תקשורת ומדיה

דוד ורטהיים נגד רני רהב: האם החרים ערוצים?

דוד ורטהיים העלה לטוויטר 2 צילומים מכתבות שהצליחו להרגיז את רני רהב ולהוציא ממנו הכחשה גורפת. מה נכתב בכתבות הללו?
מערכת ice |  2
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים העלה היום (שני) בטוויטר שלו צילום מסך מהכתבה אודות מפעל הפיס והתחקיר על יוסי כהן ברשת 13, יחד עמה העלה כתבה מ-2013 בה פורסם שנוחי דנקנר וחברות בקבוצת אי.די.בי נתבעו עקב "חרם מודעות" נגד "הארץ-TheMarker". 
יחד עם 2 התמונות כתב ורטהיים: "מסכן רני רהב ששוב נמצא בין הפטיש לסדן כשמפרסם שהוא מייצג מגיע לכדי חרם מפרסמים על גוף תקשורת." הציוץ העלה את זעמו של רהב שכתב לו בתגובה הכחשה גורפת: "אין קשר, מעולם לא היה חרם, בכל מקרה אין לי קשר לנושא נקודה! לא יקום איש ויאמר אחרת!!!"
 
הבוקר פורסם ב'הארץ' כי יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי הפעיל על רשת 13 לחץ חריג בניסיון למנוע את שידור התחקיר על ראש המוסד הקודם יוסי כהן ולאחר שידור התחקיר נעצר הפרסום בערוץ.
על פי הפרסום של גידי וייץ ונתי טוקר, יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי אישר כי פנה למנכ"ל רשת 13, אבי בן טל, לקראת שידור התחקיר על יוסי כהן ב'המקור', והביע את מורת רוחו מהכוונה לשדרו וטען כי מדובר בפרסום לא ראוי שיש לגנוז. באחד מהציטוטים שנכתבו ב"הארץ", יצחקי צוטט: "ממתי העיתונות כאן מתעסקת בזבל צהוב כזה, בזיונים?".
לדבריו של יצחקי, אנשי הערוץ השיבו לו כי אין כלי תקשורת שהיה מוותר על חומר כזה. כמו כן, יצחקי טוען שהוא יזם את השיחה ולא ראש המוסד לשעבר וטען כי הם נפגשו פעמים בחיים: באירוע לכבוד יוסף צ'חנובר זוכה פרס ישראל ובפגישה נוספת שהתקיימה בסמוך לפרסום "הוא ביקש להתייעץ בעניינים שונים לגבי העתיד שלו, וסיפר לי גם על התחקיר שעומד להתפרסם בקרוב" אמר ל"הארץ". כמו כן, יצחקי טען כי הלחצים המדוברים לא היו כבדים אלא כללו שיחה אחת עם מנכ"ל הערוץ ושיחה אחת עם העיתונאי רביב דרוקר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה חד"ש פה? האם התשקורת הסמאלנית לא עוסקת בזיונים?
    אחמד הציוני 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלוי בזיונים של מי. התשקורת התפוצצה מעיסוק בזיונים של הנער המתבגר יאיר נתניהו, וכמובן גם בזיונים של אביו בשנות תרפפ"ו, אבל לא בזיונים של שלי יחימוביץ, גדעון סער,הילדים של רבין ופרס וכמובן אבותיהם הזנאים. התשקורת גם לא חיטטה במעלליו של אייהוד ברח המסתתר מאחורי חמצוואר במאורת הזיונים של ידיד נפשו הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין שהתאובד בניו יורק. ללמדך שזיונים הם לא סתם זיונים, אלא תלוי מי המזיין ומי המזויינ.ת, ואיזו אג'נדה זה משרת.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד אני רהב אתה צודק מאוד. (ל"ת)
    ענת 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור