תקשורת ומדיה

איילת שקד תחת מתקפת לעג: "מבישה ואינטרסנטית", "יא גזורה"

שרת הפנים התראיינה לעיתון סוף השבוע של מעריב שחלקי תקציר ממנו פורסמו הבוקר, דבריה ביחס לימינה הפכו למתקפת לעג בטוויטר. ריקלין תקף: "מי שחיסל את ימינה כמפלגה זה אתם והשקרים שלכם"
מערכת ice |  4
השרה שקד (צילום מרסלו פוטו)
בראיון סוף שבוע למעריב, שתקציר ממנו פורסם הבוקר התייחסה שרת הפנים איילת שקד לסבבים הפוליטיים האחרונים ולביקורות וטענה, "מי שבשלטון תמיד חשוף לביקורת, וזה חלק מובנה מעצם היותך בשלטון. אבל יש ביקורת לא עניינית, בעיקר ברשתות החברתיות", שקד טענה בראיון כי, "מדובר בקמפיין אגרסיבי שבנוי על המון פייק ניוז, וזה בכמויות גדולות. אף מפלגה לדעתי לא התמודדה עם כזאת כמות מטורפת של פייק ניוז, איומים ומכונת שקרים משוכללת שמופעלת נגדנו".
אמירה אחת שצוטטה והביאה עליה גל של ביקורות היתה, "צריך להבדיל בין ביקורת לגיטימית, שאותה אנחנו מקבלים בהבנה, לבין שקרים: ידיעות שקריות או חצי אמיתות. האופוזיציה מפעילה את זה בעיקר נגדי ונגד בנט. מישהו בכיר באופוזיציה אמר לי בכנות - 'החלטנו לחסל לכם את המותג ימינה'".
 
שמעון ריקלין הגיב בטוויטר על הפרסום וכתב, "בוקר טוב לאיילת שקד. אמרת שבאופוזיציה החליטו לחסל לכם את המותג ימינה. אז קודם כל ימינה היא לא מותג. ימינה זו קבוצת אנשים מבישה ואינטרסנטית שאכפת לה רק מעצמה. ומי שחיסל את ימינה כמפלגה זה אתם והשקרים שלכם. והפניית הגב לכל מה שהבטחתם. והחשמל למנסור עבאס. וכאבי הבטן.. את פטתית".
 
רועי עידן התייחס לראיון ולעג: "איזה מותג יא גזורה", אברהם בלוך כתב הכנסת של ערוץ 14 כתב, "אם מפלגת 'ימינה' היא אכן מותג, הרי שהיא אלי אקספרס. בדברים החשובים באמת, אתה מזמין דבר אחד - ומקבל דבר אחר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ימינה
    עלי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט צודקת מאוד כל מילה בסלע
    סגור
  • 3.
    פה גדול 0 מעשים
    אבי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אילת שקד פה גדול 0 מעשים ושקריים נימאס לעם מימנה תיתפטרי צמודה כל היום לבנט ירודה רבה עים לפיד ואנשי הקואליציה כל יום ריב אחר איתה נימאסה עלינומ
    סגור
  • 2.
    גועל של הוסף נוכלים ואת בראשם (ל"ת)
    רובי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איילת בנושא זה את צודקת
    רוני 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה המחיר שמשלם מי שבשילטון כמובן שלסמוצ'יק והליכוד יש אינטרס על לשתות לכם את המצביעים אבל בניגוד למצביעי הליכוד המצביעים שלכם אינם עדר, אז כנראה שאם תיפעלו נכון (לדעתי בנט צודק יש יותר מצביעי מרכז שאוהבים את מה שהוא עושה מאשר ה"בייס") גילויי נאות לא הצבעתי עבורכם ואין סיכויי שאצביע למפלגה דתית (אבל לשימחתכם אין הרבה כמוני)
    סגור