תקשורת ומדיה

כנרת בראשי במתקפה על גליקמן: "מוקיון, בושות לחדשות 13"

עורכת הדין והפעילה החברתית צוטטה את הפרשנות של פרופ' אהרן ברק נשיא בית המשפט העליון והיועץ המשפטי לממשלה לשעבר ולאחר מכן תקפה עיתונאים בכירים כמו אביעד גליקמן ורז שכניק
מערכת ice |  5
כנרת בראשי ואביעד גליקמן (צילום טוויטר ופייסבוק)
שלב תהליך ההוכחות במשפט נתניהו נמשך גם היום (שני), העיתונאים השונים סיקרו את האירוע וכתבו עליו ברשתות החברתיות. עורכת הדין כנרת בראשי, יצאה בציוץ שבו היא מצוטטת את נשיא בית המשפט העליון לשעבר, פרופ' אהרן ברק, יחד עם תקיפה של כתב חדשות 13, אביעד גליקמן ועיתונאים נוספים.
עו"ד בראשי כתבה בדף הטוויטר שלה: "מאחר והמבוכה המשפטית של ערוץ 13 והפשפש של צ'אלח א דין שוב הופכים אתכם לפחי אשפה של פייק, אעזור לכם כאשר קיימת הוראת חוק ספציפית והוראת חוק כללית - גוברת ההוראה הספציפית על ההוראה הכללית, אהרן ברק פרשנות במשפט - תורת הפרשנות הכללית. כלל זה נוסח על ידי המלומד חיים כהן אשר הבהיר כדלקמן: 'וכבר ראינו שאם יש לך שני חוקים סותרים הדנים באותו נושא - אחד מהם כללי ואחד מהם מיוחד לענין פלוני - הרי שלגבי אותו ענין פלוני החוק המיוחד עדיף על החוק הכללי...כבר עמדנו על פעולת הכלל והפרט שבחוק אחד; אך כשהכלל הוא במעשה חקיקה השונה מן החוק אשר בו נקבע הפרט, החוק המיוחד עדיף'"
בראשי המשיכה במתקפה ובציוץ נוסף תייגה את כתב הרכילות והבידור של ידיעות אחרונות, רז שכניק וכתבה: "למרות שהמומחיות שלך בכתבות רכילות. קח תלמד דבר וחצי בתחום המשפטי ולא מבוטים מאהרון ברק". בראשי תקפה שוב את גליקמן, תייגה אותו וכתבה: "קח מוקיון. שמישהו יתייג את ישראל טוויטו מחדשות 13 כדי להבין איזה בושות אתה עושה לערוץ".
אלי ציפורי, תמך דווקא במה שבראשי כתבה והגיב: "כנרת בראשי עושה שוב קציצות מאביעד דליפמן והפשפש שלו, עובד פרקליטות מושחת שגם טועה ומטעה שוב ושוב במטרה לשרת את אדוניו מנדלבליט וליאת בן ארי". ציפורי גם התייחס לדבריה של בראשי על שכניק וכתב: "כנרת, גם ברכילות הוא לא חזק במיוחד. עוד ליצן של החונטה (וגם של נוני מוזס)".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    "יש את זה ביותר נמוך?". ציטוט מדבריו של מישהו על הגרפלע (ל"ת)
    מצטו 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מצחיק
    קוקוריקו 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גליקמן עתונאי בכיר !בדיחה טובה.
    סגור
  • 3.
    כנרת, די!
    דני 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האישה ישנה בטוויטר!
    סגור
  • 2.
    כשל משפטי
    ח״ן 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ברור לגמרי למה הגב׳ בראשי נכשלה כשלון מוחלט כעורכת דין ועכשיו היא ״פעילה חברתית״: אין לה הידע והשפה המשפטית הדרושה
    סגור
  • 1.
    מישהו אמר לי פעם שכשאין עבודה יש זמן לצייץ בטוויטר
    אפי מלצר 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    רק מה? כנראה לא מגיעים הרבה לקוחות משלמים מהטוויטר.
    סגור