תקשורת ומדיה

ינון מגל: "סמוטריץ' עדיף על בן גביר בראש הציונות הדתית"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' התראיין הבוקר ב-103fm בתוכניתם של ינון מגל ובן כספית, מה שהביא לשיחה מעניינת ובלתי צפויה בין שני השדרנים: כספית שאל את מגל מי לדעתו צריך לעמוד בראשות הציונות הדתית: סמוטריץ או בן גביר, ינון הפתיע
מערכת ice |  3
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' התראיין הבוקר ב-103fm בתוכניתם של ינון מגל ובן כספית, מה שהוביל לשיחה מעניינת ובלתי צפויה בין שני השדרנים: כספית שאל את מגל מי לדעתו צריך לעמוד בראשות הציונות הדתית - סמוטריץ או בן גביר, ינון הפתיע.
 
והרי ידוע שחבר הכנסת איתמר בן גביר הוא דמות מוערכת בעיני מגל, אבל כאשר כספית ביקש ממגל להחליט: "במי היית בוחר שיעמוד בראש הציונות הדתית - בצלאל סמוטריץ' או איתמר בן גביר?" ינון, במפתיע, ענה: "בצלאל".
סמוטריץ' סיפר על פעולות האופוזיציה שחותרת תחת הממשלה במטרה להפילה: "אנחנו באופן טבעי מצביעים נגד הצעות הממשלה כיוון שאין לנו עניין להיות הקביים שלה ולאפשר לה כשנוח לה לנהל מו"מ עם טיבי ועודה ולהעביר דברים רעים ואז, כשיש חקיקה ציונית או ימנית, לצפות מאיתנו למלא את המקום של טיבי בקואליציה. זה לא עובד ככה".
 
לטענתו: "יש קואליציה ואם היא רוצה להמשיך לתפקד, היא צריכה לגייס לעצמה רוב ולהעביר חוקים - אבל זה לא קורה. אם אפשר יהיה להתכנס בכנסת הזו סביב הסכמים קואליציוניים שיאפשרו ממשלת ימין אמיתית שתחזיר את המשילות ואת הריבונות בנגב ובגליל ושתשלוט באמת - זה יהיה מצוין, אם לא אז צריך ללכת לבחירות. להערכתי, זה מה שרוצה רוב העם ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם בבחירות".
 
בעקבות פרסום האיגרת של ראש הממשלה נפתלי בנט ל"רוב הדומם", אמר סמוטריץ': "עוצמת הניתוק של מי שכתב אותה מביכה. הוא הוציא תמונה של עצמו בערך כמו הרצל, הוא אדם שמצטט את עצמו לדעת. יש כאן מסע האדרה עצמית, הוא מייצר משוואה בינו לבין המדינה כאילו אם הוא חלילה ילך המדינה תיחרב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה נבלה וזה טרפה (ל"ת)
    סול 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל אחד עדיף על בן גביר. סיקריק מטורף
    יהודי ימני 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאסור שתהיה לו דריסת רגל במוסד דיפלומטי. גם לא לטיבי.
    סגור
  • 1.
    ממשלה בהובלת הכהניסטים
    anj 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הממשלה הבאה של נתניהו היא למעשה ממשלת כהנא . בלי הכהניסטים לביבי אין שלטון. ובלי שלטון - ביבי הולך לכלא. הוא יודע את זה. ממשלת כהנא מתכננת ליישם את אסטרטגיית הצמצום האיראנית ( בפרסית זה נשמע טוב יותר ) : צמצום כוחו של בית המשפט, צמצום כוחה של התקשורת וצמצום חופש הפעולה של האזרחים. כך משטרים מהסוג הזה מחזיקים שלטון לאורך זמן.
    סגור