תקשורת ומדיה

התיעוד שיסבך את בן-גביר? איים על מאבטח ערבי בנשק

איתמר בן גביר תועד כשהוא מאיים על מאבטח ערבי בתל אביב עם נשק. האם התיעוד החדש יסבך את חבר הכנסת? וגם: התיעוד מהצד של בן גביר
מערכת ice |  5
איתמר בן גביר בשער שכם (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
אמש (שלישי) יצאה הודעה מטעם לשכתו של ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר "עוצמה יהודית" שבה טען כי שני מאבטחים ערבים איימו בשעה האחרונה לתקוף אותו בכניסתו לאירוע בגני התערוכה, הבוקר יצא תיעוד שבו נראה בן גביר מאיים באקדח על המאבטחים. 
לפי ההודעה של בן גביר, שני מאבטחים ערבים איימו לתקוף אותו בכניסתו לאירוע שמארגנת ישיבת כסא רחמים בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א בגני התערוכה בתל אביב. המשטרה עיכבה לחקירה את שני המאבטחים ובן גביר מסר אחרי המקרה עדות בתחנת משטרת צפון תל אביב. עוד ציין  בן גביר, כי בחצי השנה האחרונה התקבלו עשרות איומים כלפי ח"כ בן גביר ברשתות החברתיות ובהודעות אישיות וכמו כן נסיונות תקיפה שנחקרו במשטרה.
 
ח"כ בן גביר מסר לאחר המקרה: "האירוע היה עלול להיגמר באסון, ראיתי מולי 'מאבטחים' עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי. כל רגע עמדה לפרוץ מהם אלימות מסכנת חיים. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".
צפו בתיעוד מצידו של בן גביר: 
 

מנגד, ברשתות החברתיות ניתן לראות תיעוד שונה לפיו בן גביר משתולל. כשהוא מחזיק בידו אקדח וצורח למאבטח "אתה לא תאיים עליי, באת להרביץ לי, אני אטפל בך. אתה איימת עליי". 
בן גביר הכניס את האקדח למכנס והחל לטלפן לכמה אנשים. ואז החלו חילופי האשמות בין בן גביר לאותו המאבטח. לאחר התיעוד נודע שהמשטרה לקחה גם את שני המאבטחים וגם את בן גביר לבירור. 
על התיעוד החדש, בן גביר מסר בתגובה: "האירוע היה עלול להיגמר ברצח, כאשר החנינו את הרכב התחילו השניים לקלל, עניתי שישתקו ואז הגיעו לעברי בצורה מאיימת תוך שהם מאיימים 'נהרוג אותך', 'נזיין אותך', 'נרביץ לך' בשלב זה הרגשתי מאויים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה, זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לבן גביר יש כבר היסטוריה של זיוף סרטונים מהצד שלו
    גל 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז משום מה אני מאמין יותר לאותנטיות של התיעוד המקורי.
    סגור
  • 4.
    הכל מתועד. והשכל הישר אומר החכ לא ירד לרמה של שומר בחנ
    האמת 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחניון והערבי הזה הוציא זם רע על כל העברבים. אז או שהערבים יוקיעו תופעות כאלה או שאעלו שומר בחניון הם לא יהיו
    סגור
  • 3.
    גם לח"כ גביר מותר לשאת נשק-קדמו לו אהוד ברק ורחבעם זאבי (ל"ת)
    איתן 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    בן גביר שקרן
    אלעד 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מניפולטור, נוכל ועוד... המוסלמי אמר (ככל הנראה, בתגובה להתגרות מצד הנוכל) "אם אתם כברים תבואו כולכם בלי נשק ואני א__ן אתכם, תכניס את הנשק" ועלוב הנפש חה"כ נדבר ל "מה זה, אתה שמעת אותו אומר אני א__ן אתכם" אתה לא ח"כ אתה פושע !!!!
    סגור
  • 1.
    מה רוצים מהמחבלים הערבים? הם בסה"כ קבלני הביצוע
    צלאח א-דין אל-איובי 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    של פורעי הסמאל המסיתים יומם ולילה נגד בן-גביר ומתירים את דמו. ולפחות פעמיים בזמן האחרון תקפו אותו פיזית בכנסת ובבית החולים שבו הם עלו לרגל לפורע ערבו-נאצי שובת רעב שהיה מאושפז שם.
    סגור