תקשורת ומדיה

סמוטריץ' נגד הצעד המסוכן של בנט לקראת ביקור ביידן

לקראת ביקור נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, בישראל: חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהציונות הדתית מצייץ בטוויטר כי ביקורו של ביידן במזרח ירושלים ללא ליווי גורם בטחוני או צבאי הוא התרסה: "בנט מחלק את ירושלים בשביל תמונה לקמפיין הבחירות"
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
לקראת ביקור נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, בישראל: חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהציונות הדתית צייץ היום (רביעי) בטוויטר כי ביקורו של הנשיא במזרח ירושלים ללא ליווי גורם בטחוני או צבאי הוא התרסה. כך כתב: "בנט מחלק את ירושלים בשביל תמונה לקמפיין הבחירות".
 
סמוטריץ' צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לראשונה מאז אוחדה ירושלים במלחמת ששת הימים, מאפשר ראש ממשלה ישראלי לנשיא האמריקאי לבקר במוסד ערבי במזרח ירושלים ללא ליווי ישראלי ולהעביר מסר מתריס של הכרה בזכותם של הערבים בירושלים. בנט מחלק את ירושלים בשביל תמונה לקמפיין הבחירות. אם אורבך לא יעצור את זה קודם זה יהיה רשום על שמו.
 
 
עוד אומר יו"ר הציונות הדתית כי ראש הממשלה מסכן את מדינת ישראל: "בנט מסדר לעצמו ביקור יח"צ מסוכן של ביידן ומוכר בשביל תמונה לקמפיין הבחירות את ביטחון ישראל ואת ריבונותה בירושלים המאוחדת (ביידן יבקר באופן מתריס במוסד ערבי בירושלים המזרחית ללא ליווי ישראלי). בנט מסוכן לישראל.
  
הבוקר פרסמנו כי גורמים ישראליים מעריכים כי נשיא ארצות הברית, שעתיד לבקר בישראל ב-13 ביולי, יכריז על שיתוף פעולה בין ישראל לבין סעודיה. שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי בדמות פורום ביטחוני משותף בין שתי המדינות ומטרתו לתת מענה לאיום האיראני. על פי פרסום ב'ישראל היום', מסתמן כי ביידן יכריז על שת"פ שהוא הסדר ביטחוני בין מדינת ישראל לבין מדינות שחתמו איתנו את הסכמי אברהם וכוללים גם את ערב הסעודית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכותרות שמנסח אתר תקשורת לצרכי קליקבייט או מתוך אג׳נדה
    אייס תומך בסמוטריץ׳? 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי ששוראת ומתעדכנת באייס למעלה מעשור עצוב ודוחה לאילו תהומות האתר מדרדר. האם בחירת כותרת כנ״ל, המאמצת את טענתן של חבר הכנסת הקיצוני, מיועדת לשפל צהוב של קליקבייט או לקידום האג׳נדה המסיתה? כך או כך בושה
    סגור