תקשורת ומדיה

שלי יחימוביץ' על הפגנת נכי צה"ל: "הלכתי ברגל 40 דקות, תחסמו"

בעקבות חסימת נתיבי איילון בהפגנת נכי צה"ל, כתבה יו"ר העבודה לשעבר, שלי יחימוביץ', כי נאלצה לעמוד במונית 40 דקות ואף הלכה לאחר מכן עוד זמן רב עד שהגיעה לעבודתה: "אי הנוחות שלנו היא פינוק לעומת הסבל שלכם"
מערכת ice |  4
שלי יחימוביץ' (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
יו"ר האופוזיציה לשעבר, הידועה בעמדותיה תומכות ההפגנה, הביעה גם היום (ראשון) תמיכה בנכי צה"ל שחסמו את כבישי איילון לסירוגין וזאת על רקע הלום הקרב, איציק סעידיאן שהצית את עצמו במחאה על הטיפול והתקצוב שמקבלים פגועי צה"ל. המפגינים דורשים רפורמה מקיפה באגף שיקום נכים במשרד הביטחון.
לאחר שמאות מפגינים חסמו חלק מנתיבי איילון הבוקר, כתבה על כך יחימוביץ' כי גם היא כביכול נפגעה מחסימת הכבישים: "אחרי 40 דקות במונית עומדת, ירדתי והלכתי ברגל עוד 40 דקות לעבודה", כתבה חברת הכנסת לשעבר מהעבודה. אולם מייד לאחר מכן הוסיפה: "ואני אומרת: תחסמו, תחסמו, תחסמו. זו הדרך היחידה להישמע".
לדברי יחימוביץ', גם אם נפגעים אנשים על ידי חסימת הכבישים יש להפגין: "אי הנוחות שלנו היא פינוק לעומת הסבל הבלתי נתפס שלכם", הוסיפה בחשבון הטוויטר שלה.
עמוד "מדברים כלכלה" הדוגל בעמדות קפיטליסטיות, ביקר בחריפות את דבריה וכתב: "אפשר לקבל תשומת לב ואהדה ציבורית מבלי לפגוע בציבור. חבל שאת נותנת לזה יד", והוסיף: "אני תומך במאבק של נכי צה״ל (גילוי נאות - נפצעתי בצבא ומכיר מקרוב את הביזיון שנקרא אגף השיקום). אך אפשר לקבל תמיכה ואהדה ציבורית מבלי לפגוע בציבור. צריך להפסיק את הנוהג הבזוי שנקרא חסימת כבישים שאינה חוקית ויכולה לפגוע ולסכן חיי אדם".
בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו נפגש עם יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קלימן והתייחס למצוקתם. נתניהו כתב כי "מצוקתם של נכי ופצועי צה״ל היא אמיתית - דרושה גם עזרה ראשונה וגם רפורמה מקיפה שכוללת טיפול בפצועים, נכים והלומי קרב. נעשה זאת תוך שבועיים בממשלה. אנחנו מחוייבים לכך".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנק הפועלים נלחם בהלומי קרב בבית המשפט המחוזי בתל אביב
    מחלקת בינוי בנהפ 905 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הפועלים נלחם בהלומי קרב בבית המשפט המחוזי בתל אביב לאחר שניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 10 שנים
    סגור
  • 2.
    וואלה שלי הלכת ברגל
    רפאל 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ח"כ לשעבר שלי יחימוביץ' חרכת את הכיסא בכנסת ! מה עשית למען נכי צה"ל בירברת את עצמיך לדעת כל עוד המשכורת דופקת הכל טוב, ופתאום צצה שלי ומצייצת " תומכת בכם מגיע לכם ואפילו הזדהתה והלכה ברגל , הלו גברת אנחנו לא ט'מבלים כל זמן שישבת בכנסת לא ראית שום נכה צה''ל ממטר המשכורת דפקה כמו שעון היום כשאת בחוץ ובכל אופן ממומנת על ידי המדינה את מביעה הזדהות מזוייפת.
    סגור
  • מסתבר שאתם דווקא כן
    הבודק 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאתה מעיד על עצמך: "גברת אנחנו לא ט'מבלים"... זה בדך כלל סימן שאתם כן. בכנסת ה-20 היתה שלי יחימוביץ' חברה בשדולה למען נכי צה”ל ונפגעי פעולות האיבה שתרשה לי לנחש... זה יותר ממה שאתה עשית. כמה זמן לדעתך לקח לי לאתר את המידע הזה?
    סגור
  • 1.
    תבורכי שלי
    מיכאל גלזר 04/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל הכבוד על המילים שכתבת. כן, נחזק את ידיהם (ורגליהם) של אלה סובלים יום יום ואין ולא יהיה להם/ן מושיע. רבים מאלה הם מתים (בראשם ונשמתם)שהולכים או נעים על גלגלים או על ברזלים.
    סגור