תקשורת ומדיה

"איש מרתק" לעומת "יהירות ורהב": העיתונאים התקשו לעכל את הראיון של יוסי כהן

תגובות מעורבות ברשתות החברתיות בעקבות הראיון של ראש המוסד היוצא ל'עובדה' עם אילנה דיין. חיים לוינסון: "אין לי מספיק אינצ'ים במסך כדי להכיל את האגו של יוסי כהן", שטייף: "חומק מהאמת", זמרי עקץ: "מהשנאה ליוסי כהן בפיד אני מבין שהוא סגור בליכוד"
מערכת ice |  12
יוסי כהן (צילום מתוך קשת 12)
הראיון הלא שגרתי של ראש המוסד היוצא, יוסי כהן, אמש (חמישי) לאילנה דיין ב'עובדה' של קשת 12, גרר אחריו גם לא מעט ביקורת ברשתות החברתיות, חלק בשל הדברים שחשף בנוגע למערכת יחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחלק על צביעות מצד אותם מגיבים כי מדובר בזיקה לליכוד.
רביב דרוקר ציין בנוגע לראיון: "1. יוסי כהן לא בא לדירה של פאקר ברויאל ביץ', רק כשפאקר היה בה, כמו שהוא אמר. למעשה, הוא בא אליה כשפאקר לא היה בה. 2. יוסי כהן ידע היטב והכי קרוב שאפשר מבעיות הסמים של פאקר, בניגוד למה שהוא טען בראיון ל"עובדה".
 
העיתונאי ברק רביד כתב: "התשובה של יוסי כהן על כך שהיועץ המשפטי של המוסד אישר לו לקבל מתנת חתונה של 20 אלף דולר מהמיליארדר ג'יימס פאקר מזכירה בצורה חשודה את התשובה של נתניהו על כך שעורכי דינו אמרו לו שמותר לו לקבל מתנות ממילצ'ן. השלב הבא זה לא יהיה כלום כי לא היה כלום?".
חיים לוינסון כתב בעוקצנות: "אין לי מספיק אינצ'ים במסך כדי להכיל את האגו של יוסי כהן", העיתונאית הדס שטייף הצטרפה לביקורת של הקולגה נגד כהן: "חומק מהאמת...בשאלות הברורות".
 
ציון נאנוס כתב: "אגב הדבר הכי תואם נתניהו בראיון של יוסי כהן היה האיזכור כי ויתר על 10 מיליון דולר מענק חתימה בחברת הסייבר של מילצ׳ן ופארק כדי לשרת בראש המוסד. ממש כמו נאראטיב השופרות כאילו ביבי מוותר על עשרות מיליוני דולרים בהרצאות כדי לשרת את המדינה".
עד המדינה שלמה פילבר צייץ: "פיד שמאל משתולל, ראש המוסד לשעבר יוסי כהן פורש ומתראיין, מעשה חריג שטרם התרחש בישראל לפניו היו: תמיר פרדו התראיין לעובדה מאיר דגן התראיין לעובדה אפרים הלוי התראיין דני יתום התראיין צבי זמיר התראיין אבל הם היו משלנו".
 
כרמלה מנשה טענה נגד כהן: "אינני יכולה לסבול יהירות ורהב במיוחד לא של אנשי בטחון . זה מפחיד אותי . היום לאחר הראיון עם יוסי כהן בעובדה נזכרתי בראיון שעשיתי עם שבתאי שביט ראיון ראשון שהבטיח לי עם סיום תפקידו . זה היה בגלילות ברחבה מחוץ למשרדים עם טייפ קסטות . אף מילה על עצמו".
איש היח"צ רני רהב בחר לפרגן: "יוסי כהן ראש המוסד היוצא עומד בגבורה אל מול אילנה דיין שלא עושה שום הנחות ! תשובות חזקות תשובות של מנהיג ! מי שלא הבין עד היום או לא הכיר עד היום , מבין מייד שמדובר במנהיג ענק ! קשת 12 עובדה".
יובל קרני מידיעות אחרונות טען: "אם חייל ביחידת מודיעין היה חושף קמצוץ מהסיפורים של ראש המוסד היוצא יוסי כהן - הוא כבר היה מתאבד עשר פעמים", יותם זמרי לעג למגיבים נגד כהן: "מהשנאה ליוסי כהן בפיד אני מבין שהוא סגור בליכוד".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    יוסי כהן לשלטון
    עם ישראל 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש הממשלה העתידי של ישראל....
    סגור
  • 9.
    מי זה זמרי? הבחור מהתנך? (ל"ת)
    יובל אורן 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    יוסי כהן הרברבן גילה שיטות עבודה של המוסד
    פקד בדימוס 06/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למשל שבנתנז מה שהתפוצץ הם לוחות השיש עם חומר נפץ משמע הספק היה מהמוסד ועוד דברים שותפו בפיצוץ מתל אביב יוסי כהן עבר כנראה את מבחן האמון של הגברת בנוסיף בכל אפילו הוא לא הודה לפקודיו שהיו האנשים בשטח ייחס את הכל לעצמו למרות השותפים במוסד עף על עצמו כמו ששום ראש מוסד לפניו לא התרברב
    סגור
  • 7.
    "אילנה דיין" הוכיחה שוב כי היא אלופת הפלצנות והיומרנות
    רונן ברמן 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגברת הקשישה בלתי נסבלת: ההתנסחויות הבומבסטיות שלה מגוחכות, שלא לומר אינפנטיליות; התובנות הפסאודו-פסיכולוגיסטיות שלה אידיוטיות; והיא מזיעה מחמת המאמץ להפגין "מומחיות" בתחום שאין לה שום מושג בו. היא גילמה תפקיד של גרופי מהסוג של הפרחות שהקרקרן הלאומי אייל גולן התעלל בהן.
    סגור
  • 6.
    Waw ראיתי בחור עם טונה של שחצנות.....! חבל שכך! (ל"ת)
    ר. בכיר לשעבר מהשבכ 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    טיפ ליוסי כהן המוכשר
    רפי 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אם דרכך לפוליטיקה ולחלק הימני שבה אז תתחיל לפתח עור של פיל כי הם לא מרפים ממי שהם מזהים כסיכון לשלטון ההגמוניה.
    סגור
  • 4.
    אלוהים שלי רצית לשאול
    רועי 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה עשינו רע שהבאת לנו את רני רהב...
    סגור
  • מה עשיתם? הצבעתם לביובי מושחתיהו, בניטו נפתליני, לפידון
    אלוהים 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפידון הגמדון השקרנון, שלא לדבר על גידון סער-אבן-גזענסקי.
    סגור
  • 3.
    כמה שחצנות ורהב בבן אדם אחד!!! (ל"ת)
    ג'ימס פאקרינו 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • ככה נראה ונשמע מנהיג
    רפי 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 7
    בטח הצבעת ליהיר לפיד או לנפתלי בניון המנועים והענווים
    סגור
  • 2.
    מים של עזה
    נהרדעא 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ראש מוסד מעולה. חמוצים לכו שתו את המים של עזה.גמדים.
    סגור
  • 1.
    ראיון מרהיב. אבל כהן נפל בשלב חשוב.
    צופה מהצד 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כשנשאל לגבי ריצה עתידית לראשות הממשלה, השיב משהו בסגנון "אם אשיב כן, אז בלה בלה בלה, ואם אשיב לא, אז בלה בלה בלה". זו לא תשובה שהוסיפה לו נקודות בסעיף האמינות. הפיאסקו מול פאקר גם הוא הותיר אותו מצולק. בסך הכל האיש נראה לי תותח על עם כישורים נדירים, אך לא חף מבעיות. להתראות בפוליטיקה בתום הצינון.
    סגור