • פרצופו של הנאשם בפלילים (ל"ת)
    יוסי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    27 29
    סגור