תקשורת ומדיה

כלוב הזהב נמכר לרשת אלפא היוונית

הפורמט הומצא על ידי אולפני הרצליה, ונמכר ל-17 מדינות ברחבי העולם מגיע גם ליוון. רשת אלפא רכשה את הפורמט. סמנכ"ל התוכן של רשת 13: "גם אחרי למעלה מעשור, תוכן ישראלי טוב ממשיך להימכר בעולם"
אביחי דלאל | 
כלוב הזהב. אבי קושניר (צילום: טל גבעוני) (צילום טל גבעוני)
פורמט השעשועון "כלוב הזהב" נמכר לרשת Alpha היוונית, ושודר כבר אמש (שבת).  מדובר במדינה ה-18 שאליה נמכר הפורמט לאחר ששודרו לא פחות מ-1,200 פרקים  במקסיקו, ארגנטינה, הונגריה ועוד.
כזכור, הפורמט פותח על ידי אולפני הרצליה, יחד עם שי ברמלי, טל ברמן ובשיתוף עם ענקית הטלוויזיה הבינלאומית Sony Pictures Television, שגם מפיצה את הפורמט בעולם. השעשועון "כלוב הזהב" שודר בישראל ב"רשת 13" במשך שלוש עונות בהנחייתו של אבי קושניר. במסגרת השעשועון מתחרים זוגות בשאלות טריוויה, על מנת להשיג זמן משחק בכלוב מלא בפרסים, אותם הם צריכים לאסוף בזמן קצוב. מדובר באחד הפורמטים הישראליים המצליחים בעולם.
רשת הטלוויזיה Alpha היוונית רכשה זכויות להפקת 40 פרקים של השעשועון. אלפא משדרת תוכניות לכל המשפחה, ובעיקר תוכניות בידור כמו גם סרטים וסדרות פופולריים. בשנים האחרונים נמכרו לחו"ל פורמטים מקוריים מובילים נוספים של אולפני הרצליה, בהם "נראה אותך", "תראו מי שואל", "לה פמיליה" ו"ג'ודה".
אפרת שמעיה דרור, מנכ"לית-משותפת אולפני הרצליה אמרה כי: "אנו שמחים וגאים ששמונה שנים השעשועון כלוב הזהב, שהוא פרי פיתוח של אולפני הרצליה ורשת 13, נוכח ב-18 טריטוריות ברחבי העולם ולא נס ליחו. הפעם היוונים שבים ורוכשים פורמט מקורי שלנו, לאחר 'לה פמיליה', כן ירבו".
עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של רשת 13 והעומד בראש "GLOBAL13" אמר כי: "מדובר במכירה משמחת ביותר, בטח ובטח בתקופה זו בה רשת החליטה להעמיק את פעילותה הבינלאומית והשיקה את גלובל 13, הזרוע הבינלאומית של רשת 13, שעוסקת בפיתוח ויצירת תכנים לשוק הבינלאומי, הן דרך המסך של 'רשת 13' והן בהפקה ישירה לפלטפורמות הבינלאומיות השונות. שוק התוכן נמצא בימים אלה בפריחה, ומכירה זו מבטאת שוב את פוטנציאל ההצלחה של תוכן ישראלי בשוק הבינלאומי. גם אחרי למעלה מעשור, תוכן ישראלי טוב ממשיך להימכר בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה