תקשורת ומדיה

אטילה שומפלבי לאלדד יניב: "זורע ספקות ובולם התחסנות"

הפעיל החברתי כתב כי חבריו בתקשורת משתיקים שאילת שאלות בנוגע לחיסונים וטען "אתם עושים ביבי על סטרואידים ואתם תתביישו בזה מאד", עיתונאי ידיעות אחרונות הגיב הגיב בחריפות

מערכת ice |  1
אטילה שומפלבי ואלדד יניב (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
העלייה בתחלואת הקורונה בישראל לאחרונה והמאבק בזן הדלתא הביאו את ישראל להתחיל לחסן בחיסון שלישי, "בוסטר", לפני כשבועיים. תפוצת הזן מגיעה במיוחד מקרב הישראלים שלא התחסנו אפילו לא בחיסון הראשון והדבר ניכר גם בטבלאות המאושפזים קשה מהמחלה שפרסם משרד הבריאות בהם נראה בבירור כי אחוז האנשים שנפטרו ומאושפזים במצב קשה שלא התחסנו הוא גבוהה יותר מאלו שכן.
את החיסון השלישי ישראל העניקה ללא אישור ה-FDA האמריקאי, ולאחר אישור של מומחי משרד הבריאות הישראלי, ואחד האנשים שמוחים על כך ורוצים יותר שקיפות הוא אלדד יניב. הפעיל החברתי  צייץ הבוקר (ראשון) פעם נוספת בפרובוקטיביות על הנושא וטען כי חבריו בתקשורת מתייגים את אלו ששואלים שאלות ביחד עם קבוצת מכחישי הקורונה ועורר סערה.
"ביבי השתיק אותנו כשקרא לנו שמאלנים בוגדים ועכשיו אתם בשר מבשרנו משתיקים אותנו באותה צורה כשאתם קוראים לנו בשר מבשרכם מכחישי קורונה שזה בעצם בוגדים. אתם עושים ביבי על סטרואידים ואתם תתביישו בזה מאד מאד חברים שלי. חובה בדמוקרטיה לשאול שאלות והשקיפות היא חמצן החיים החופשיים". כתב יניב. הציוץ הפך ויראלי כשאחת התגובות החריפות אליו הגיעו מצד עיתונאי ידיעות אחרונות, אטילה שומפלבי שכתב לו בחזרה: "אבל אתה לא שואל שאלות. אתה זורע ספקות. אתה בולם התחסנות"
 
גם כתב חדשות 12, אילן לוקאץ' הגיב ליניב וציין את הקו שהוא חוצה: "צריך להיות מרחק רב מאוד בין הטלת ספק והעלאת שאלות ודרישת שקיפות מלאה (אני איתך בכל אלה, על מלא, ותמיד אהיה) לבין שת"פ עם אנטי-וקסרים, מפיצי שקרים וסייעניהם. לתחושתי, ואני אהיה הכי עדין עכשיו, לא תמיד המרחק הזה נשמר"
 
יניב מצידו ניסה להסביר והשיב: "זו בדיוק הטענה של ביבי. בגלל שיש תומכי בלד בשמאל כל השמאל בוגד. מי שתומך בשקיפות ואתה איתו תהיה איתו באמת ולא בכאילו גם אם מרטרטים אותו אנשים בקצה. אני משתף פעולה עם אנשים כמו פרופ׳ איתן פרידמן. לא להכליל. למסגר. להוציא מהקשר. לערבב בסלט 1. את זה עושה פופוליסט. לא אדם חופש"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קשור ביבי - שוב - שמאלני הזויייי (ל"ת)
    מטקה 08/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור