תקשורת ומדיה

הליכוד נמצאת בכל מקום, אבל זו המפלגה שהשקיעה על כך הכי מעט

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, מפלגת השלטון הוציאה כ-286 אלף שקל בלבד והיא במקום האחרון, בעוד שתקווה חדשה בפסגה עם הוצאה של כ-3.4 מיליון שקל, כמעט פי 12. וכמה הוציאו כל המפלגות במערכת הבחירות הנוכחית?
כפיר אדר |  1
מפלגות ברשתות החברתיות
הפתעה. הליכוד היא המפלגה שהוציאה הכי מעט כסף במערכת הבחירות לכנסת ה-24 על רכישת מדיה בקמפיין, כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום, אפילו מפלגות שפרשו כבר בשלב מוקדם הוציאו יותר ממנה. 
אפשר לנעוץ זאת בעובדה שלליכוד יש את בסיס המצביעים הגדול ביותר, אנשים נוהגים לשתף ולצייץ מחדש את החומרים והמסרים שהמפלגה רוצה להעביר, כך שממילא היא מגיעה לנתח ענק של צופים בפלטפורמות השונות.
בעוד שהליכוד נמצאת במקום האחרון בהשקעה הכספית עם 269,034 שקל בלבד, תקווה חדשה של גדעון סער השקיעה לא פחות מ-3,408,526 שקל, יותר מפי 12. יש עתיד אגב במקום השני בטבלה עם השקעה של 2,838,723 שקל וסוגרת את השלישייה המובילה ימינה עם 1,686,723 שקל בלבד.
במקום הרביעי כחול-לבן שהשקיעה 1,495,353 שקל ובמקום החמישי ישראל ביתנו שהשקיעה 845,289 שקל בסך הכל. העבודה במקום השישי כאשר הוציאה 809,608 שקל בסך הכל. תל"ם, שכבר לא בין החיים והתפרקה, השקיעה בסך הכל 758,764 שקל.
אחר כך בטבלה הציונות הדתית ששילמה 687,805 שקל, מרצ שביזבזה 671,292 שקל, ש"ס שהוציאה 450,386 שקל והרשימה המשותפת שנמצאת במקום הלפני אחרון, לפני הליכוד, עם 420,386 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהדות התורה הוציאה 63 אלף בלבד!!! (ל"ת)
    אחד 03/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור