תקשורת ומדיה

‏מנכ״ל חדשות רשת 13 מתריע: ״יש צפי להפצת פייק ניוז ברשתות״

ישראל טויטו בפנייה לעובדי המערכת: "אבקש לא להתפשר בשום אופן על בדיקת העובדות והנתונים לפני שמשדרים גם אם זה יבוא לעיתים על חשבון מהירות השידור", וגם: אילו מסכות ילבשו הכתבים?
כפיר אדר |  1
ישראל טויטו (צילום סיון פרג')
מנכ״ל חדשות רשת 13, ישראל טויטו, פנה אמש (שני) במכתב לכתבים והכתבות לקראת יום הבחירות והזהיר אותם מהתקלות האפשריות ביום הזה וכיצד יוכלו להתגונן מפני נפילה בפח הפייק ניוז.
טויטו פתח את המכתב: "ערב טוב, מחר ניכנס לסיקור יום הבחירות הרביעי בשנתיים האחרונות. למעשה מדובר ב-40 שעות של עבודה מאומצת מסביב לשעון. כתבים ומגישים- אני מבקש להקפיד על הופעה ולא להתפשר על התוכן גם אחרי שעות רבות של עבודה".
"אנחנו פרוסים לאורך היום בעשרות נקודות שידור. חשוב להיות סבלניים ולשמור על משמעת שידור. המגישים והצוותים במטות לא יתפזרו לפני שהעורך משחרר אותם. כמו כן, כל מי שנמצא באולפן – נא להיות קשובים למנהלי האולפן ולעורכים".
 
"יש צפי להפצת פייק ניוז ברשתות החברתיות סביב הקורונה וההצבעה ולכן אבקש לא להתפשר בשום אופן על בדיקת העובדות והנתונים לפני שמשדרים גם אם זה יבוא לעיתים על חשבון מהירות השידור".
"בואו נזכור שאנחנו עדיין בתוך מגפת הקורונה- אנא שימרו על עצמכם ותקפידו על מסכות והיגיינה – כל מי שמופיע על המסך – נא להופיע במסכות ממותגות של חדשות 13 בלבד. מערך ההפקה דאג למזון לאורך שעות היום והלילה. אם יהיה מי שירגיש שחסר משהו, נא לדבר בזמן אמת עם המנהלים ונפתור מיד, בהצלחה גדולה, ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 13 מתריע בפני פייק ניוז. לבכות או לצחוק?
    אוריה 03/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או לקוות שהם החליטו שמהיום הם בעצמם יפסיקו לשדר פייק ניוז
    סגור