תקשורת ומדיה

יעקב אחימאיר עוקץ: "לסקר היום מאוזן זו קללה"

הפרשן הוותיק התראיין הבוקר ברדיו גלי ישראל אצל  אבי רצון על החלפת הממשלה. אחימאיר התייחס לתקשורת, על כך שמשפחת נתניהו עוזבים את מעון ראש הממשלה בבלפור, על חוק האזרחות וגם  פירגן לקולגה אהוד יערי
מערכת ice |  4
יעקב אחימאיר (צילום הדס פרוש פלאש 90)
העיתונאי והפרשן הוותיק המזוהה עם הצד הימני של המפה הפוליטית, יעקב אחימאיר התראיין הבוקר (ראשון) אצל אבי רצון ברדיו גלי ישראל והתייחס לאירועים הפוליטיים ולהחלפת הממשלה. אחימאיר התייחס לתקשורת, לכך שמשפחת נתניהו תעזוב את בלפור וגם על חוק איחוד המשפחות. 
בתחילת הריאיון, רצון שאל את אחימאיר על החוק האוסר על איחוד משפחות של ערבים ישראלים ומשפחות פלסטיניות והסערה שעלתה סביב. כזכור, שרת הפנים, איילת שקד תגיש את הצעת החוק אך בקואליציה יתקשו להעביר את החוק משום שהשר עיסאווי פריג' וחברו למפלגה מוסי רז נוטים להצביע  נגד החוק שלטענתם מפלה ולרע"מ יש חופש הצבעה, בהתבטאויות האחרונות של שקד היא קראה למפלגות האופוזיציה לתמוך בחוק אולם שם נוטים לסרב. אחימאיר התייחס לחוק ואמר: ״באופן עקרוני אני חושב שאפשר להצביע בעד, ובמקביל להמשיך ולשקוד על הכנת חוק אחר, משוכלל יותר״.
בהמשך אחימאיר פירגן לקולגה ותיקה בדמותו של אהוד יערי והסביר: "אני משתתף כאורח קבוע בפאנל ערוץ 12, אני מכיר שנים את אהוד יערי ואני אומר לך שאין דברים כאלה, הוא נכס לערוץ 12, מעביר דיווחים בצורה מאוזנת, למרות שהיום מאוזנת זו קללה, הוא עושה שירות מעולה לקהל הצופים״. 
ואחימאיר סיכם את הריאיון בציניות כשנשאל על הפרידה של משפחת נתניהו מהמעון בבלפור כשאמר: "אני רואה שמשפחת נתניהו ממשיכה להתגורר בבלפור וזה מאד הטריד אותי, אני לא יודע איזה שינויים הם יעשו עד שמשפחת בנט יכנסו. כשראיתי את הידיעה שעד ה-10 ביולי משפחת נתניהו תעבור משם - ממש נרגעתי, אני לא ידעתי איך המדינה תמשיך להתנהל בלי זה״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גלי ישראל תחנה טובה- לא אוהב האלימות המילולית של שפטל
    תומר זאייד מבשרת 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל שפטל זאת לא בוטות זאת באמת אלימות מילולית שעלולה אתם יודעים להביא למה
    סגור
  • 2.
    יעקב אחימאיר ואהוד יערי אחרוני העיתונאים בישראל
    גיל וייסנר 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בן כספית ינון מגל וכל אלה ברארה של הברארה
    סגור
  • 1.
    סיפור בלפור רק מוכיח כמה התקשורת רווית שנאה ארסית
    גל 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ולא מדווחת על שום דבר באופן ענייני. אני אמור להאמין שהצמרת המקצועית של אנשי התקשורת בישראל (עיתונאים לשעבר) לא יודעת שגם ר"מ ממשלה קודמים לא עזבו תוך 24 שעות?? והשת"פ של בנט בהתקפה הזו, רק מראה כמה רוע ושנאה חלחלו גם בו. הוא חושב שאם ישנא את ביבי מספיק חזק, לא ירדו עליו, ולא מבין שהתקשורת רווית שנאה, ופשוט תופנה נגדו כשביבי יפסיק להיות מטרה.
    סגור
  • לא תוך 24 שעות, אבל למה הוא צריך חודש?
    גל 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא שהוא אורז בעצמו... והיה ידוע מראש כבר תקופה שהוא בדרך לעזוב.
    סגור