תקשורת ומדיה

צפו: דודי אמסלם לאמנון לוי: "יש פה שקר שאתם ממחזרים פה"

השר לשעבר טען בראיון לרשת 13: "נחנו לא נתנו שום לגיטימציה לשום מפלגה, אנחנו לא יכולים והממשלה לא יכולה להשען אף פעם על מפלגה ערבית", בטוויטר כתב: "מי שהולך לישון עם תומכי ומחבקי מחבלים- שלא יתפלא אם יקום בבוקר עם זכות השיבה ופגיעה בביטחון"
מערכת ice |  4
אמנון לוי ודודי אמסלם (צילום צילום מסך רשת13)
הסערה שהתעוררה אמש (ראשון) במשכן הכנסת ובעיקר באולם הדיונים בעקבות הדחייה התמוהה של הקואליציה על ההצבעה בנוגע לחוק איחוד משפחות, הגיעה גם לאולפני הטלוויזיה ודודי אמסלם הסביר בתכנית שש עם אמנון לוי ברשת 13 מדוע הוא מרים גבה לגבי הביקורת שנשמעה כלפי הליכוד, המפלגה הגדולה באופוזיציה, מצד המפלגות בקואליציה.
אמסלם התראיין ללוי שהציע לו לבוא בטענות לנתניהו על כך שרע"מ בממשלה ואמר: "יש פה שקר שאתם ממחזרים פה ואם תחזור עליו מספיק פעמים זה לא יהפוך אותו לאמת, אנחנו לא נתנו שום לגיטימציה לשום מפלגה, אנחנו לא יכולים והממשלה לא יכולה להשען אף פעם על מפלגה ערבית. חוק איחוד המשפחות, גם לגבי זה יש שקר".
עוד הוסיף: "הם באים בטענת הקוזאק הנגזל, הם באו והקימו את הממשלה הזו ביחד עם הערבים, זה אף פעם לא היה. גם כשאני העליתי את חוק הגיוס, מי שברחו והתנגדו הם לפיד וליברמן, אז שלא ייהלכו עלינו אימים".
לאחר מכן בטוויטר כתב: "אולי תצליחו להסביר לי- אם לפיד/בנט הקימו ממשלה טובה, 10 מעלות ימינה מאיתנו, למה הם צריכים את הליכוד כדי לשמור על בטחון ישראל, מי שהולך לישון עם תומכי ומחבקי מחבלים- שלא יתפלא אם יקום בבוקר עם זכות השיבה ופגיעה בבטחון ובדמוגרפיה. לא נבוא להציל אתכם מהחרפה שהמטתם על המפעל הציוני".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה כי זו כנסת ישראל ולא הבית הפרטי שלך הבנת (ל"ת)
    דיביל אהבל 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אני לא חושב שיש משהו מגעיל יותר ממזרחי בשירות האליטה.
    דגן 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אמנון לוי סונט ומשסה בחרדים כאילו היו כר לפירוק לחצים ועצבים, על זה חצי מהעונה של התכנית ה"חוקרת" שלו נשענת. עונה ב"אבל ביבי" לכל דבר שאמסלם אומר ובאופן כללי מנסה לסתום את הפה למי שלא חושב כמוהו. וזה הכי , אבל הכי עצוב - כשזה מגיע ממזרחי.
    סגור
  • 2.
    אכן אסור להשען על מפלגה ערבית. אבל לפני כן אסור היה
    השוהדה פינת נתניהו 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לתת לביבי להמשיך. אז מכיוון שבליכוד לא גילו אחריות והראו לביבי את הדלת, לא היתה ברירה להשען באופן חד פעמי על מפלגה ערבית.
    סגור
  • 1.
    אמסלם, ביביסט פרימיטיבי, מטופש, גס רוח. (ל"ת)
    ליכודניק (בעבר) 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור