תקשורת ומדיה

יאיר גולן תוקף: "מלאי שנאה טרללו את העולם המערבי"

סגן שרת הכלכלה התייחס לראיון של דונלד טראמפ לספרו של ברק רביד ותקף את בנימין נתניהו ודונלד טראמפ: "הטלנובלה של נתניהו וטראמפ, הגיעה לסיומה"
מערכת ice |  7
יאיר גולן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
הראיון של דונלד טראמפ שהתפרסם הבוקר (שישי) בכלי התקשורת בארץ ועורר סערה ממשיך להשמיע הדים והפעם סגן שר הכלכלה יאיר גולן תוקף את בנימין נתניהו ודונלד טראמפ.
יאיר גולן העלה ציוץ תוקפני לדף הטוויטר שלו ותקף את נתניהו וטראמפ: "הטלנובלה של נתניהו וטראמפ, שני מנהיגים מלאי שנאה והסתה שהצליחו לטרלל את העולם המערבי כולו, הגיעה לסיומה. טוב היה אם הידיעה הייתה מפורסמת במדורי הרכילות ולא בערוצי החדשות".
 
כזכור, בראיון שחלקיו מתפרסמים הבוקר באתר ynet ובעיתון 7 ימים של ידיעות אחרונות, ברק רביד חושף חלקים מספרו החדש, "השלום של טראמפ". טראמפ יוצא בהתבטאויות חריפות נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שהיה בן בריתו וטוען כי הוא רץ לברך את ביידן ראשון ושבר את הנאמנות ביניהם.
"אני אהבתי מאוד את נתניהו. לא היה אף אחד שעשה יותר עבור ביבי ממני" אמר טראמפ, והוסיף, "לא היה אף אחד שעשה עבור ישראל יותר ממני. אבל הבחירות במדינה הזאת (ארה"ב) נגנבו ונתפרו. האדם הראשון שרץ לברך את ג'ו ביידן היה נתניהו. מנהיגים של מדינות אחרות, כמו ברזיל, חיכו חודשים. פוטין, מקסיקו. גם הם הרגישו שהבחירות נתפרו". כך טען טראמפ.
טראמפ הוסיף על היחסים הטובים שהושחרו ואמר, "קח לדוגמה את הגולן. זה היה ביג דיל. אנשים אמרו לי שזו הייתה מתנה ששווה עשרה מיליארד דולר. עשיתי את זה לפני הבחירות - וזה עזר לו הרבה. הוא היה מפסיד את הבחירות בלעדיי ובזכותי הוא יצא תיקו".
"אני אהבתי את ביבי. אני עדיין אוהב את ביבי. אבל אני גם אוהב נאמנות", אומר טראמפ לרביד ומוסיף, "הוא עשה טעות נוראית. התאכזבתי ממנו רק ברמה האישית. הבחירות כאן היו שנויות במחלוקת. הן עדיין שנויות במחלוקת. אז נתניהו, עוד לפני שהדיו יבשה, מקליט ברכה לג'ו ביידן?. זה היה מוקדם. אוקיי? בוא ננסח את זה כך - הוא בירך אותו מאוד מוקדם. יותר מוקדם מרוב מנהיגי העולם. אני לא דיברתי איתו מאז. Fuck him".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מעניין שגולן הוא מגדולי מפיצי השנאה בטוויטר. (ל"ת)
    מוישה גרוייס 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    יאיר גולן
    Shimco 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנאצים ולפושעי האינקויזציה, יש מה ללמוד דבר וחצי דבר, ממיודעינו האלוף יאיר גולן, כל עוד צה״ל מקדם קצינים בדרך השמאל
    סגור
  • 5.
    יאיר גולן שונא ישראל
    זאב 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה בכלל מתייחסים אליו
    סגור
  • 4.
    האיש פושע מלחמה אם יחשפו המעללים שלו
    ישראלי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ועכשיו הוא מעמיד פני שמאלן צריך להתלונן עליו בהאג שיחקרו אותו
    סגור
  • 3.
    לא נשכח ולא ניסלח
    סוהר באגף ה-× 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאיר גולן , כסגן הרמטכ"ל לשעבר , אזכיר מה אמרב- 1999 רמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין שחק על נתניהו: נתניהו מסוכן לישראל !!! מה אמר אלוף במיל. שר הביטחון איציק מרדכילנתניהו ישר בפרצוף : תסתכל לי בעיניים !! אתה משקר ! הייתם צריכים להכיר את הזבלוניהו הזה עוד מהסדיר !!!
    סגור
  • 2.
    רד מהגולן..
    אופיר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם גולן נפצע בראשו באחת מפעולות בצבא??? הוא מטורלל לחלוטין.... ורק להתחלחל שהוא היה מועמד לרמטכלות
    סגור
  • 1.
    גולן "נחום תקום" של שעון הקוקיה-"רואה התהליכים" התעורר (ל"ת)
    איתן 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור