תקשורת ומדיה

נתן זהבי תחת מתקפה: "נחרדים ודוחים בשאת נפש, הסתה"

המגיש של 103FM שאמר בשידור חי דברים קשים נגד ערוץ 14 נתקל בביקורת קשה של ארגון העיתונאים: "מערכת הבחירות שבפתח מחייבת את כולנו, במיוחד עיתונאים ואנשי תקשורת, לאחריות מירבית לנוכח פוטנציאל האלימות והשיח הציבורי הירוד"
מערכת ice |  5
שמעון ריקלין, נתן זהבי (צילום פלאש 90/ אמיר לוי, מרים אלסטר)
לאחר שבערוץ 14 הודיעו כי יגבירו את האבטחה סביב העובדים ובמתחם האולפנים בערוץ בשל שיחות מאיימות שהגיעו, לדבריהם בעקבות הדברים שטען בשידור חי ב-103FM נתן זהבי, נגד הערוץ.
ארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל הודיע: "הארגון נחרד, ודוחה בשאת נפש את דבריו של נתן זהבי, מגיש רדיו 103 שאמר בשידור שהוא מייחל לשריפת אולפן מערכת חדשות ערוץ 14 על יושביו. מדובר בהסתה חמורה".
 
עוד הוסיפו: "כשמדובר באיש תקשורת בעצמו, הדברים חמורים אף יותר. מערכת הבחירות שבפתח מחייבת את כולנו, במיוחד עיתונאים ואנשי תקשורת, לאחריות מירבית לנוכח פוטנציאל האלימות והשיח הציבורי הירוד".
יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) בתגובה להסתה הפרועה נגד ערוץ 14: "הזדעזעתי לקרוא את הציוץ שכתב נתן זהבי בו הוא מייחל "שיישרף האולפן (של ערוץ 14) על יושביו". מדובר על הסתה חמורה שאי אפשר לדלג מעליה. אני קורא לארגון העיתונאים ולשאר כלי התקשורת לגנות מיד את האירוע, ולמחות נגד דבריו של זהבי".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צבועים
    משה 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוץ 14 הוא חבר של צבועים, היות ותוכן ההסתה הפרועה בערוץ הביבים הזה שובר שיאים. התבטאותו של נתן זהבי מבטאת באופן מלא את דעתם של רבים מאזרחי המדינה המתנגדים לביבי ומשפחתו המטורללת.
    סגור
  • 4.
    זהבי למה
    יוסי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פונה לנתן איש יקר איש עם לב ענק שעושה יום יום והמון פעמים בכל יום למען חלשים / דחויים/ ועוד ועוד ועוד . נתן היקר למה ? בשביל מה היית צריך את זה ? לא חבל.... עכשיו אתה בהשעייה ונתת "תחמושת " לכל השופרות מהצד האחר ...אתה מטיף באמת ובכנות נגד אלימות מכל צד ופתאום ברח לך או שלא ... דבריך לא ראויים נתן בלשון המעטה ואני כאחד שבאמת מאוד מאוד מאוד מעריך אותך אני ממש מצר על כל הארוע .. בקשר לתוכנית הפטריוטים יש לי פיתרון קל ויעיל - פשוט לעבור ערוץ ..
    סגור
  • 3.
    זהבי למה ? (ל"ת)
    יוסי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תחזירו אותו לאלתר
    אסי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין אדם יותר ישר ומוסרי ממנו. נכון שהוא בוטה ולפעמים מתפלקת לו אמירה לא ראויה. אבל מכאן ועד השעייה שלו הדרך רחוקה.
    סגור
  • 1.
    זהבי
    איצקו 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק זהבי כל הכבוד
    סגור