תקשורת ומדיה

ריקלין: "מפלגת ימינה איבדה את זה, בנט - ילד הכאפות של השמאל"

שמעון ריקלין פנה לאיילת שקד בטוויטר בעקבות המשא ומתן המקביל המתנהל בין בנט ובין שני ראשי הגושים. זאת ברקע הצהרתו של בנט לתקשורת שצפויה להימסר הערב. "ימינה מאבדת את זה", כך ריקלין
מערכת ice |  4
ריקלין בנט (צילום Yossi Zeliger/Flash90/ Gili Yaari)
שמעון ריקלין פונה לאיילת שקד בטוויטר בבקשה שתעזוב את מפלגת ימינה בראשות בנט, שותפה הוותיק. הציוץ מגיע ברקע הודעתו של בנט כי ימסור הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת בעקבות הניסיונות המתגברים של שני הגושים הפוליטיים להקמת ממשלה כשבנט מהווה לשון המאזניים, למרות שהוא ממשיך להצהיר על מפלגתו כמפלגת ימין. 
"שלום לאיילת שקד", כך כותב ריקלין בטוויטר ומתייחס למשא ומתן המתנהל בין רשימת ימינה לשני הגושים "נפתלי בנט בשלבי סיום להפוך לילד הכאפות של השמאל הישראלי. במקביל ימינה - תסכימי איתי שזה שם מצחיק למפלגה שלכם - מאבדת את זה".
בנט מנהל בימים אלו משא ומתן כפול: מצד אחד מו"מ לחבירה עם ממשלת נתניהו ומהצד השני הוא נפגש גם עם לפיד בעניין חבירה לממשלה בראשותו. כל זאת ברקע הימנעותו של בנט ורשימתו מהצבעת הכנסת בעניין משאל עם לראשות ממשלה.
מוקדם יותר היום פורסמה הודעה מטעם הליכוד ובה נכתב, "אם בנט רוצה באמת ממשלת ימין הוא חייב להודיע מייד שהוא תומך במשאל עם לראשות הממשלה, ולהפסיק את המשא ומתן שהוא מקיים עם לפיד להקמת ממשלת שמאל".
יאיר לפיד הגיב על הודעת הליכוד וכתב, "ממשלת אחדות ישראלית היא הדבר היחיד שיכול למנוע בחירות חמישיות ולא הטריקים והשטיקים של נתניהו שאין כבר אדם אחד שמאמין לו או להבטחותיו הריקות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    של נתניהו שאין כבר אדם אחד שמאמין לו או להבטחותיו הריק
    יאיר החכם 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מעל מיליון איש בחרו לו, מאמינים לו כמעט מפי שניים אנשים שמאמינים לך. אין בגרות אין דאגות ובנט ימליכו לראש הממשלה מה עם רצון העם (דמוס קרטוס)?
    סגור
  • 2.
    מתי ריקלין יבין שהוא כלום (ל"ת)
    ירון 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא כלום. גם עבד של עבד זה משהו (ל"ת)
    ריק פיק 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ממשלה שחברים בה בוגרי מעשיהו
    Uuu 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה משנה ימין או שמאל, לא לממשלה שחברים פושעים ונאשמים!!
    סגור