תקשורת ומדיה

עמית סגל חושף: מה עומד מאחורי תדרוכי השרים לתקשורת?

המלחמה באוקראינה העלימה מסדר היום עניינים שהממשלה עוסקת בהם, כמו המשבר בנגב, ושרי הממשלה מנצלים זאת כדי להסתיר את אי-ההסכמות ביניהם
מערכת ice |  1
עמית סגל ואיילת שקד (צילום פלאש 90)
הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 עמית סגל פרסם היום את טורו השבועי בידיעות אחרונות, והפעם הזכיר לקוראים שלממשלת ישראל יש עדיין הרבה עיסוקים חוץ מהמשבר באוקראינה. סגל פרסם דיון שהתקיים בתוך הקואליציה, שבימים שקטים יותר היה זוכה לתשומת לב רבה.
לפני כחודש הדרום בער בעקבות התנגדות החמולות הבדואיות לנטיעות של קק"ל, מה שכמעט גרם למשבר בקואליציה. כעת התקיים דיון בו השתתפו בין היתר יו"ר רע"ם מנסור עבאס והשרים מאיר כהן, איילת שקד וזאב אלקין. חברי הקואליציה דנו האם יש לחדש את הנטיעות והאם הממשלה תאשר במסגרת תכנית החומש הערבית גם תקציבים גבוהים לאכיפת חוקי הבניה.
סגל חושף מה קרה בתוך הישיבה: השר אלקין טען כי "עצרנו את הנטיעות, אבל כל ההסכמות שעבאס התחייב להן לא התבצעו". עבאס ענה לו: "אני לא יכול לחיות פוליטית עם תכנית חומש שהמטרה שלה היא בניית אמון, ובמקביל להכניס לתוכה תקציבים להגברת האכיפה." לאחר דקות של דיון השר מאיר כהן קבע כי "אי אפשר לצאת לפגרה בכנסת בלי לקבל החלטה בנגב. יסלח לי מנסור, באמצע הנגב יש דגלי פלסטין וראשי מועצות שמדברים עליו כעל אדמה כבושה. מה שקרה בששת החודשים האחרונים יותר גרוע מכל מה שהיה אצל ביבי".
 
אך הדיון לא הניב הסכמות. מנכ"לית משרד ראש הממשלה החליפי, נעמה שולץ, פנתה לאלקין: "אתה מוכן לוותר על האכיפה?" לא, השיב אלקין. "אבל באנו לשנות! אנחנו ממשלה אחרת!", קראה שולץ בהתרגשות. הדיון התקרב לסיומו. ולשרה שקד הייתה הצעה: "בואו נהיה מתואמים בתקשורת. נוציא שאנחנו משוחחים ומנסים למצוא פתרונות, והכל באווירה טובה". וכך אכן תדרכו כולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עמית סגל איש מושחת ושפל !!! (ל"ת)
    אסף 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור