תקשורת ומדיה

יאיר שרקי הותקף: "ההתנחמדות שלך לשמאל היא משהו"

עיתונאי חברת החדשות ביקר את תומכיו של נתניהו בטוויטר, וחטף מאנשי הימין ובראשם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו והעיתונאי אלי ציפורי: "לולא היית בערוץ 12 המונופוליסטי ספק אם היו מכירים אותך"
מערכת ice |  6
אלי ציפורי ויאיר שרקי (צילום פייסבוק ונועם רבקין פנטון פלאש 90)
עיתונאי חברת החדשות, יאיר שרקי, ניתח היום (ראשון) את הפלונטר אליו הגיעה המערכת הפוליטית, ואת חוסר האפשרות של ראש הממשלה נתניהו להקים ממשלה. לדברי שרקי: "את הנזק הפוליטי הכי גדול לנתניהו גרמו דורשי טובתו בטוויטר".
לדבריו, הצייצנים של נתניהו "הכשירו את רע"מ בהתלהבות ובכך - הקשיחו את עמדת סמוטריץ', כשנואשו מבצלאל השפילו את בנט ובכך - הזכירו לסער כמה הוא רוצה להחליף את ביבי. במקום לאפשר סביבת עבודה שקטה הם נכנסו לפאניקה ובכך - שכנעו את השמאל שהפעם זה אפשרי".
מי שלא קיבל את דבריו, הוא בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שיצא נגד הביקורת של שרקי שהאשים את תומכי יו"ר הליכוד בטוויטר וכתב: "כל הכבוד אבי וייס שולח בונוס", הוא מנכ"ל חברת החדשות של קשת 12.
גם העיתונאי אלי ציפורי, גינה את דבריו בחריפות: "שרקי היקר, אומר זאת כך: לולא היית בערוץ 12 המונופוליסטי ולולא היית שייך למגזר הפריבלגי של הציונות הדתית (מיעוט) שקודם בתשקורת על חשבון אנשי ימין אותנטי (הרוב) - ספק אם היו מכירים אותך". עוד הוסיף, "התובנות שלך ממש לא משהו, אבל ההתנחמדות שלך לשמאל היא משהו, כמו כל מגזר עיתונאי הציונות הדתי".
צפו: שרקי לא מעז לצאת נגד התחקיר על החרדים

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שרקי רהוט, מבריק וענייני. כיף להקשיב לו (ל"ת)
    נורית 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שרקי
    מעריכה מאוד 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר שרקי עיתונאי מקצועי וחד. יישר כח
    סגור
  • 4.
    העורב והזרזיר
    זימי 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במה מתבטא ימין? באכילת סושי? בהשתמטות מצהל? באי קריאת הלל ביום העצמאות? בהשמצות גיבורי צהל? בבטלה? ציפורי ויאיר מתאימים להגדרה הזו.
    סגור
  • 3.
    יאיר שרקי עיתונאי מעולה (ל"ת)
    ממ 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    יאיר שרקי עיתונאי מעולה (ל"ת)
    ממ 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מי אתה
    אזרח מודאג 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלי ציפורי מי אתה תוקף כל אחד שלא מוצא חן בעיניך אתה עיתונאי נחות ושפל בגלל זה מי שמע עליך בכלל אם לא הציוצים נגד אתה לא היית מוכר לאף אחד אתה מחפש תשומת לב ולא תקבל מאף אחד כי אתה לא מוערך על ידי חביריך אפילו
    סגור