תקשורת ומדיה

אחיו של איציק סעידיאן: "הייתה אוזלת יד, הגישה השתנתה"

אחיו של איציק סעידיאן התראיין ונתן תמונת מצב על חיילי צה"ל הסובלים מפוסט טראומה והקשר שלהם עם אגף השיקום במשרד הביטחון: "הבירוקרטיה עדיין לא השתנתה, אבל ברפורמה החדשה גם המשפחות יהיו זכאיות לסל שיקום"
מערכת ice | 
איציק סעידיאן (צילום מסך חדשות 12)

אמש (שלישי), ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, התראיין אבי (אבשלום) סעידיאן לשמעון ריקלין בערוץ 14, בנוגע למצבו של אחיו, איציק סעידיאן, והשינוי במדיניות משרד הביטחון בנוגע לתמיכה בפוסט-טראומתיים.

"הרפורמה שיצאה בעקבות המקרה של אחי, מסתבר שהעניין אכן מתקדם והגישה השתנתה. מעל 200 תיקים התחילו להכיר בהם. הגישה השתנתה מרמת הפקיד ועד לרמת ראש הממשלה, הם מבינים את ממדי הבעיה".
 



לדבריו במשך שנים "התריעו בהם, ולמרות שהתריעו בהם, זה עדיין לא במאה אחוז. עדיין הבירוקרטיה לא השתנתה, מעל 11 אלף תיקים חיכו שנים עד שבכלל זומנו לוועדה, הם מחכים כל כך הרבה זמן עוד לפני התשובה החיובית או השלילית".
 


ובכל זאת סיפר על השינויים והתמורות ביחס לנפגעי צה"ל ובני משפחותיהם: "כרגע יש קו חם לנפגעי פוסט טראומה. ברפורמה החדשה גם המשפחה של נפגעי הפוסט-טראומה יקבלו סל שיקום, וזה חדש. וגם ההכרה לקבל אותם כנפגעים לצמיתות ולא כזמניים, עד כה הייתה אוזלת יד. איציק היה מוכן להקריב את עצמו בשביל שיבינו מה זה פוסט טראומה״. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה