תקשורת ומדיה

האם המפכ"ל לשעבר עמד מאחורי הקלעים של מחאת הדגלים השחורים?

האם מפכ"ל המשטרה לשעבר, רנ"צ (בדימוס) רוני אלשיך היה יועץ הסתרים של מחאת הדגלים השחורים נגד ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו?
מערכת ice |  2
רוני אלשיך (צילום פלאש 90)
סערה חדשה. רוני אלשיך היה יועץ הסתרים של מחאת הדגלים השחורים נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו והאם זה עלול לעורר קמפיין נוסף נגד תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה? 
בתחקיר של כתב התחקירים והמשטרה של חדשות 13 עמרי מניב נחשף כי "המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך ייעץ בשורה של הזדמנויות לתנועת הדגלים השחורים סביב המחאה בבלפור נגד נתניהו. הייעוץ עסק בהתמודדות עם מדיניות המשטרה וההתנהלות בשטח. אלשיך סיפק מידע ועצות טלפונית וגם חיבר את נציגי הדגלים לאישים נוספים שיוכלו לסייע להם. הייעוץ כולו נעשה בהתנדבות".
מניב הוסיף והסביר: "אלשיך לא השתתף בהפגנות או בישיבות של התנועה. השיחות התקיימו עם שני בכירים בתנועה. גורמים בסביבתו אומרים שהוא סייע למכרים ותיקים שלו כפי שסייע לכל מכר שפנה אליו, בין היתר גם במבצע שומר חומות אז פנו אליו סביב המהומות בלוד ובעכו".
ברשת התעוררה סערה בעקבות התחקיר של חדשות 13. ח"כ מיקי זוהר עקץ בדף הטוויטר שלו וכתב: "רוני אלשיך היה מפכ״ל אובייקטיבי? לא". בנו של יו"ר האופוזיציה, יאיר נתניהו העלה צילום מסך מאתר האינטרנט של רשת 13 וכתב לא ייאמן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יהודה איש קריות
    שלמה 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם היום יש מלשינים הרוצים להחריב את המדינה.
    סגור
  • 1.
    פתאום התקשורת אמינה ואובייקטיבית
    גל 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשזה משרת את הפוזיציה
    סגור