תקשורת ומדיה

עופר חדד נגד העיתונאי החרדי: "התחלת להעביר קורסים בעיתונות?"

מגיש חדשות 12 יצא נגד ישראל פריי ששאל אותו מדוע לא לקח תגובה של פעיל 'בצלם' שהואשם בשריפת בית וניסה לכאורה להאשים יהודים: "אני מבין שכחושף פרשת ווטרגייט התחלת להעביר קורסים בעיתונות מר פריי?", גם אלי ביתאן חטף אש
מערכת ice |  1
ישראל פריי (צילום מתוך טוויטר)
בהמשך לאיום של מגיש 'שלוש' במערכת חדשות 12, עופר חדד, על ארגון זכויות האדם הפרובוקטיבי 'בצלם' כי יתבע אותם דיבה על הדרך בה הראה את הקטע בו אחד מפעילי הארגון הצית לכאורה אש וצעק לכאורה כי יהודים עשו זאת.
ישראל פריי עיתונאי 'הארץ' שאל את חדד בטוויטר: "ידידנו עופר חדד מתבקשת התייחסות: איך נטען שהוצת בית אם אין שם בית? מדוע לא ביקשת תגובה?", חדד השיב לו: "פנה לדרור דוברת בצלם, אני מאשר לה בשמחה להציג לך את ההתכתבות בינינו עד רגע לפני שידור הידיעה".
אלי ביתאן התערב ושאל: "אמיתי ב-20:07 ביקשת תגובה לאייטם ששידרת במהדורה?", חדד ענה בתקיפות: "תגיד צפית בידיעה? בצלם הוזכרו שם? אולי כדאי לבדוק קצת עובדות אם אתה מחזיק מעצמך עיתונאי. לגופה של השאלה - אחרי טלפון והודעה לפני המהדורה היא נשלחה לחזור רק בתחילת המהדורה ומיד קיבלה מענה". פריי השיב: "אז איך ביקשת תגובה מבצלם על באסל? איך לא ביקשת תגובה מנשוא הכתבה עצמו? אגב, טרם ענית איך נטען ששרפו בית בלי שיש שם בית".
חדד המשיך: "אשלח גם אותך לבדוק אם שמו מופיע בידיעה. ולגבי הציוץ - הוא נציג הארגון, הוא פועל שם לתעד מטעם הארגון ולכן הארגון הוא הכתובת לשאילתא. אני מבין שכחושף פרשת ווטרגייט התחלת להעביר קורסים בעיתונות מר פריי?", האחרון הגיב: "אמיתי? רואים את הפנים שלו, הוא נשוא הכתבה, נגדו נטען ששרף בית, ולא צריך לבקש תגובה כי לא מוזכר השם? לא בצלם, לא באסל, אז בעצם לא היה צריך שום תגובה מאף אחד? ושוב, איך נטען שנשרף בית בלי שיש שם בית?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עופר חדד יורה יותר מדי, חזק מדי ולכל הכיוונים
    פדי מנואל 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הנה עצה קטנה לפני הבליץ הבא: זכור שאתה בסך הכל עופר חדד.
    סגור