תקשורת ומדיה

סוכנות הידיעות הישראלית TPS תחתום על שת"פ עם מקבילה מפתיעה במיוחד

TPS תכנס להסכם עם WAM, סוכנות הידיעות הממשלתית הרשמית של איחוד האמירויות, המספקת מידע ליותר מ-100 כלי תקשורת באיחוד ולעוד עשרות כלי תקשורת ברחבי העולם. כחלק משיתוף הפעולה הקימה סוכנות WAM עמוד חדשות בשפה העברית
כפיר אדר | 
דף הבית בעברית של WAM (צילום צילום מסך WAM)

סוכנות הידיעות הישראלית TPS תחתום היום (ד') על הסכם שיתוף פעולה עם סוכנות הידיעות של איחוד האמירויות WAM. מדובר בסוכנות הידיעות הממשלתית הרשמית של האמירויות המספקת מידע ליותר מ-100 כלי תקשורת באיחוד האמירויות וללמעלה מ-60 כלי תקשורת ברחבי העולם, כולל סוכנויות ידיעות זרות.


בנוסף לכך, מפעילה WAM דפי חדשות ב- 18 שפות שונות. כחלק משיתוף הפעולה עם סוכנות הידיעות הישראלית TPS, היא השיקה לראשונה גם עמוד חדשות בשפה העברית. שיתוף הפעולה עם איחוד האמירויות מתווסף לעוד חמישה הסכמים נוספים של TPS  שנחתמו לאחרונה עם סוכנות הידיעות בספרד, רומניה, אזרבייג'אן, ארמניה וצפון מקדוניה. שיתוף הפעולה כולל החלפת מידע ועבודה עיתונאית משותפת. בנוסף להסכמים אלו עובדת TPS עם 67 כלי תקשורת עצמאיים נוספים המנויים על שירותיה בארץ ובעולם.

אמוץ אייל, מנכ"ל סוכנות הידיעות TPS: "אני מתרגש ומתכבד לציין את הסכם שיתוף הפעולה בין סוכנות הידיעות WAM לבין סוכנות הידיעות TPS. הסכם זה הוא פאן משמעותי בבניית הקשר בין העמים, קשר שיתבסס על ידע וחדשות מדוייקות ואמינות. אני בטוח שהחלפת המידע ההדדי, העבודה המשותפת והנגשת האינפורמציה החדשותית והמגזינית יסייעו ל2 המדינות לבנות קשרים כלכליים, תיירותיים וחברתיים".
מוחמד ג'לאל אלרייסי, מנכ"ל סוכנות הידיעות WAM: "ההסכם משקף את הרצון שלנו לחזק את הקשרים ושיתופי הפעולה עם סוכנויות ידיעות ברחבי העולם. ההסכם נועד להבטיח תפוצה רחבה יותר של סיקור חדשותי שבסופו של דבר יציג את הישגיה של איחוד האמירויות ואת ערכיה לסובלנות ודו קיום מול מספר רב ככל האפשר של מדינות ברחבי העולם. ההסכם עם TPS הוא מצב של Win-Win שיבטיח תפוצה רחבה יותר לשירותי המידע שמספקות שתי הסוכנויות. זאת בנוסף לתכני החדשות שמשיקה WAM  מאז 2017 המונגשים ב-18 שפות שונות כדי להגיע לקהל יעד רחב יותר של למעלה ממאה מדינות ברחבי העולם".
סוכנות הידיעות TPS הוקמה לפני כעשור, במהלכו הפכה לשחקנית משמעותית במגרש הבין לאומי. הסוכנות הוקמה על בסיס מודל מיוחד המשלב עיתונות אזרחית המגיעה מהשטח, תוך שהיא מתבססת על כ-300 מתנדבים הפזורים ברחבי הארץ המספקים תמונות וידאו ומידע בזמן אמת אל דסק החדשות של הסוכנות.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה