תקשורת ומדיה

כוכב "קופה ראשית" בג'וב חדש, זה התפקיד שיגלם

15 שנה לאחר שעלה לראשונה בתיאטרון, המחזמר "הלהקה" יתחדש עם מגוון שחקנים וביניהם דב נבון, שייכנס לנעליו של טוביה צפיר, לי בירן ואלישע בנאי
מערכת ice |  4
דב נבון (צילום מתוך האינסטגרם)
43 שנה אחרי שיצא לקולנוע, ו-15 שנה אחרי שעובד למחזמר בתיאטרון "הבימה", הסרט האלמותי "הלהקה" של אבי נשר יזכה למחזמר מחודש. המחזמר יעלה בתיאטרון הארצי, יכתוב אותו אורן יעקובי ויביים צדי צרפתי.
הליהוק הראשון הוא של כוכב "קופה ראשית" ו-"שבאבניקים", דב נבון, שיגלם את מנהל הלהקה גיורא דטנר, שגולם במקור ע"י טוביה צפיר. בנוסף, לוהקו למחזמר הזמרים והשחקנים אלישע בנאי ולי בירן, שנמצא כרגע בבידוד עקב הידבקות בקורונה יחד עם זוגתו אליאנה תדהר.
המחזמר מבוסס על סרטו המצליח של אבי נשר משנת 1978 אשר זכה להצלחה רבה בבתי הקולנוע בארץ, ובעת צאתו לאקרנים צפו בו כ-504,000 צופים. במרכז העלילה עומד סיפורה של להקה צבאית בתקופת הזוהר שבין מלחמת ששת הימים למלחמת יום כיפור. על רקע אירועי התקופה מתגבשת להקה – חבורת צעירים וצעירות מוכשרים ופרועים שמופיעים בפני חיילים בכל רחבי ישראל הגדולה של אז.
 
בין ההופעות נחשפים היחסים בין חברי הלהקה על היפה והמכוער שבהם: המאבקים על הסולואים, התעלולים, הרומנטיקה וההומור בצל המלחמה והמוות. המחזמר מלווה בשירים שנכתבו בין היתר ע"י יורם טהרלב, אהוד מנור ויענקלה רוטבליט, הולחנו בידי יאיר רוזנבלום, והפכו עם השנים לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית: "איל ציפורים", "שלווה", "בשמלה אדומה", "הבן יקיר לי" וכמובן "שיר לשלום".
ב־2006 עלה המחזמר לראשונה בתיאטרון הבימה בהשתתפותם של מוקי, אסתר רדא, אמיר פיי גוטמן ז"ל, אדיר מילר, שירי מימון, קרן פלס ועוד.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הצלחה מובטחת
    יפתח 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דבר שיש בו יוצא "החמישיה הקאמרית" מובטח שיצליח .... חבורה כישרונית ומדהימה ו...חכמה בטרוף.
    סגור
  • 3.
    זה דוב נבון, שחקן מדהים בפני עצמו לא "כוכב הסדרה" (ל"ת)
    דוב נבון! 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    טיטינסקי
    יעל 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין על דב דבון שחקן תותח..אין על טיטינסקי הוא הכי מצחיק בסידרה
    סגור
  • 1.
    הדמות של אמנון הכי טובה !!!! משחק מעולה !!! (ל"ת)
    א 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור