תקשורת ומדיה

בן חיים: "לא מוסרי". ריקלין: "נוכל", ברשת מגיבים לבנט

אחרי שרגע לפני כניסת שבת נפתלי בנט יצא בהצהרה דרמטית בה הודיעה כי החל במגעים להרכבת ממשלת אחדות לאומית יחד עם יאיר לפיד, עיתונאים רבים לא נותרו אדישים והגיבו להצהרה, אבישי בן חיים: "שתיקת ההגמוניה"
מערכת ice |  9
בן חיים בנט (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
הפלוטר הפוליטי נמשך ובזמן שלראש הממשלה בנימין נתניהו נותרו רק עשרה ימים עד תום המנדט מהנשיא להרכבת ממשלה נפתלי בנט החליט כי הוא סיים לחכות לגוש הימין, על רקע הסכסוך בין הליכוד לימינה והתקיפות ההדדיות, בנט יצא רגעים ספורים לפני כניסת השבת בהודעה דרמטית לאזרחי ישראל, "מהרגע שהבנתי שאין בכוונת נתניהו לבחור באחת משתי החלופות להקמת ממשלת ימין, התחלתי במאמץ להקים ממשלת אחדות לאומית. בכל מקרה, הדלת לממשלת ימין פתוחה ורצויה מבחינתי." כתב בנט.
  התגובות למהלך לא איחרו לבוא, הפרשן אבישי בן חיים מיהר להגיב להודעה הדרמטית וכתב: "בנט יהנה משתיקת ההגמוניה על שקרי הקמפיין שלו, אבל האמת להלן: בנט ושקד התחייבו: לא להוביל לממשלה שלפיד יעמוד בראשה לא ברוטציה ולא בשום אופן, לא לממשלה בתמיכת המשותפת, לא לממשלה עם מרצ. הם התחייבו על זה כדי להטעות עוד 2-3 מנדטים, שהכריעו את הבחירות בין גוש לגוש. זה כל כך לא מוסרי." העיתונאי שמעון ריקלין הגיב גם הוא להודעת בנט והמשיך לתקוף בחריפות: "כמו נוכל אופייני. משחרר בנט את ההצהרה השקרית הבאה: ״לאור העובדה שנתניהו גורר לבחירות החלתי במגעים להקמת ממשלת אחדות״. נתניהו לא גורר לבחירות. לדעתי בנט מוביל אותנו לאסון."
בהצהרתו בנט התייחס גם להרכבת ממשלת האחדות ואמר: "אנחנו מזמינים פנימה כל מפלגה שתקבל את קווי היסוד של הממשלה. בהחלט גם הליכוד, סמוטריץ' והמפלגות החרדיות." הדברים נאמרים על רקע הסכסוך בין ימינה לישראל ביתנו שמתנגדים לתת לחרדים להצטרף לממשלה כבר מרגע הקמתה. בליכוד תקפו את בנט וכתבו בתגובה: "בנט מוכן להקים ממשלת שמאל עם 50 ח״כים של שמאל, שמאל קיצוני והמשותפת, הכל כדי לספק את האמביציה האישית שלו להיות ראש ממשלה בכל מחיר."
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    פשע פוליטי!
    ליגת הצדק 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפתלי ושקד בגדו שלא לומר מעלו וגנבו את דעת ציבור הבוחרים. בנט מכר את נשמתו בשביל כסא וכבוד ערק לשמאל הטענה שהוא רוצה ממשלה מאחדת. לא אמין בכלל. מנצל הזדמנויות היה ונשאר. חסר בסיס חסר אג'נדה. בשמאל כאפיים סוערות לבנט ושקד שעשו עבורם את העבודה המלוכלכת. כי למה שהם משהו שמישהו אחר יכול לעשות. בנט ושקד נמחקתם פוליטית!
    סגור
  • 8.
    בנט שיקר לבוחריו בשביל כבוד וכסא (ל"ת)
    מיקי 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    שקרי הקוסם
    אזרח מודאג 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוחד מילותיו של הקוסם סותם את מוחם גם של החכמים. ועשן הסיגרים מסמא את עינהם. הקוסם, שבגד בחותמיו אביר השמאל - ניסנקורן שמולי ושות מכשיר השרצים - עבאס אוכל את אשר בישל
    סגור
  • 6.
    חבורת נוכלים ברשות בנט
    בועז 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בנט בגד!!!! בבוחריו ואני חלק מהם. הוא ומפלגתו תופעה חולפת בפני ציבור רחב. לחבור לליברמן ולשמאל זו בגידה. תתבייש ממליץ שתתפטר את וחבריך.
    סגור
  • 5.
    לא נשכח ולא נסלח הצבענו לך שלא תלך עם לפיד בנט שקרן.
    ליו 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצבענו כי אמרת שלא תלך עם לפיד ומרץ בושה
    סגור
  • 4.
    ממשלת "שמאל" יעני
    ייייייישששששש 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אביגדור ליברמן, בני גנץ, גדעון סער ובנט ממש "שמאל" איזה שטויות השפוטים של הנוכל יכולים עוד לפלוט????
    סגור
  • 3.
    טעות אסטרטגית של עיתנאי הימין
    רונן 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העיתונאים של ביבי חוזרים על הטעות של ביבי בעשור האחרון (מאז הפירסומים האנונימיים של וואלה נגד בנט ומשפחתו דרך השנים, ועד זריקת ימינה מגוש הנאמנות לפני שנה ועד היום ברגע זה) לנסות לחסל את בנט, כיון שהוא המנהיג הכי מוכשר וערכי בימין וביבי חושש מאנשים יותר ישרים מממו. הטעות של עיתונאי הימין וביבי היא שבנט כבר לא יתן את 7 האצבעות שקיבל ברגע שיצטרכו אותו עוד יומיים. ביבי מפעיל אותם כולל בועז גולן, ריקלין וכו'... כדי לכרות לעצמו בור שיצטער עליו אפילו יותר ממה שמצטער על כך שלא נתן את משרד הבריאות לבנט שנה שעברה וזרק את ימינה. הם נותנים בטעות לביבי שוב לירות לעצמו ברגל... ! כל השאלה מה יהיה מוכן קודם - ממשלת אחדות או הבובה של ביבי בשנה הראשונה שכאילו תחליף אותו בממשלת נתניהו.
    סגור
  • 2.
    נפתלי בנט
    פופר 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבוגד מי רעננה נפתלי בנט בגד בכול אבוירים שלא ובימין עוד,בוגד איתגלעה בימין נפתלי בנט אוה אבוגד,של אימין אוה אשופנה של אשמול בוגד,
    סגור
  • 1.
    שקרן
    בנט 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתועב
    סגור