תקשורת ומדיה

ערוץ 14 נגד עיתונאי דה-מרקר: "משנה כותרות באישון לילה"

נתי טוקר חטף ביקורת חריפה מגלעד צויק: "חשבתי שרק ערוצי תעמולה מפרסמים מידע לא נכון, מוזר ואם אתה באמת חושב שאתה לא ממומן ע"י טייקון אז זה קצת מעציב", טוקר: "לא כדאי לבדוק לפני שמצייצים? בשבילך, לא בשבילי"
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום ערוץ 20)
לאחר שפרסם את נתוני ערוץ 14 לכאורה, עיתונאי דה מרקר נתי טוקר, ספג קיטונות של ביקורת ברשתות החברתיות, בדגש על עובדי הערוץ שטוענים כי מדובר בקשקוש מוחלט וחלק אף מאיימים נגדו בתביעה.
גלעד צוויק כתב: "אני לא מבין מדוע אנשים מפקפקים באמינות הפרסומים של נתי טוקר על ערוץ 14 הרי טוקר כבר הוכיח בעבר, פעם אחר פעם, שכל פרסום שלו על הערוץ מדויק להפליא. בטון. ברזל".
 
טוקר עצמו הגיב: "גלעד יקירי, בנוגע לידיעה על הורדת המהדורה - זה בדיוק מה שקרה כחודש לאחר מכן, כפי שדיווח שכניק. ובנוגע לדיווח על ההזרמות של מיראשווילי - צר לי לבשר לך אבל גם היום טייקון משלם את המשכורת שלך. לא כדאי לבדוק לפני שמצייצים? בשבילך, לא בשבילי".
 
צוויק השיב: "נתי חברי, לא בכדי הצמדתי את 2 הידיעות שפורסמו בהפרש של שבוע. ניסית לייצר מצג שווא של ערוץ בטלטלה, כפסע מקריסה בפועל, הנרטיב ששיווקת קרס, כשהערוץ לא רק שאינו דועך אלא מתעצם, משדר חדשות וצובר פופולריות והשפעה כמו כן, מי שמשנה כותרות באישון לילה לא יכול להתהדר בדיוק בפרסומיו".
בועז גולן כזכור כתב בעבר: "נתי טוקר פרסם אתמול פייק ניוז על ערוץ 20 (בפעמים הקודמות התנצל). אם תכנסו לכתבה, תגלו שבלילה הוא נבהל, כנראה מפניית הערוץ ורץ לשנות את הכותרת, למחוק נתונים ולשנות עוד פרטים בכתבה, שעדיין מלא בשקרים. לפרסם התנצלות הוא לא מסכים! אם טעית תתנצל, אם לא, למה תיקנת? התביעה בדרך".
 
צוויק הוסיף: "בנוגע ל"טייקון" - אני מבין שבעולמך המרקסיסטי "טייקון" היא מילת גנאי. לא עבורי כמובן אך אשמח לדעת כיצד היית מגדיר את ליאוניד נבזלין שמשלם משכורתך? האם הוא אביון שבמקרה נחתו עליו כמיליארד דולר, אולי זכה בלוטו? שלא נדבר על ההיסטוריה המשפחתית של אדם אחר שעד לא מזמן פרנס אותך".
טוקר הגיב: "הדבר היחיד שנעשה זה משהו שלא כל כך מוכר לך - לדווח עובדות ולמסגר אותן במדויק ככל האפשר. המהדורה אכן ירדה. הערוץ משרת את נתניהו. לערוץ אין מספיק הכנסות ממפרסמים. ולכן טייקון מממן אותו - וזה אכן רע כמו שזה נשמע. קבוצת הארץ אגב לדעתי רווחית ולכן נכון לעכשיו רק הקוראים משלמים לי".
 
צויק ענה על כך: "אז לא שונתה כותרת ולא הושמטו כלל פרטים בהשוואה לפרסום המקורי? בועז גולן, תעקוב, יש פה פוטנציאל מענין", טוקר ענה: "אם ממש חשוב אז ככל שזכור לי התנהלתי אז מול נציג בעל המניות שביקש לדייק פרטים בידיעה וזה נעשה ברוח טובה. חובתי להיצמד לעובדות. עיקרי הכתבה נותרו כמובן. בפעם אחרת התנצלתי בפני בועז על ניסוח שגוי של שינוי בתפקיד שלו, וגם זה חובתי. כל זה לא קשור לעובדה שאתם כלי תעמולה במימון טייקון".
צויק המשיך: "רגע, למה עיתונאי מקצועי שכמותך, שבניגוד לערוצי תעמולה עסוק יום וליל רק ב"לדווח עובדות", צריך לפתע "לדייק בפרטים" *אחרי* פרסום? שלא לדבר על התנצלות בעקבות דיווח *שגוי*. חשבתי שרק ערוצי תעמולה מפרסמים מידע לא נכון, מוזר ואם אתה באמת חושב שאתה לא ממומן ע"י טייקון אז זה קצת מעציב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אמין יותר, "נתונים" של ע-14 או הפוליגרף של אסי עזר?
    יום טוב 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    חה חה חה!
    סגור