תקשורת ומדיה

צפו: אביגדור ליברמן מגיב לראשונה לניקול ראידמן

יו"ר ישראל ביתנו התייחס לראשונה לטענותיה של ניקול ראידמן שאמרה כי הוא סירב לשבת ליד בני הקהילה הגאה. ליברמן: "התשובה אחרי הבחירות" 
אורן שטרנברג |  2
אביגדור ליברמן הערב (צילום מסך חדשות 12)
יו"ר ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן הגיב לראשונה הערב (רביעי) על דבריה של ניקול ראידמן שטענה כי הוא שונא את אנשי קהילת הלהט"ב.
כזכור, ראידמן סיפרה הבוקר בריאיון כי בתקופה שהייתה בקשרי ידידות עם ליברמן, בכל פעם שהיה מגיע אליה לארוחה, היה מתעקש שלא לשבת בשולחן עם בני הקהילה הגאה ועוד היה מבקש להרחיק אותם, ראידמן ציטטה את ליברמן שהיה אומר לה לטענתה "אני עם התרנגולים האלה לא אוכל". "ליברמן התווה נוהל שהוא לא יושב עם בני הקהילה הגאה" אמרה ניקול.
הערב הגיע ליברמן אל אולפן חדשות 12 והגיב לראשונה על הדברים: "יש דברים יותר רציניים. אני לא מתייחס לדברים האלה. אני אתייחס לכל הסיפור הזה אחרי הבחירות. אני מתכוון להתעסק עם כל הסיפור של 6,000 מתים מקורונה. אתה תראה את התשובה אחרי הבחירות.
כשנשאל על ידי דני קושמרו האם תהיה תשובה, השיב: "אני לא מתכוון להתעסק עם הסיפור הזה". בהמשך הריאיון נשאל מה דעתו על הקהילה הגאה ואמר: "אני חוקקתי חוק נישואין אזרחיים לכולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הקשר
    אנטי ליברמן 03/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא בראש שלו לשבת עם הומואים.. מה את מכריחה ... גם אני לא הייתי יושב עם הומו.. כי אני בוחר את חבריי בשולחני... אם ליברמן קפץ לאכול בחומוסיה וגם אני.. והתיישב לידנו הומו במקרה... מבטיח לך שהוא לא היה עושה עניין לברמן. ומי אמר שהומואים לא אנשים נחמדים וסבבה... אם למשל תגידי לאחד מחברייך שאת רוצה להביא את ליברמן לארוחת ערב אצלו... מה לחבר שלך הצבעוני המדליק ככל שיהיה לליברמן... מי אמר שחייבים חיבור... אז מה?! נאשים את ההומו בגזענות על רוסים? פה הגזמת ואת מייצרת סכסוכים וביאסת אותי. גם הומו מזמין את חברו ולא איזה דוס שאין לו דיבור איתו.. וליברמן גם יכול לשבת עם מי שבא לו.. זה ארוחת ערב שלו ולא מסעדה אקראית.
    סגור
  • 1.
    יוחזר המרגל וסוכניו הרדומים לרוסיה במיידי (ל"ת)
    בעגלא ובזמן קריב 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור