תקשורת ומדיה

אתר הזווית יסגר: "לא הסכמנו לרייטינג על חשבון איכות"

אתר הספורט שהתבסס על טורי דעה יסגר, יפעל במתכונת מתומצתת ברשתות החברתיות והפודקאסט ימשיך לעלות מדי שבוע בפלטפורמות השונות. מקים האתר, ברק קורן: "לא השכלנו להפוך את הפרויקט למשהו כלכלי"
אביחי דלאל | 
טמיר זוארץ וברק קורן (צילום הזווית)
בשורות רעות לחובבי הספורט: אתר "הזווית" שהוקם על ידי טמיר זוארץ  וברק קורן יסגר לאחר 6 שנות פעילות וכ-4,700  טורים ויעבור לפעילות מצומצמת  ברשתות החברתיות, הפודקאסט המצליח של האתר ימשיך לעלות לכל הפלטפורמות. 
"הזווית" לקחה על עצמה את האחריות לייצר "תקשורת איכותית" והוקמה לאחר ששני החברים קורן וזוארץ החליטו שמאסו בתקשורת הספורט הישראלית והם מוכנים לתת לקהל לכתוב את שעל ליבם. בשנים האחרונות, הזווית התפתחה והקליטה 200 פרקים של פודקאסט שבועי עם אורחים מוכרים מעולם הספורט.
עיקר ההכנסות מהאתר היו מתרומות ועוד קצת מפרסומות, לצד בלוגרים קבועים התארחו כותבים צעירים שתאמו את האג'נדה של האתר לייצר כתבי ספורט איכותיים. אלא שהפרוייקט לא התרומם כלכלית והאתר נאלץ לסגור. כאמור, הפודקאסט ימשיך ויופץ בפלטפורמות השונות: ספוטיפיי, אפל, סאונדקלאוד ועוד.
אתמול (רביעי) אחד ממקימי האתר, ברק קורן הודיע בפוסט פרידה בדף הפייסבוק של האתר כי ייסגר: "הקמנו את אתר הזווית מתוך תמימות שנוכל לעשות שינוי. אולי בקטנה, אולי רק לסביבה הקרובה לנו אבל שינוי. שינוי בצורה שאנחנו צורכים ספורט אבל בעיקר בעיקר באיכות של התוכן שאנחנו צורכים. התקשורת האלטרנטיבית בה היינו חלק צמחה וגדלה והפכה לפלטפורמה מרכזית לגידול וזיהוי טאלנטים".
עוד הוסיף קורן: "לתקשורת הספורט עוד דרך ארוכה, אבל היא השתנתה מהותית מלפני 6 שנים. אנשים איכותיים מאד נמצאים בכל הערוצים והמדיות, הם רק צריכים לקבל ממקבלי ההחלטות את הבמה המרכזית ולהחליף את הדור הישן שעדיין אוחז ברייטינג. חובת ההוכחה עדיין עלינו כצרכנים. חובת ההוכחה לא ליפול לכל קליקבייט, לכל כותרות מתריסה. לתת יד (ובעיקר כסף) לאנשים שרוצים לעשות את השינוי".
לאחר מכן קורן דאג לעשות ביקורת עצמית כשכתב: "אם יש משהו שכשלנו בו זה זה. לא השכלנו להפוך את הפרויקט למשהו כלכלי מהסיבה המאד הפשוטה – לא הסכמנו להוריד מאיכות התוכן ולפנות לכיוון (הקל) של רייטינג על חשבון איכות. מכיוון שהפרויקט הוגדר מצדנו כפרויקט לצד העבודה שלנו, היה לנו קל לעשות את זה. אני יכול להבין למה אנשים שמתפרנסים מזה ילכו לכיוון הקל, ועדיין, אנחנו הצרכנים לא צריכים להיכנע ולדרוש יותר".
הפוסט המלא:
 

"אל תבכה כי זה נגמר, חייך כי זה קרה." // ברק קורן פוסט פרידה *מאתר* הזווית 6 שנים, כ 4700 טורים, עשרות כותבים,...

פורסם על ידי ‏הזווית‏ ב- יום שלישי, 30 במרץ 2021

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה