תקשורת ומדיה

אלה המדינות האדומות שיצטרפו לרשימה ממחר

בישיבת הממשלה שמתנהלת בשעה זו הכריעו השרים לפני שעה קלה על רשימת המדינות האדומות שתכלול החל ממחר גם את ארצות הברית, בלגיה גרמניה ומדינות נוספות
מערכת ice | 
קורונה בעולם (צילום freepik)
התפרצות זן האומיקרון בישראל הביאה בימים האחרונים את הממשלה לנקוט בהגבלות בידוד וספות על יעדי חו"ל נוספים. אחרי שבשבוע שעבר החליטו השרים כי ייבחנו את רשימת המדינות האדומות בכל 24 שעות, אכן המדינות מתעדכנות בתכיפות גבוה יותר והבוקר, לפני שעה קלה הכריעו השרים את הוספתן של מדינות נוספות לרשימה האדומה.
לפי דיווח משרד ראש הממשלה, שרי הממשלה אישרו את הרחבת רשימת המדינות האדומות בהתאם להמלצת הוועדה לסיווג מדינות במשרד הבריאות שנדונה אמש. איטליה, ארה"ב, בלגיה, גרמניה, הונגריה, מרוקו, פורטוגל, קנדה, שווייץ ותורכיה יוגדרו כאדומות ממחר (שלישי) בחצות (הלילה שבין יום שלישי ליום רביעי), בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת.
נראה כי בהמשך השבוע קבינט הקורונה יתכנס פעם נוספת לדון בהנחיות, כשההערכות המקצועיות על עתיד צב ההתפרצות יכולות להוביל להחזרת הגבלות מסוימות במהלך השבוע. 
 
בישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר סירבה שרת התחבורה מרב מיכאלי להצביע בעד הרחבת רשימת המדינות האדומות, כל עוד לא יימצא מתווה פיצוי ראוי לעובדי ענף התיירות שיפגעו נכך. למרות זאת, הרשימה אושרה ותיכנס לתוקף ממחר.
את אותות האומיקרון מרגישים היטב דווקא בתחום בלתי צפוי - תחום התקשורת. אחרי שהתקיים כנס ענק במיאמי אליו הוזמנו אנשי תקשורת רבים וכן אנשי בידור, רבים מהם שבו ארצה כשהם נושאים את הנגיף. בתוך כך שינויי לוח שידורים רבים נעשים בימים אלה בשל בידודים שונים שהחוזרים מהכנס נאלצים להיכנס אליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה