תקשורת ומדיה

ח"כית ממרצ: "בנט יודע - מבצע צבאי זו סכנה לקואליציה"

חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי, התראיינה לרדיו מכאן וטענה "הממשלה לא יכולה לצאת למבצע צבאי כי אז היא תתפרק. אם נתניהו היה ראש ממשלה התגובה למה שקרה בגבול הצפון הייתה חריפה יותר", אנשי הימין תקפו
מערכת ice |  1
ג'ידא רינאוי זועבי (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל, ויקיפדיה)

ריאיון סוער העניק הבוקר (ראשון) ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי ממרצ לתחנת הרדיו בערבית 'מכאן' של תאגיד השידור על המתיחות הבטחונית וטענה "בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי – הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"ם לא יסכימו לדבר כזה. הנוכחות של מרצ ורע"ם בקואליציה מגבילה את חדותה של כל החלטה צבאית".

"ברגע שהממשלה תחליט על משהו צבאי – תהיה סכנה לקואליציה. זה נמצא בהסכמים הקואליציוניים. הממשלה הסכימה שהיא תעסוק רק בעניינים כלכליים ואזרחיים. אם נתניהו היה ראש ממשלה – תגובת הממשלה (לירי חיזבאללה) חזקה יותר.בנט מבין היום, וזו פרשנות שלי, שהמצביע הימני נעלם לו והוא לא יחזור, ולכן הוא צריך להבין שהוא קרוב יותר לשמאל" אמרה רינאוי-זועבי.
אנשי הימין לא נשארו אדישים לריאיון יוצא הדופן. חבר הכנסת עמיחי שיקלי הגיב וצייץ "אני חותם על דבריה ומוסיף גם את מפלגת העבודה ונציגתה איבתיסם מרעאנה בועדת חו״ב. לא במקרה היום (ולא לפני שלושה חודשים) בחרו בחזבאללה לחצות קו שלא נחצה מזה 15 שנה".

גם ינון מגל וחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שיתפו את הדברים. מגל המשיך בסדרת הציוצים שלו "תודה בנט" ואילו סמוטריץ' אמר כי זה"מסוכן מאוד". גם כתב ערוץ 20, אברהם בלוך צייץ כי מדובר בדבר מסוכן מאוד.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליצן החצר מביא לחורבן המדינה ! (ל"ת)
    אסף 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור