תקשורת ומדיה

צפו: סיפורה של א.ק. נחשף, האם שכנעה את הצופים?

לאחר שהואשמה על ידי בן זוגה לשעבר ברצח תאיר ראדה, אולה קרבצ'נקו נחשפת בסרט של כאן 11 ומספרת על הצד שלה בפרשה וההתמודדות לאחר שהסדרה "צל של אמת" שמה אותה במרכז הבמה של רצח הילדה בבית ספר נופי גולן | צפו:
יהודה לוינגר |  17
אולה קרבצנקו (צילום מסך כאן11)
לאחר הריאיון שבוע שעבר עם דנה ספקטור בידיעות אחרונות, אולה קרבצ'נקו, או בכינוי א.ק, חשפה אתמול בלילה (מוצ"ש) את הצד שלה בסרט "צל כבד" בכאן 11 בבימויו של עידו הר.
הסרט מגיע כקמפיין נגד עו"ד ירום הלוי, סנגורו של רומן זדורוב שהואשם ברצח תאיר ראדה, שבתקופה האחרונה שם אצבע מאשימה מול קרבצ'נקו בטענה כי היא הרוצחת, וכי זדורוב חף מפשע.
לאחרונה פתחה א.ק. גם חשבון טוויטר בו היא תוקפת את יוצרי "צל של אמת" ואף חשפה ניסיון התאבדות בעקבות הסדרה שהעלתה אותה: "אם אמא לא הייתה מצילה אותי מניסיון ההתאבדות לאחר יציאת הסדרה 'צל של אמת', על המצבה שלי היה כתוב: מתה בגלל חופש הביטוי".

תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    לא מאמינה לאף מילה שלה. מחלת הנפש "מגנה" עליה מפני שאלו
    לא מאמינה לה 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מחלת הנפש "מגנה" עליה מפני שאלות חקירה קשות. החוקרים מפחדים להתעמת איתה
    סגור
  • היא הרוצחת
    לא מאמינה למילה 07/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם אני לא...הציורים שציירה השיר שכתבה על רצח תאיר השערה שנמצאה וכל הדברים שאמרה על טחב שרוצה להתעטף בדם היא אמרה את זה יוצר מידי צירופי מיקרים היא הרוצחת ולא מאמינה לה חסרת חמלההה זה שהיא עברה התעללות לא סותר את העובדה שיש לה אהבה לדם ושהיא ממשפחה של אמא שרצחה את האבא והסבא
    סגור
  • 8.
    רגע, אז דרך הסרט המתלוננות מתאמות עמדות לכאורה? (ל"ת)
    טושטוש 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    למה כל הדביקות הסנטימנטלית הזו. מסתובבים סביב הפיל בחדר
    טפשוני 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל השאלות הקשות והענייניות נותרו ללא מענה. אם אולה קרבצנקו באמת רוצה לנקות את עצמה. במקום להשתתף בדוקו מתיש של למעלה משעה, טוב היה לו הייתה מתנדבת לעבור בדיקת פוליגרף. משפטית בדיקה כזו אינה קבילה, אלא רק נותנת כיוון לחוקרים. א"ח עבר פוליגרף ויצא דובר אמת. מדוע אינה תובעת תביעות דיבה נגד אלה שכיוונו לעברה אצבע מאשימה. אם היא חפה מפשע, דיונים וחקירות בעניין תביעת דיבה בבית משפט יוכיחו בפרוטוקולים שהיא צחה כשלג. העובדה שלא עשתה אף אחד מהדברים האלה, מעוררת בהחלט סימני שאלה.
    סגור
  • 6.
    אילנה ראדה מדייקת את העובדות בעמוד הפייסבוק שלה...
    יוגב 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סדרת הכתבות והסרט 'צל כבד', שפורסמו בעניינה של א.ק לאחרונה גררו אין סוף תגובות ברחבי הרשת ובתקשורת. ההתגייסות התקשורתית למענה של א.ק מאוד מרגשת, אבל חשפה עד כמה רדודים חלק מאנשי התקשורת, ששכחו או שמעולם לא למדו מהי אמת מקצועית ותחקיר רציני. הגדילו לעשות איילה חסון בערוץ 13 ודנה ספקטור בידיעות אחרונות, שבחרו במודע לשרת את שולחיהן והוכיחו פעם נוספת, שהעובדות פחות מעניינות אותן. גם אם חסון תקרא לי עוד מאה פעמים "שחקנית חיזוק" של מישהו האמת לא תשנה פניה. שוב אדגיש, ואם צריך אחזור פעם נוספת: אינני יודעת האם א.ק מעורבת ברצח תאיר, בתי ז"ל. אני מאמינה רק לראיות ולעובדות, המונחות מול עיניי. כל שאני מבקשת הוא לחקור את העניין בצורה רצינית ולכולם ברור, שעד היום זה לא קרה. צפו בסרטון המוצמד ושפטו בעצמכם. https://youtu.be/Kv9hSQRnrTI (המסמך המלא נמצא בתגובתי בפוסט הזה וגם בתיאור הסרטון ביוטיוב) קישור לפוסט בעמוד הפייסבוק של אילנה ראדה - https://fb.watch/4Qej9tZKkx/
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    אולה למה את מסרבת לפוליגרף?
    חיים 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הכתבה כאן מתמקדת בנושאים שאינם רלוונטיים
    סגור
  • הפוליגרף הוא לא הוכחה
    מינצנניני 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפוליגרף לא יקבע אם היא רצחה או לא אל תשכח שמודבר בחולת נפש אם היא תהיה בלחץ גדול יכול להיות שהמכונה תזהה כל דבר שלה כשקר ובגלל זה גם בבית משפט לא משתמשים בפוליגרף כהוכחה כי אפשר לעבור אותו נקודה למחשבה, למה היוצרים של ״צל של אמת״ לא הזכירו בשום מקום שא״ח הוא חולה נפש? ולמה לא שאלו אותו שאלות ישרות כמו ״א״ק אמרה לך באופן מפורש שהיא רצחה את תאיר ראדה?״ כנראה שהם פחדו כי הם ידעו שאז אם זה יוצא שקר אין להם תוכנית וא״ח יכול לעבור את הפוליגרף הוא לא אדם ״רגיל״ הוא גם חולה נפש..
    סגור
  • אתה טועה עד מאוד
    טפשוני 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפוליגרף לא נועד לקבוע אם אדם ביצע פשע או לו. תוצאות כאלה אמנם אינן קבילות בבית משפט, אך אם אדם יוצא דובר שקר, אפשר להשתמש בתוצאות הללו כדי להעלות ספק סביר לגבי חפותו מבלי שזה ייהפך "לראייה נוקשה" בבית המשפט. ככל הנראה שהגברת קיבלה ייעוץ משפטי שלא לעבור בדיקת פוליגרף. כלומר, היא לא סתם "חולת נפש" חסרת ישע. היא מקבלת ייעוץ משפטי נרחב ביותר מעורכי דין מעולים, וגם ההשתתפות בסרט קיבלה ככל הנראה אור ירוק.
    סגור
  • מעורר חשד (ל"ת)
    לימור 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    אולה את בחורה מקסימה וכבר כשראיתי את צל של אמת בזמן
    מיה 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שיצאה כעסתי מאוד על מה שנעשה לך על הקלות הבלתי נסבלת הזו שבה טופלים כך. בכיתי איתך , מחבקת מרחוק ומקווה שתתבעי את היוצרים את המדינה על העוולה הזו תביעת פיצויים. את ציירת מחוננת ואמן שיקנו ממך תמונות.
    סגור
  • 3.
    בחורה מקסימה וחזקה שעברה הרבה רע בחיים
    קרין 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    והלוואי שבאמת היא לא רצחה אבל .....היא ניסתה לרצוח וברגע שיש התקף שלא תחת שליטה זה יכול גם להסתיים ברצח אז אני מאמינה שהיא בזמן שפיות לעולם לא הייתה רוצחת אבל ברגע שלא לוקחים טיפול ויש התקפים אז זה לא תחת שליטה .אנשים כאלה הם לא רעים הם לא עושים דברים תוך שליטה יחד עם זאת חייבים השגחה תמידית וטיפול.הייתי רוצה להשתכנע שזאת לא היא אבל.... ומאחלת לה רק טוב ובריאות נפשית ופיזית ותמשיכי להיות חזקה ולקחת טיפול
    סגור
  • 2.
    א.ק
    אני 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בושה לתקשורת שנותנים במה לרוצחת ,בייחוד כאן 11,הרי ברור כבר שנים שא.ק היא הרוצחת הבלעדית של תאיר ראדה, פסיכופטים ידועים כמכחישי אמת וכחיים בשקר , ומציגים עצמם תמיד כקורבן, והם גם שחקנים מאוד טובים ומקצועיים. א.ק חולה בנפשה ופסיכופטית . ויש מספר הוכחות לא מבוטל שהיא הרוצחת של תאיר , לדוגמא : החשק המתועב והחולני שלה לשחות בתוך דם ולטייל במעיים לדמיין שאנשים הם המבורגר מהלך , הציורים שלה מלאים בקריפיות , סכינים , בייחוד הציור של הילדה שיושבת בשירותים , העדות שמסרה למשטרה בחקירה הראשונה , 2 החברות שהכירו אותה שהודו כי שיתפה אותן בפשע שרצחה את תאיר , הפוסט שהעלתה לרשת החברתית שבה תיארה את הילדה כאבן חן ששייכת לה עכשיו , ורוצה לעבור הלאה לאבן חן הבאה . ועוד הרבה הוכחות שהמשטרה שומרת לעצמה כדי לטייח . א.ק היא הרוצחת היא הפסיכופטית שעשתה את המעשה הנתעב , ועד היום מסתובבת חופשי ומשחקת היטב עם השקרים שלה ,אסור לתת לה במה להשמיע את שקריה , פסיכופטים אנשים מסוכנים ,תחמנים , מצטיינים בהסתרת האמת ,שחקני על ושקרנים פתולוגיים שמאמינים לשקרים של עצמם, עבר מספיק זמן , הגיע זמן לקחת לה את החופש ישר לכלא.
    סגור
  • אמן שיעצרו אותך על הרוע והדיבה מנוולת (ל"ת)
    אני 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    שתי נשמות נרצחו: תאיר רדה ז"ל ואולי קרבצנקו
    המתבונן מן הצד 03/2021/21
    הגב לתגובה זו
    9 3
    חובה להטיל עונש כבד על א"ח , שסחרר גם את הוריה של תאיר, עם השקרים המניפולטיביים,ופגע באלימות מכל סוג, באולה וביתר נשותיו.
    סגור
  • יימח שמו של א"ח
    שילך לעזאזל 03/2021/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הוא יעענש על זה בגהנום
    סגור
  • למה הזבל הזה לא עצור? שיהיה מאחורי סרג ובריח וישלם פיצו (ל"ת)
    אני 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לעשות תוכנית שאורכי הדין מגישים תמילים
    האמת 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהצד ונקודת המבט שלי ובתור אחד שביקור בבתי חולי נפש לא מעט מחשבה של זאבה ועוד כול מימני טענות שדווקא רק היא נראית מעורבות בסיפור כזה ויותר מכך היא אומרת שיש לה בעיית זיכרון שניכנס בה השד בקיצור עשתה הרבה דברים שיהיו קשים לאדם רגיל להכיל מקווה שהאמת תצא לאור
    סגור