תקשורת ומדיה

צפו: משה חוגג חושף בראיון לכאן 11: הטעות שעשה, בית"ר ולמי הצביע?

הבעלים של בית"ר ירושלים ומשקיע הקריפטו דיבר על הכל בראיון ההסתבכויות המשפטיות, התביעות וגם עסקת השותפות על בית"ר שלא יצאה לפועל. על בן חאליפה: "יש דברים שבדיעבד נראים מוזרים", עתידו בכדורגל: "אם יגיע אדם רציני, אעזוב"
כפיר אדר |  4
משה חוגג (צילום פייסבוק)
רגע אחרי הראיון הבלעדי שנתן ל-ice בנוגע לסוגיית הקריפטו, בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, דיבר אמש (חמישי) בראיון לחדשות כאן 11 על ההסתבכויות המשפטיות, התביעות וגם עסקת השותפות על בית"ר שלא יצאה לפועל.
בין היתר חוגג דיבר על ניסיון הצירוף של השייח בן חאליפה מאיחוד האמירויות כדי לחלוק בשליטה בבית"ר: "יש דברים שבדיעבד נראים מוזרים, בדרכון שלו היה כתוב בן מלוכה וראיתי את רכבי היוקרה והכל, הייתה לי תקווה של משהו גדול בראש, של משה היהודי ומוחמד המוסלמי". לשאלות על עתידו בבית"ר והאם הוא חושב לעזוב: "אם יגיע אדם רציני שאני יודע שהוא יצעיד את בית"ר קדימה, אז כן".
עוד סיפר על 15 תביעות שהוגשו נגדו: "בתי משפט ראיתי רק בטלוויזיה, הייתי כולי בעשייה. אני לא יכול להיות בסיטואציה כזו ולא להיות חלק בה, חטאנו בזה שרצינו להגדיל רווחים, הייתה בהלה לזהב, אבל זה לא אומר שלא היו מאמצים, כשתעשיית הקריפטו החלה לקרוס, לא הסברנו לאנשים מסוימים, הנוכחית היה כדאי להם לעצור".
ההשקעה בשוק הקריפטו: "מישהו שנכנס להשקעות במטבעות דיגיטליים חושב שמדובר בתעשייה יציבה כמו נדל"ן או בנקים? הכספים הושקעו בחברה, פעם אחר פעם אחר פעם התביעות נדחו, אנשים רצו לסחוט כסף ולהתעשר, זה ממשיך להיות כואב ברמה האישית. המסמכים שהודלפו לא אומרים כלום, טחינה בפיתה, הכסף הוא שלי פרטי וזכותי לתת אותו הלוואה למי שאני רוצה".
הטענה לפגיעה בשמו והבחירות האחרונות: "זה משהו שלא לקחתי בחשבון, את הדה לגיטימציה הזו לא צפיתי. אני רוצה לברך את השלטון החדש, לפעמים הצבעתי ליכוד ולפעמים בנט ואני מברך את הממשלה החדשה, קיבלתי הצעות להצטרף ואני לא אגיד מתוך כבוד, אבל זה יכול לקרות יום אחד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לך הביתה
    ליאור 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אדון חוגג אתה לא רצוי לך הביתה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 3.
    מי זה??
    דג זהב 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפרצוף האמיתי יצא לאור.מעולם לא ענינה אותך ביתר ירושלים.רודפ פרסום שכמותך.שחרר אותנו
    סגור
  • 2.
    חוגג לב אדום לעולם לא יהיה צהוב
    עקרב 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אל תשחק אותה אוהב ואוהד בית"ר שיגיע מישהו תמכור? אתה הרסת את בית"ר השנה לא יהיו לך מנויים ולא קבוצה אטרקטיבית אבל הכי חשוב שתהיה בכותרות ובתקשורת
    סגור
  • 1.
    שמלאן
    אא 07/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חוגג שמלאן אם הלכת לעשות עשקים אם ערבים אז כולם ראו מי. אתה זה שאתה שם ציציות ועושה הפוך השם ישמור אדון חוגג כתוב בתורה לא תתן להם חנייה בהרצך
    סגור