תקשורת ומדיה

הצל נגד יאיר לפיד: "נרקומן של תשומת לב, עלוב"

יואב אליאסי עלה למתקפה נגד שר החוץ: "מצית האש, האדם הקיצוני בחוסר איכפתיות פושע ובלי טיפת אכפתיות שהמעשה שלו יגרום למותם של יהודים וערבים, לביקור באזור הכי נפיץ בישראל בימים אלו שער שכם כדי להבעיר את השטח והצליח"
מערכת ice |  2
יאיר לפיד, יואב אליאסי - הצל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, גילי יערי)
על אף הביקורות שהיו נגד חבר הכנסת איתמר בן גביר, שעלה להר הבית במהלך גל הטרור הנוכחי, שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד הצליח להצית בעצמו לא מעט אש כשגרם למהומות גדולות בשער שכם.
'הצל', יואב אליאסי, תקף: "אתמול בשיא המתיחות הגיע הנרקומן של התשמות לב, הפרובוקטור העלוב, מצית האש, האדם הקיצוני בחוסר איכפתיות פושע ובלי טיפת אכפתיות שהמעשה שלו יגרום למותם של יהודים וערבים, לביקור באזור הכי נפיץ בישראל בימים אלו שער שכם כדי להבעיר את השטח והצליח. מהומה פרצה שוטרים ולוחמי מג"ב הותקפו בברזלים ואבנים היו לינצ'ים על יהודים שעברו באזור".
 
עוד הוסיפו: "הג'יהאד האסלאמי גינו בכעס ואיימו: התפרצותו של שר הכיבוש היא צעד פרובוקטיבי שתביא להסלמה. הפרטנרים של לפיד הרש''פ גינו בחריפות: התפרצותו הפרובוקטיבי" של שר החוץ לפיד בשער שכם זה הסתה וביטוי מכוער לאפרטהייד הישראלי על אדמה כבושה".
 
"בקיצר ליאיר לפיד ולחמאס יש את אותו אינטרס! והוא להבעיר את השטח. כל הציטוטים הקשים שרשמתי נאמרו על ידי לפיד ואנשיו על בן גביר אחחחח קארמה קארמה... עכשיו יאיר לפיד וחבריו למדו שזה לא משנה להם בן גביר או לפיד דתי או חילוני יהודי זה יהודי נקודה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתי
    אורי 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לשר בישראל אסור להלך בעיר העתיקה של אבותינו?? (על פי הצל עוד מכולם?) אבל לבן גביר מותר לעלות להר הבית וזה בסדר ולא חבית נפץ?
    סגור
  • 1.
    הצל נהיה שמאלני. מזייף כבר (ל"ת)
    איכס 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור