תקשורת ומדיה

דפנה ליאל וחדשות 12 מותקפים: "בנט מחזיק דוברת"

לאחר פרסום התכנית להעביר 181 מיליון שקל להתעצמות הממשלה, העיתונאית ספגה אש על הסיקור: "דפנה ליאל מדבררת את בנט ומסבירה בפירוט רב את מחשבותיו ותוכניותיו. תקשורת שיש לה ממשלה"
מערכת ice |  10
דפנה ליאל (צילום מסך חדשות 12)
לאחר שראש הממשלה, נפתלי בנט, והשר לביטחון פנים, עמר בר-לב, ומפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, סיכמו היום (חמישי) על תוספת התעצמות חירום בהיקף של 181 מיליון שקל למשטרת ישראל, כאשר התקציב יושקע בהתעצמות המשטרה, בגיוס לוחמים ובהקמת חטיבת מג"ב על בסיס כוחות מילואים, חדשות 12 ודפנה ליאל ספגו לא מעט ביקורת.
העיתונאי ברדוגו תקף בטוויטר שלו את הסיקור של ראש הממשלה בעקבות המהלכים האחרונים: "בנט ׳מחזיק׳ דוברת במשרה מלאה בחדשות 12. דפנה ליאל מדבררת את בנט ומסבירה בפירוט רב את מחשבותיו ותוכניותיו. תקשורת שיש לה ממשלה".
 
התקציב יועבר למשטרה בשתי פעימות, כאשר פעימה א׳ (באופן מיידי) תעמוד על 111 מיליון שקל ופעימה ב׳ (עד חודש אוגוסט) תעמוד על 70 מיליון שקל. תוספת התקציב ניתנת למשטרת ישראל נוכח האתגרים המשמעותיים הניצבים בפניה כיום וכן נוכח הפערים המבצעיים שנצברו בשנים האחרונות, ותופנה למימוש שלב ראשון בהקמת "חטיבת מג"ב" על בסיס כוחות מילואים,  גיוס 200 לוחמי קבע למשמר הגבול, 6,500 אפודים קרמיים, 4,000 קסדות ו-40 אופנועים, הצטיידות עבור 10 פלוגות מג"ב במילואים וגיוס מתנדבים, עיבוי וחיזוק המשמר הלאומי וגיוס מילואים.
ראש הממשלה, נפתלי בנט: "במשך שנים ארוכות משטרת ישראל הוזנחה והצרכים המבצעיים שנדרשו לעמידה במשימותיה לא נענו. אנחנו מתקנים את זה ומקצים עכשיו משאבים משמעותיים לצורך עמידה במשימת העל - הגנה על ביטחון הציבור. משטרה חזקה = מדינת ישראל חזקה. זו המשוואה ואת זה אנחנו מיישמים. אנחנו בעיצומו של גל טרור המופנה נגד אזרחי ישראל, ופועלים בכל הכלים ובכל הזירות על מנת להשיב את הביטחון ואת תחושת הביטחון. זוהי חובתנו. כמו עד היום, גם הפעם - נצלח זאת ביחד".
 
השר לביטחון פנים, עמר בר-לב: "זוהי בשורה של ממש להגברת הביטחון האישי של אזרחי ישראל. תכנית ההתעצמות המיידית למשטרת ישראל, שסוכמה הערב על ידי ראש הממשלה הינה אבן דרך חסרת תקדים, המבטאת אמון ועוצמה במשטרת ישראל. הסיכום התקציבי שגובש מגיע לאחר הזנחה רבת שנים אשר הובילה לפערים רבים שנחשפו באירועי ׳שומר חומות׳ ויאפשר מענה ושיפור היכולות המבצעיות. אמשיך להעצים את משטרת ישראל ואת ביטחון הפנים על מנת לחזק את תחושת הביטחון של כל אזרחי ישראל ואת את חוסנה של החברה הישראלית".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    המשטרה דרשה 4,000 שוטרים קיבלה 200 שוטרים.
    בקיצור 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והשאר ב(נסיון) לגיוס של מתנדבים... אה, וגם יקבלו תוספת של אפודים
    סגור
  • 9.
    ברדוגו
    ראובן 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הייתי מתפלא אם לא היה לו מה להגיד,ביחוד שמזמן כבר לא שמענו ממנו. איזה אתר זה שמפרסם רק דברים נגד הממשלה הממשלה.
    סגור
  • 8.
    פתי מאמין
    מגן דוד 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זוכרים את ההבטחות למתנחלים, קיצור שעות, תוספת תקציב, הקרח נמס מזמן אותו ההבטחות, ומעניין ששר האוצר לא השתתף בפגישה ועדיין לא נתן הסכמה למימון הזה, גם כאן הקרח ימס מהר מאד, נמתין לספין הבא.
    סגור
  • 7.
    ערוץ הקוקה קולה !!!
    אסף 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ערוץ ההינדוס פייק עסוק רק בפוליטיקה ורכילות ולא יוקר המחייה !!! ככה זה שטרה קשורים כלכלית לערוץ !!!
    סגור
  • 6.
    מה הקשר בין הכותרת לתוכן?
    שילר הדילר 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כתבה ראויה על תוספת תקציב למשטרה והכותרת מתייחסת לציוץ דבילי של ברדוגו. מה אכפת לציבור מערכות היחסים הבושות בתוך התקשורת עצמה?
    סגור
  • 5.
    ברדוגו מ-ק-נ-א, לא נתנו לו את הסוכריה. וחוץ מזה ש-
    חתול פרסי 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הוא בוכה על "תקשורת שיש לה מדינה"? הוא חלק בלתי נפרד מהדבר הזה. התקשורת יהירה, פטפםטנית ושקרית. כל עניינה הוא ברייטינג ובשביל זה הם מביאים סקופים במקום אמת
    סגור
  • 4.
    ברדוגו מ-ק-נ-א, לא נתנו לו את הסוכריה. וחוץ מזה ש-
    חתול פרסי 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הוא בוכה על "תקשורת שיש לה מדינה"? הוא חלק בלתי נפרד מהדבר הזה. התקשורת יהירה, פטפםטנית ושקרית. כל עניינה הוא ברייטינג ובשביל זה הם מביאים סקופים במקום אמת
    סגור
  • 3.
    כל שקל למשטרה 5 שקלים לפנסיונרים המפונקים של צהל, הזוי (ל"ת)
    וגנצי אחראי לביזיון 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    אין בעיה עם שופרות רק שלא יפגע במדינה
    פיני 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ברגע שנכנסים על פשעים זה אסון
    סגור
  • 1.
    מיליארדים לתומכי הטרור הערבי, גרושים לכוחות הביטחון
    מדיניות הממששת 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מנצור הבוס שמח על ביטול האכיפה נגד עברייני ההגזר שלו בנגב.+
    סגור