תקשורת ומדיה

דנה וייס וג'מאל חכרוש חוטפים: "שיא חדש של מבוכה"

הראיון של עיתונאית חדשות עם הניצב הפורש זכה לתגובות חריפות, נועה שפיגל מהארץ: "כמות השקרים והתרוצים הטיפשיים בראיון של ג'מאל חכרוש לדנה וייס זה באמת שיא חדש", ג'וש בריינר: "לא חושב שהיה עוד משפט אחד של ג'מאל חכרוש שהיה אמת בראיון"
מערכת ice |  2
גנה ויס (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
דנה וייס סיפקה אמש (שבת) את הראיון הראשון של ניצב ג'מאל חכרוש 'על אזרחי', רגע לאחר שפרש מהמשטרה בתום 44 שנות שירות, לאור הפרשה שהכתימה מעט מורשתו, הדילוג מעל נדקר בזירת אירוע ללא הגשת עזרה ראשונה מצידו.
לצד התשובות שסיפק והשאלות שנשאלו, ספגו המרואיין והעיתונאית לא מעט ביקורת. נועה שפיגל מהארץ כתבה בחריפות: "אני לא נסעתי, נסעתי לכיוון תחנת המשטרה בכדי להביא עוד כוחות... למה את זה אתם לא מדברים, שאני חזרתי מרצוני, למרות שלא הייתי בתפקיד, והמשכתי להרגיע את הרוחות שם". כמות השקרים והתרוצים הטיפשיים בראיון של ג'מאל חכרוש לדנה וייס זה באמת שיא חדש של מבוכה".
 
ג'וש בריינר שחשף את הפרשה המדוברת כתב בקצרה: "חוץ מהמשפטים "שלום דנה" ו"אנחנו עוד נשתמע", לא חושב שהיה עוד משפט אחד של ג'מאל חכרוש שהיה אמת בראיון. בהצלחה בפוליטיקה".
 
יבגני זרובינסקי עקץ: "תקדים: בראיון עם חכרוש, דנה ויס, אשכרה הראתה לנו את הוידאו שהיא מראה לו. פשוט עם עידית סילמן היא פשוט אמרה זה ״סוגר את כל הסיפור״ (אחרי פרומואים שבוע ״עידית סילמן - כל האמת״). אבל עד היום אני לא מצליח להירדם בגלל המחשבה - מה היא בעצם ראתה שם שזה מה שהיא הודיעה לצופים בכזה ביטחון?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היה ש״ג עכשיו הוא נהג הסעות
    טבריני 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסע לעשות כמה נגלות מה הבעיה ?הוא תמיד מסייע את השוטרים מהבית לתחנה ולהפך
    סגור
  • 1.
    לעטות מדי שוטר וגלית שופט
    אבי 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לעטות מדי שוטר, וגלימץ שופט על ערבים. הם יישארו ערבים.
    סגור