תקשורת ומדיה

כתב הארץ: "איוב קרא מונה כי הוא חנפן"

בתכנית הרדיו של אראל סג"ל התנהל דיון נוקב בין חיים לוינסון והשר לשעבר איוב קרא, במהלך העימות קרא קרא ללוינסון "גזען" האחרון השיב "דמגוג"
מערכת ice |  2
איוב קרא (צילום דייגו מיטלברג)
אתמול (ב'), במהלך תוכניתם המשותפת של אראל סג"ל והמגיש האורח חיים לוינסון ('הארץ'), תקף לוינסון את התנהלותו של שר התקשורת לשעבר איוב קרא (הליכוד), והתבטא באופן שנוי במחלוקת: "מה הבעיה להגיד שאיוב קרא טיפש? הוא אדם שכישוריו האינטלקטואליים לא פותחו, זה לא רק הקוף, הוא יותר קרוב לחד תאי".
 
היום (ג') עלה לוינסון לשידור וביקש להבהיר כי הוא חוזר בו מההשוואה לקופים, אך לא חוזר בו מהטענה שאיוב קרא לא מונה לתפקיד שר בעקבות כישוריו. לטענת לוינסון הסיבה המרכזית למינוי קרא היא "יכולת החנופה המרהיבה שלו לבנימין נתניהו".
 
בתגובה לדברים עלה איוב קרא לשידור וביקש להתייחס לביקורת שהטיח בו לוינסון: "הכישורים שלי, אדון לוינסון, אני עורך דין במקצועי, בעל תואר שני באוניברסיטת תל אביב, קצין בכיר בצה"ל, אח שכול נכה צה"ל. תראה לי עוד שר או ח"כ עם הכישורים הללו". קרא טען שהמניע לדבריו של לוינסון הוא "פשוט גזענות". קרא סיים ואמר "נגמרו ימי הפנקס האדום, שאנחנו צריכים להתחנף לאשכנזיות שלך. אנו שווים מול שווים פה, אני מתבייש שכך אתם מתייחסים אליי".
 
מנגד לוינסון לא התרגש וטען "היה במונולוג הזה הרבה דמגוגיה, אבל הציבור ישפוט, יש בחירות", הבהיר לוינסון לאחר דבריו של קרא. "הציבור בליכוד שפט אותו החוצה. יש אנשים בליכוד שלא מקדמים אותם כי הם מוכשרים בתועלת לציבור אלא כי הם מלקקים לבני הזוג נתניהו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אח שכול זה כישרון? הלוואי עליי (ל"ת)
    שחר מאור 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שוב פעם מוציאים את השד הנתניהו מהבקבוק (ל"ת)
    מושקה 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור