תקשורת ומדיה

פינוקים בתאגיד: זו ההטבה שהחזירו לתנאי העובדים

כחלק מתנאי ההעסקה בתאגיד, הארוחות לעובדים עברו שינוי לאחרונה שגררו ביקורות מצד העובדים, וכעת בתאגיד השידור חוזרים לתת למאות העובדים גישה לפלטפורמה הקודמת
מערכת ice | 
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
עובדי תאגיד השידור הישראלי כאן צפויים לקבל הודעה משמחת בקרוב? לפי מידע שהגיע ל'אייס', גוף התקשורת הציבורי צפוי להחזיר לחבילת התנאים של העובדים את שירות משלוחי האוכל של סודסקו, סיבוס שכבר שירת את התאגיד והוחלף.
התאגיד מקנה בתנאי ההעסקה של כלל העובדים, מהיום הראשון שירותי הסעדה שכוללים את שירות משלוחי האוכל מהמסעדות. סיבוס כבר פעלה בתאגיד אך הוחלפה, כנראה כדי להוזיל עלויות. אלא שהשירות הנוכחי שפועל התאגיד עורר ביקורות בקרב העובדים שלא היו מספיק שבעי רצון או שבעים בכלל, וכעת בתאגיד חוזרים להסכם עם סיבוס.
 
חברת סיבוס מספקת שירות ללמעלה מ-3,500 חברות ו-400,000 עובדים במעל ל- 7,500 מסעדות בפריסה ארצית. החברה היא למעשה חלק מתאגיד Sodexo העולמי המעסיק למעלה מ- 420,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם.
שירותי הפלטפורמה של סודסקו משרתים מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו- wellbeing של העובדים. כמו כן, סיבוס הרחיבה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה עם שותפים נוספים כמו שיתוף הפעולה עם וולט, רכישת שוברים ברשתות ועוד. בארץ, השימוש בסיבוס נחשב לשם נרדף להטבות המפנקות של חברות ההייטק, והתאגיד מצטרף חזרה למעגל הלקוחות של החברה.
מטעם התאגיד לא נמסרה תגובה בעניין.
מסיבוס לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה