תקשורת ומדיה

משחקי השף חוזרת: תביא פייט למאסטר שף של קשת?

ריאליטי הבישול של רשת 13 חוזרת לעונה חדשה כבר בשבת הבאה, כאשר הפעם התוכנית תתמקד מעבר לבישול המקצועי של כל משתתפיה, גם בסיפורים האישיים של המתמודדים 
מערכת ice |  4
משחקי השף (צילום אור דנון)
"משחקי השף", ריאליטי הבישול המקורי של "רשת 13" חוזרת לעונה חדשה, והפעם עם הרבה יותר מאוכל. העונה החמישית, מרגשת במיוחד, בהנחיית מירי בוהדנה והשפים המובילים שממשיכים לכבוש את עולם הקולינריה בארץ ובעולם: אסף גרניט, ארז קומרובסקי, יוסי שטרית ומושיק רוט.
השף אסף גרניט - זוכה כוכב המישלן לשנת 2020 על מסעדת "שבור" בפריז, אחת משלוש המסעדות שפתח באירופה, ביניהן, "ברברי" בלונדון ומסעדת "בלאגן" בפריז. גרניט נבחר ב-2017 לשף הזר הטוב ביותר בצרפת, וב-2019 מסעדת "שבור" נבחרה על ידי מגזין פורבס במקום הראשון כמסעדה חדשה הכי טובה בפריז.
השף ארז קומרובסקי שנחשב למגדירי הבישול הישראלי החדש, הוא שף, אופה, מחבר ספרי בישול, התפרסם כשהקים את רשת בתי הקפה והמאפיות "לחם ארז" ונחשב כאחד ממחוללי המהפכה שהתרחשה במטבח הישראלי בשנות ה-90, ובמעבר מלחמים פשוטים ללחמים יוקרתיים. כיום מפעיל ארז בית ספר לבישול גלילי בביתו שבישוב מתת, סדנאותיו הפכו למוקד עלייה לרגל לחובבי בישול, פודיז' וטבחים מקצועיים.
עם השף יוסי שטרית, שף מוביל, שניצח על מסעדות מובילות וזכה בפרסים שונים וכמובן השף מושיק רוט בעל שני כוכבי המישלן.
העונה, התוכנית תתמקד מעבר לבישול המקצועי של כל משתתפיה, בסיפורים האישיים, בסיפורים של משתתפים גדולים מהחיים, תתמקד בחלומות ובאכזבות, באהבה ובתשוקה, בטעמים ובחיים עצמם.
עורכת ראשית: מיכל אדלר, מפיקה ראשית: הילה רוסין. "משחקי השף" תעלה לאוויר ביום שבת ה- 17/4 בשעה 21:30 ב"רשת 13". צפו בפרומו:

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא לומדים לקח חחח הולכים ליפול כי…
    יובי 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס כבר מאסף גרניט!!!! יצא מכל החורים הפוץ הקטן הזה! וגם שטרית וגם רוט! נ מ א ס ו!
    סגור
  • 3.
    משחקי השף
    דן 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית חלשה ביותר לא תוכל להיתמודד מול מאסטר שף
    סגור
  • 2.
    אף תכנית ברשת לא מצליחה לתת פייט לקשת (ל"ת)
    קשת המלכה רשת השפחה 04/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    - זו מערכת "עקיפת החוק".
    ארנון תל-אביבי 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשים קערה עם מים . בכל חצר , במקום שקט עם צל . להחליף את המים כל יומיים. עדיף גם כלי נמוך כך שגם חיות כמו קיפודים וציפורים קטנות יגיעו למים. שאריות בשר וגביעי גבינה - להשאיר במקום קבוע , שקט - עבור החתולים .
    סגור