תקשורת ומדיה

סערה בשידור: השר בר-לב תוקף את עמליה דואק, "דמגוגית"

במהלך תוכנית שש בחדשות 12 ראיינו עימתו עליה דואק ומשה נוסבאום את השר לביטחון פנים עמר בר לב עם נתוני האכיפה הדלים לעומת מצב התחלואה, והאחרון הגיב בתקיפות כלפי הנתוני, "בואו לא נתבלבל, אני השר לביטחון הפנים"
מערכת ice |  7
עמליה דואק עמר בר לב (צילום Hadas Parush/Flash 90, פייסבוק)
השר עומר בר לב התראיין היום לתוכנית שש שהגישה בקשת 12 עמליה דואק. הראיון מגיע על רקע נתונים שהביא משה נוסבאום בשידור שמצביעים על אכיפה דלה של הנחיות התו הירוק ברקע העלייה החדה בתחלואה והאפשרות לסגר בחגים שהולכת ומקבלת ממשות מיום ליום.
דואק ונוסבאום הפנו כלפי בר לב את שאלת היקפי האכיפה וזה הסביר את המדיניות להטלת קנס עבור אי עטיית מסיכה. דואק חידדה כי היא אינה מתייחסת לאכיפת חובת עטיית המסיכה  אלא לאכיפת כללי התו הירוק שחזר לפני כשבוע. בר לב ניסה לטעון כי התו הירוק נאכף אך דואק הקשתה עליו וקבעה: "לא, 32 דוחות אתמול בכל הארץ".
"אנחנו בהחלט אוכפים את התו הירוק". אמר השר לביטחון הפנים וניסה להסביר את עצמו "תביני, כשמגיעים לאולם אירועים אנחנו מוודאים שלבעל אולם יש אדם שעומד בכניסה לאולם שמוודא שכל אדם שנכנס לאירוע יש לו תו ירוק או שהוא עשה בדיקת קורונה. אנחנו לא נכנסים לחתונות, תופסים אנשים, מורידים אותם מרחבת הריקודים ונותנים להם קנסות וזו גם לא המטרה. המטרה היא לקחת אחריות, שמדינת ישראל תיקח אחריות ושהאזרחים ייקחו אחריות ואם לא ייקחו אחריות ניכנס לסגר בעוד מספר שבועות".
נוסבאום הפעם הקשה על השר ואמר, "השר עומר בר לב אתה בעיקר אומר מה אתם לא עושים או מה אתם לא צריכים לעשות והשאלה היא מה כן?" כאן השר בר לב כבר איבד את הסבלנות והרים את קולו, "אני נתתי לכם נתונים בניגוד לנתונים שלך על מספר המסכות". נוסבאום המשיך ושאל, "הנתונים שלי הם של מנהלת האכיפה שאתה הקמת שפועלת במשרד לבטחון הפנים, אני לא יודע, אם אתה סותר את הנתונים האלה אז כנראה שלא".

כאן השר לבטחון פנים איבד את סבלנותו והגיב בתקיפות, "אני לא סותר את הנתונים בוא לא נתבלבל, אני השר לבטחון הפנים. זכותך לסתור את הנתונים שאני מציג אבל אלה הנתונים". דואק מצידה התייחסה לדבריו של בר לב ושאלה,  "אדוני, בשורה התחתונה אתה מפיל את האחריות רק על האזרחים ולא רואה האחריות שלכם כממשלה לאכוף, להתנהל בצורה נורמלית בנתב"ג?" השר לביטחון הפנים הגיב בטונים צורמים, "אני לא, אל תהיי דמגוגית. אני לא אמרתי את זה, תחזרי על ההקלטה ותיראי שאלה לא דברים שלי. יש כאן אחריות כוללת מצד האכיפה של המשטרה והפקחים, מצד האזרחים לעטות מסיכות ושיהיה להם תו ירוק", בר לב המשיך וסיפר "לפני עשרים דקות חוסנתי, אני חושב שזה חלק מההתמודדות שאם בני 60 ומעלה ילכו להתחסן זה יקטין את הסיכון ואת הסיכוי שיהיה סגר".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שיתוף הפעולה בין שנאת הרל"ב לתאוות השוחד של ימינה ועבאס (ל"ת)
    דתי לאומי מפוחד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    עומר ברלב תומך מדברר את האויב.
    רותי 08/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עומר ברלב הצדיק רצח יגאל יהושע,אבי אבן ארי ודסטאו ביסט,זיכרונם לברכה! באפליית הערבים. אמר כי יש משפחות ערביות נורמטיביות שצריכות נשק להגנה עצמית ! ורוצה להחמיר קריטריונים לרישיון נשק,כלומר ליהודים! התברר כי התנגד לפעולה צבאית נגד הרוצחים! כמו חומת מגן! מי האויב?!
    סגור
  • 5.
    הצדק עימו
    נירה 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגברת דואק הצעירה היא דמגוגית, ולא מהסוג החכם במיוחד,לצערי. בליל של מלל רפטטיבי,דציבלים שמנסים לחפות על חוסר יכולת להבריק, לחשוב מחוץ לקופסה. וולגרית,אגרסיבית, והו כה מעייפת. אצלנו נהוג להעביר ערוץ כשהגברת מפציעה על המרקע. ואצלכם?
    סגור
  • 4.
    צפיתי. התנהגות מחפירה של הכתבים
    גל 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא נתנו לו לענות. גם ניסו להכניס לו מילים לפה. מה, אמרו להם להתקיף את השרים בגלל מס המשקאות שפוגע בבעלי השליטה?
    סגור
  • 3.
    ממשלת הריפיון, ההססנות , המחדל - מטילה מסי עבאס
    ארנון תל-אביבי 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הדבר ההחלטי שעשו - לוותר לאחים המוסלמים ולהשמע למועמת השורא האיסלמיסטית ולחלק 53,000,000,000 לאלה שלא רוצים כאן מדינה יהודית . ברור ש עומר בר-לב בלחץ , כי הוא חלק מרכזי במחדל . בדיוק כמו אבא שלו שכשל במלחמת יום-הכיפורים ב"קו ברלב".
    סגור
  • 2.
    תעזבו אותו . הוא טוב לנו
    מחמוד 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    העיקר שהוא נותן לנו להתפרנס משמירה על עסקים של יהודים. וגם על גידול קנאביס, וגם מגניבות נשק. וגם לא מפריע להרוג על כבוד המשפחה. הוא איש טוב
    סגור
  • 1.
    כתבת? הכול בגלל אימא
    עמליה בדיחה 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כתבת שלא מעניינת איש
    סגור