תקשורת ומדיה

אימה באשדוד: נתקע בתוך פח אשפה טמון באמצע הלילה

לאחר חצות הלילה, מעד האדם לתוך פח אשפה טמון בעומק שלושה מטרים מבלי יכולת לצאת בכוחות עצמו. למזלו, היה ביחד עם אשתו שהזעיקה את השיטור העירוני. זו לא הפעם הראשונה: גם לפני עשור בעיר נבהלו התושבים לשמוע זעקות של אדם מתוך פח אשפה טמון
מערכת ice | 
טמון קרקע (צילום מסך יוטיוב)
סיפור לא שגרתי קרה אתמול בלילה (חמישי) בעיר אשדוד, כאשר באמצע הלילה מצא את עצמו איש מבוגר תקוע בתוך פח אשפה טמון שבעומק שלושה מטרים מבלי יכולת לצאת, ורק בזכות דיווח למשטרה הוא ניצל מלבלות את המשך הלילה בפנים.
על פי הדיווח של "כאן דרום", המקרה אירע ברחוב העצמאות בסיטי אשדוד, כאשר השיטור העירוני הוזעק למקום בעקבות דיווח על אדם שנפל לתוך פח טמון. ככל הידוע, האיש חיטט בתוך הפח ולא שם לב לעומקו ומעד לתוכו, ואשתו הזעיקה מייד את השיטור העירוני, יחד עם שוטרת מג"ב שלא הייתה בתפקיד אך הייתה באותו המקום במקרה.
 
למזלו, השיטור העירוני הגיעו במהירות, והמפקח איתי דבוש והשוטר שגיב בן גיגי הצליחו לחלץ את האיש המבוגר שנפל מבלי יכולת להיחלץ בכוחות עצמו. המבוגר עצמו לא נפגע. מנהלת יחידת השיטור, דוד בן שטרית, כמו גם מפקד היחידה, בן לוי, שיבחו את צוות השיטור על הפעולה המהירה והיצירתיות וקור הורח בחילוץ.
באופן תמוה, זהו אינו המקרה הראשון שקרה באשדוד, כאשר כבר בשנת 2011 דווח על חילוץ של אדם שזעק ברחוב הכלנית בעיר מתוך הפח הטמון, ותושבים שעברו ליד הזעיקו מייד את צוות הכיבוי בעיר. על פי ניתוח המקרה, האדם ניסה להרים דבר מה מהפח ואיבד את האחיזה מהמעקה החיצוני.
גם באותו מקרה ישן האדם עצמו לא נפגע, וסמל גיא קונפורטי וכבאי מקס פייסכוביץ' שהגיעו למקום שלשלו לבפנים סולם, והאדם פשוט עלה עליו בדרכו החוצה. מהמבוכה, מיהר האדם להודות ולהסתלק במהירות מהמקום ברכבו. סמל קונפורטי אמר לאחר המקרה: "הוא היה מפוחד ובהיסטריה ונלחץ מהסיטואציה. הוא היה בהכרה והגיב. שאלנו אותו אם כואב לו משהו. הוא אמר שהוא בסדר ושלא כואב לו שום דבר. הורדנו לו סולם והוא טיפס בכוחות עצמו. רצינו להעביר אותו לטיפול של מד"א הוא לא רצה להתפנות ופשוט התאדה מהשטח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה