תקשורת ומדיה

ליברמן במתקפה חריפה: "זה הנבל מספר 1 בתקשורת"

שר האוצר השתלח בחיים לוינסון, לאחר הדברים שטען העיתונאי בקשת 12: "מה שאיווט ליברמן עושה זה התרסה נגד הציבור החרדי, הוא לא מנסה להסביר, הוא רוצה את זה וזה מוכר. יש לך צי של משרתות 40 שנה, לא שטפת כלי אחד בחיים, זה גועל נפש", מי יצאו להגנתו?
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
מה גרם לאביגדור ליברמן לכנות את חיים לוינסון 'הנבל מספר 1 בתקשורת הישראלית'? במהלך הצהרה שמסר, התייחס שר האוצר לעיתונאי הוותיק וכינה אותו כך וגרם לסערה גדולה ברשתות החברתיות בעקבות ההתבטאות.
הדברים הגיעו אחרי שבתכנית הבוקר של קשת 12 אמר לוינסון: "מה שאיווט ליברמן עושה זה התרסה נגד הציבור החרדי, הוא לא מנסה להסביר, הוא רוצה את זה וזה מוכר. יש לך צי של משרתות 40 שנה, לא שטפת כלי אחד בחיים, זה גועל נפש, מה זה נותן? אני מכיר את אורח החיים בבית משפחת ליברמן, זה לא מגעיל? על מה אתה צוחק אנשים שיצטרכו לשנות את החיים שלהם?".
 
הקולגה, עקיבא נוביק השתומם לנוכח האמירה: "למה בעצם כשנתניהו חיקה את נוסבאום וגיא פלג זו הייתה 'הסתה מכוערת', וכשליברמן קורא לחיים לוינסון נבל זו דאחקה קלילה?".
 
אריה ארליך מכאן רשת ב' חיזק את חברו וכתב בטוויטר: "הנשמה מספר אחת בתקשורת הוא חיים לוינסון. חיימק'ה, אם איווט נגדך, סימן שעשית משהו טוב", רונן צור תקף: "שר האוצר אביגדור ליברמן גיבור על משפחות מרובות ילדים שרובן מתחת לקו העוני. קל ללגלג עליהן, לצחק עליהן ולרמוס אותן. נראה אותו גיבור על חבורת האוליגרכים סביבו, ומצמצם את מעופם במטוסים פרטיים פולטי פחמן אינסופי. מסתבר ששם אומץ הלב הגדול שלו נגמר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה