תקשורת ומדיה

גיא לרר במתקפה חריפה: "הציבור מאס בספינים. המחאה תימשך"

העיתונאי שאף זכה לאיזכור במהלך הצגת התוכנית הערב, תוקף את המהלך שהובילו שר האוצר, שרת הכלכלה ואש הממשלה וטוען כי מדובר בספינים, "הציבור לא ירגיש את זה בכיס"
מערכת ice |  7
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
אחרי שהוביל בשבועות האחרונים את מחאת הפסטה בעקבות העלאת המחירים, מגיש רשת 13 גיא לרר מגיב על התוכנית הכלכלית של ליברמן וברביבאי, באי שביעות רצון מהתוכנית שהוצגה.
רגע אחרי הצגת עיקרי הדברים בתוכנית, לרר פרשן את דעתו על הדברים במהדורה המרכזית של חדשות 13, "המחאה באה כי הציבור מאס בספינים. אם הציבור לא ירגיש  את הדבר הזה מיד בכיס, ואני מסופק, כי הבשורות הגדולות: ירידה של 3% (חשמל) שהיא רק חלק מעלייה, זאת אומרת שבסופו של דבר עדיין מחיר החשמל עולה ועדיין לא רואים את ההוזלה מייד בסופר".
עוד אמר לרר נגד התוכנית, "ואנחנו יודעים שיבואו לוביסטים ויבזזו במחילות של הכנסת ומסביב לשולחנות של הוועדות וייקחו את מה שחשוב. ראינו את רפורמת הייבוא: מחריגים ממנה דברים, לא על הדיאורדורנטים ולא על הדברים החשובים והגדולים באמת, ובזה הציבור מאס חלוטין ואם לא ייראה תוצאות מייד בכיס המחאה לא תיפסק".
 
במסיבת העיתונאים שקיימו ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי, הציג הערב שר האוצר תכנית שהוגדרה להפחתת יוקר המחיה בעלות של כ-4 מיליארד שקל. התכנית כוללת שורה של צעדים לשנת 2022 שיגדילו את ההכנסה הפנויה באמצעות נקודות זיכוי ממס למשפחות בחתך ספציפי בהן ילדים בני 6-12 והורים עובדים.
בהצגת התוכנית שמו השרים ורה"ש דגש כי מטרת ההקלות לעודד תעסוקה בקרב מעמד הביניים, משפחות צעירות ועובדים בשכר נמוך. בין היתר כוללת התכנית הפחתה רוחבית של מכסים שתוביל להוזלה רוחבית של מוצרי מזון וצריכה, חומרי גלם לתעשייה וחומרי גלם לבניה שיסייעו בהפחתת מחירי הדיור והשיפוצים.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יוקר המחייה
    תהילה 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז כך צריך להמשיך להפעיל לחץ על שר האוצר לגבי מחירים מוגזמים בסופרים על מוצרי יסוד גם על השתייה הקלה שהמחיר עלה לשמיים מאז הכתבה המחירים ממשיכים לעלות ואין לכך שום הצדקה בכל הסניפים המחירים כך עולים ועולים סופרסל אושר עד ועוד כולל ויקטורי המחירים בשמים כנל הסכרויות ועוד רק אתה יכול לעזור תמשיך להפעיל לחץ בטלויזיה זה מתחיל לעבוד לאט אבל משהוא זז בכל אמצעי התיקשורת תשיכו להפעיל לחץ בחדשות בתוכנית שלך ועוד ברגע שהשרים ידחקו לפינה רק אז יהיה שינוי אמיתי כנל לגבי הקשישים שחיים מתחת לקו העוני בשל המצב תנסה בבקשה לעשות משהוא רק אתה מצליח להשפיע אז תמשיך כך אל תפסיק לעורר את הנושא תמשיך בבקשה כל המדינה סומכת רק עליך
    סגור
  • 5.
    לרר לכנסת
    השחף 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרר, אנחנו צריכים אותך בכנסת!!!!
    סגור
  • לכנסת
    תהילה 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרר לכנסת ומי שכתב את זה צודק בהחלט
    סגור
  • 4.
    אי פרסום תגובה
    תתעוררו 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתם מסננים תגובות שנרשמו בצורה מאוד מכבדת?? האם זה לא מתאים להשקפת העולם שלכם?? רק אם רושמים רק לא ביבי זה מתקבל??
    סגור
  • 3.
    הגדלת פערים וגזל, בושה
    תתעוררו 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה כל התקשורת לאפליה למעמד שבאמת צריך עזרה?? מישהוא חשב על הורים עובדים שבקושי מגיעים למינימום?גם להם יש ילדים! גם הם צריכים לאכול, לקנות בגדים לשלם מיסים!! איפה הבקתות עבורם? אתם רק מגדילים פערים חברתיים , כי אתם דואגים רק למלחמה שלכם , תדאגו לכל התושבים במדינה ולצרכים הבסיסים שלהם , ממשלה מסואבת ! גרידית , יצאתם בהכרזה ב20:00 הקלות למי?? פשוט סתימת פיות,תדאגו לכולם ואל תגדילו פערים ותטביעו יותר ויותר את מי שאין לו, אתם ממשלת בושה וחרפה! הרי למי שיש לא מרגיש
    סגור
  • 2.
    מזמברים אותנו מהחור! עליית מחירים ויוקר המחייה
    427 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקשתם לפיד קיבלתם ליברמן! 53 מיליארד מכיס משלמי המיסים, חוק החשמל מכיס משלמי המיסים, כספים קואליציונים מכיס משלמי המיסים, רכבי שרד יוקרתיים וחשבונות בנק מפוצצים על חשבון משלמי המיסים, בקשתם שחיתות קיבלתם אמא של השחיטות, על חשבון מי?....
    סגור
  • 1.
    לרר מטפח עבריינים ומושחתים אצלו בתכנית (ל"ת)
    Anj 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור