תקשורת ומדיה

"בן כספית נאלח", "אלרוב בראשות הלפידבלים": העיתונאים חטפו בחזרה

לאחר שיצאו נגד התאוריה של נועם פתחי, הוא השיב אש: "מחכים לליקוק של שישי בנבון אתה עיתונאי חשוב". על אלרוב: "מדמיינים ששני דברים יכולים להתקיים יחד, נגיד... איציק אלרוב ולשון"
מערכת ice |  3
בן כספית (צילום פלאש 90)
לאחר שחטף לא מעט עקיצות בטוויטר מעיתונאים בולטים, ביניהם בן כספית ואיציק אלרוב, המגיש בערוץ 14 ורדיו גלי ישראל נועם פתחי, עלה להתקפה חריפה נגדם ותקף אותם על דבריהם והעמדה בה הם נוקטים.
"הלפידבילים בראשות השיפחה איציק אלרוב מבינים שאתה יכול להיות בצד של אוקראינה כלומר להיות בצד הטוב אך המטומטם של מדינות נאט"ו בהתגרות מול מעצמה כמו רוסיה? זה ממש קל: מדמיינים ששני דברים יכולים להתקיים יחד, נגיד... איציק אלרוב ולשון".
 
לאחר מכן פנה לכספית: "הבנתי שהזורק פירה הפחדן מטנף עלי, לפחות שייפתח ת'פרופיל שניראה מה הוא כותב... עד שזכינו לטקסט שאין בו ביבי? אבל תגידו לו בעדינות, שלא יעזוב גם את הטוויטר בזעם".
 
עוד הוסיף לגביו: "אם כבר כספית הנאלח מתערב, שיזרוק לנו מה היה כותב בטורו השבועי על נתניהו אם בממשלה שלו, בזמן שאוקראינה נכבשת, השגריר האוקראיני היה תוקף את ממשלת ישראל? חברת ניקיון היה צריך להזמין כדי לנגב את הקצף מהפה.. מחכים לליקוק של שישי בנבון אתה עיתונאי חשוב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בן כזבית שיק,ל סרטן !!! (ל"ת)
    אסף 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    לענות לבן .....
    ZB 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבל על הזמן להשתמש היום במדחום כספית עבר זמנו של תומך פרס ואחר כך ברק, עכשיו הוא עם הבנדיט
    סגור
  • 1.
    הנאשם שולח את הדחלילים שלו במדיה להתאבד למען פוטין
    שולי שמחון 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל לו אין ביצים לומר את הדברים בקולו. זה מזכיר איך פוטין בעצמו שולח חיילים נבערים לשדה הקרב המדמם כבשר תותחים. רואים את זה כל יום.
    סגור