תקשורת ומדיה

עקיבא נוביק: זו הסיבה שבנט בחר להתראיין אצל צביקה הדר

בנט ידע שעיתונאי משופשף היה מעמת אותו עם הבטחות עבר, ולא מחליק לו בקלות - זו הסיבה שלדברי עקיבא נוביק בחר ראש הממשלה דווקא בצביקה הדר "הבחירה הייתה מתוכננת היטב"
מערכת ice |  3
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)
סערת הריאיון עם בנט ממשיכה. לאחר הביקורות הקשות על מגיש רשת 13, צביקה הדר, ועל הריאיון עם ראש הממשלה נפתלי בנט, מביע היום (ראשון) כתב התאגיד, עקיבא נוביק, את עמדתו, ואומר כי לא סתם בחר בנט להתראיין דווקא אצל הדר.
בטור שכתב באתר "הארץ", אמר נוביק כי להדר עצמו אין לו טענות "כל איש תקשורת היה שמח לקבל ריאיון נרחב עם ראש הממשלה", אך הטענות מופנות כלפי בנט. לדברי נוביק, "הדר היה סחבק ולא התיימר להיות משהו שהוא לא, וגם ברשת לא הציגו זאת כמסמך עיתונאי מטלטל".
 
אולם, הוסיף נוביק, "הבחירה של בנט באכסניה הזאת הייתה מתוכננת היטב. בנט יודע שעיתונאי משופשף היה מתעכב, מעמת, מתעקש, ולא מחליק בקלות טקסטים מונרכיים שכאלה".
נזכיר כי מוקדם יותר היום, התייחס הדר עצמו לסערה סביב הריאיון ובריאיון שערך ברדיו גלי ישראל אמר כי "הדעות שלי רחוקות מלהיות עם דעותיו של בנט. בואו נגיד ככה: לא הצבעתי לו. אני לא מבין מה מטריף אתכם, קיימתי ריאיון נינוח, בחלקו של מאחורי הקלעים, אני לא מגיע בכובע עיתונאי. לדעתי שאלתי שאלות מצוינות. אני מת גם לראיין את נתניהו, נתנו לי יחסית חופש פעולה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ותאכל קלח תירס או דחף אותו
    חיפאי 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל העתונאים הקנאים שבנו החליט לא להתראיין אצלכם קנאים ובאמת ראינו כמה ראיונות שלכם עם המושחת מקסריה וממש לשונכם דבקה לחח אס באמת תפרגנו לצביקה היה ראיון 10 שהראה הרבה אנושיות ושאלות נכונות ומדוייקות אז לכו לאכול שלח של תירס או תדחפו אותו
    סגור
  • 2.
    גם זימרי ופתחי לא גילו עתונות בריאיון עם צביקה הדר
    הארי קרישנה 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם היו חנפנים כמו כל התחנת רדיו הזאת גלי ישראל שאין לה יותר משני מאזינים ביום טוב, אם הדחקות של זימרי ופתחי עושים לכם את זה סימן שאתם לא ליגה
    סגור
  • 1.
    2 ליצנים נפגשו ללטף אחד את השני, שיחה מטופשת,
    הומרוס 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בנט חי את שגעון הגדלות, כלומניק שעל ידי נוכלות ורמיה גנב את תפקיש ראש הממשלה
    סגור