תקשורת ומדיה

בראד פיט בחשיפה כואבת: "אף אחד לא מאמין לי"

אחרי שבראד פיט חשף שהוא היה באלכוהוליסטים אנונימיים, כעת הוא נחשף שוב בראיון שטען כי הוא סובל מפרוסופגנוזי: "אף אחד לא מאמין לי. אני רוצה לפגוש עוד אנשים עם פרוסופגנוזיה!"
מערכת ice | 
בראד פיט דלונגי קפה (צילום יחצ)
הריאיון של בראד פיט למגזין GQ, בו חשף על תקופתו באלכוהוליסטים אנונימיים, ממשיך להכות גלים בעולם. כעת, השחקן שוב שובר שתיקה כשהוא מדבר על מצבו הרפואי,  ממנו הוא סובל כבר שנים ארוכות: עיוורון פנים.
פיט כבר חשף בעבר כי הוא סובל מחוסר יכולת לזהות בני אדם, שעם חלקם אפילו ניהל שיחות עומק ארוכות. לטענתו מדובר בפרוסופגנוזיה - הפרעה המתבטאת בקושי או אי-יכולת לעבד פנים שונות ולהבחין ביניהן. היא יכולה להיות מולדת או להיגרם מפגיעה מוחית. הציבור כמעט ואינו מודע להפרעה זו, למרות שמספר לא מבוטל של אנשים לוקים בה, ולעיתים גם הם עצמם אינם מודעים לבעיה שנוצרה אצלם.
 
פיט טען בראיון כי "אף אחד לא מאמין לי. אני רוצה לפגוש עוד אנשים עם פרוסופגנוזיה!". כזכור, כבר בשנת 2013 דיבר השחקן בן ה-58 על התסמונת, כשאמר כי "כל כך הרבה אנשים שונאים אותי כי הם חושבים שאני מזלזל בהם. לפעמים אנשים נותנים לי קונטקסט ואז אני מזהה, אבל לרוב אני פשוט מעצבן אנשים. אני הולך להיבדק בגלל הדבר הזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה