תקשורת ומדיה

בן כספית: "יכול להיות שהגיע הזמן לבחירות"

הפיגוע הרצחני אתמול באלעד תפס את מקבלי ההחלטות לא מוכנים. העיתונאי בן כספית טוען שאולי הגיע הזמן לשנות מדיניות. "מישהו צריך לשים קץ להשתוללות הזו. אם זה אומר שישראל צריכה ללכת לבחירות, נלך לבחירות"
מערכת ice |  9
בן כספית (צילום פלאש 90)
שלושה נרצחים אתמול בפיגוע רצחני אמש (חמישי) בעיר אלעד, מוצאי יום העצמאות. ראש הממשלה נפתלי בנט ערך התייעצויות ביטחוניות עם שרי הביטחון, החוץ, ביטחון הפנים וראשי גופי הביטחון.
העיתונאי בן כספית הקדיש הבוקר את טורו בעיתון מעריב לפיגוע הנוראי, וכתב כי הגיע קו פרשת המים. "יכול להיות שהגיע הזמן לשנות מדיניות", כתב כספית, "עוד מוקדם להסיק למסקנות, שלוליות הדם עוד לא התייבשו, אבל יכול מאוד להיות שהגיע הזמן להכניס את יחיא סינוואר למשוואת הדמים. יכול להיות שהגיע הזמן לגבות ממנו את התשלום, ובמזומן."
 
כספית ממשיך כי "סינוואר נהנה, השמין והחל לבעוט. נאומו האחרון, שבו קרא לערבים לקחת רובה, לקחת סכין, לקחת גרזן ולצאת להרוג יהודים, התממש בדרך המפלצתית ביותר שאפשר להעלות על הדעת במוצאי יום העצמאות באלעד. על האירוע הזה אסור להבליג. אסור להסתפק בלכידה או בהריגה של פראי האדם שעוללו את הפיגוע הזה. סנוואר צריך לדעת שהכניס את עצמו לצמרת רשימת המבוקשים. הוא חצה את הקווים ואין דרך חזרה."
 
כספית מסיים כי "מדינת ישראל לא יכולה לעבור לסדר היום. עם כל הכבוד לענייני קואליציה ואופוזיציה, האירוע הזה חוצה פוליטיקה ומפלגות. המשחק הכפול הפך למשחק דמים, ומישהו צריך לשים קץ להשתוללות הזו. אם זה אומר שישראל צריכה ללכת לבחירות, נלך לבחירות."
הלילה הותרו לפרסום שמותם של הנרצחים: יונתן חבקוק (44) נשוי ואב לחמישה ילדים; אורן בן יפתח (35), אב לשישה ילדים מלוד; ובועז גול (49), נשוי ואב לחמישה. בתיעוד מזירת הפיגוע אפשר לראות את המחבלים רצים ברחוב כשהם חמושים בגרזן, ופוגעים ברכב שעובר במקום.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מה הקשר?
    מוטיכ 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר בין מה שצריך לעשות ובחירות? מי שעל הפרק כראש ממשלה לא עשה כלום וזה העכשוי כנראה גם הוא לא יעשה כלום.
    סגור
  • 8.
    בגלל הנוכלים האלה הדרדרנו. שמפנייה, צוללות ושקרים (ל"ת)
    כזבית הנוכל 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בחירות ? למה !?
    מוני 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמחורבנט יפנה את הכיסא ומהר , בנימין נתניהו יחזור להנהגה ובגדול , ובא לציון גואללל.. לא בחירות ולא בטיחחחחחח
    סגור
  • 6.
    בחרתי בגוש השינוי - טעות
    אחת העם 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצבעתי לגנץ ובכך לגוש "השינוי" - הקול שלי חד משמעית לא יגיע אליהם בסיבוב הבא. קיבלו את ההזדמנות ובעטו בה! עסקו במינוי מקורבים , נסיעות לחו"ל ותיווך לא רלוונטי, העלאת מיסים מטורפת, קורונה בלי מדיניות ובעיקר גל הטרור האימתני! לא יכול להיות שנפחד להניף דגל ביום העצמאות במדינת היהודים. בנוגע לגנץ אשמח שהוא יחבור אל גוש הימין ויזכה לעמוד בראש. לפיד לבטח לא בשל לתפקיד ולבנט אין בוחרים.
    סגור
  • 5.
    איזו גועליצייה מפוארת:
    בושה 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה לבנט וחבר מרעיו על כל יום שחולף והם נמצאים בגועליצייה אחת עם מנסור עבאס שלא מגנה את הפיגוע באלעד. אפילו אבו מאזן כבר אתמול הספיק לגנות, אבל מנסור עוד לא. ובמקום זאת, מנסור מוציא הצהרות לעיתונות רק אם כן או לא הוא זה שיפיל את הממשלה. בושה. בנט, תתפטר. אלה הם חבריך-שותפיך.
    סגור
  • 4.
    בחירות
    אני 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גם אני הייתי בין אלה שתמכו בממשלה הזאת מתוך מחשבה שהגיעה העת לשינוי, אבל התבדיתי. חייבים בחירות במיידית מתוך כוונה להקים ממשלה ימנית לאומית ובמידת מה אפילו קיצוני תעשי להעיף מפה את נגייס החמישי ולנקוט מדיניות קשוחה ותקיפה כנגד הפלשתינים כולל עזה ומנהיגיה
    סגור
  • 3.
    כסף כספית כיסופים
    ZB 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזה שינוי הביאו ידידי בן אין כסף לסינואר אין שחיתות בירושלים רק ברערעננה מחירי הדירות יורדים הסל בסופר לא התייקר אין פקקים רק הפועל מפסידה נו מילא את זה גם אריק הבין
    סגור
  • 2.
    ממשלת נוכלים
    ?????? 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כאשר נוכלים מנהלים את המדינה עם ערבים שרוצים בהשמדת העם היהודי אז זה מה שמגיע לעם היושב במדינה המקוללת אתם לא רואים שחבורה של נוכלים גנבים ושקרנים מנהלים מדינה עם האיסלם הקיצוני
    סגור
  • 1.
    ממשלה
    סש 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בכול פעם שיש פיגוע כזה או אחר עם תוצאות קשות , הקבינט הביטחוני מתכנס ו. . . כלום עד הפעם הבאה . בפעם הבאה , ראש הממשלה סע להתכנס עם פוטין .
    סגור