תקשורת ומדיה

דונלד טראמפ שולט אצל הרפובליקנים: באיזה פער ניצח בוועידה?

בסוף השבוע נערכה ועידה פוליטית מרכזית של המפלגה הרפובליקנית עם כל המי ומי - פסגת נקודת מפנה (TPUSA Summitt 2022). למרות הדיבורים על הפופולריות הגוברת של מושל פלורידה רון דה-סנטיס, בסקר המועמדויות לנשיאות ארה"ב טראמפ שלט בפער אדיר - 78.7% ממשתתפי הפסגה אמרו שהם יצביעו לטראמפ ב-2024
מערכת ice |  1
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, pixabay)
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שלט בסקר המועמדות לנשיאות הרפובליקה הדמוקרטית לשנת 2024 בפסגת הסטודנטים בנקודת המפנה בארה"ב ביום ראשון, כך נודע ל-Fox News.
פסגת נקודת מפנה TPUSA סקרה את משתתפי הוועידה - פעילי נוער מרחבי המדינה - עבורם הם יצביעו ב-2024 אם טראמפ יחליט להשיק ריצה נוספת של הבית הלבן. 78.7% מהמשתתפים אמרו שהם יצביעו לטראמפ.
19% אמרו שיצביעו למושל פלורידה רון דה-סנטיס, 1% אמרו שיצביעו למושלת דרום דקוטה קריסטי נועם, 0.5% אמרו שיצביעו לשר החוץ לשעבר מייק פומפאו; 0.3% אמרו שיצביעו לסנאטור טד קרוז, 0.3% אמרו שיצביעו לאמב לשעבר. ניקי היילי; ו-0.3% אמרו שהם יצביעו לסגן הנשיא לשעבר מייק פנס.
 
טראמפ נאם בוועידה במוצאי שבת, ורמז על ריצה לשנת 2024. נאומו היה נקודת המפתח ביום השני של ועידת המפנה לסטודנטים בארה"ב. נאומו של טראמפ המשיך בליל שישי אחד של דסנטיס, שנחשב יחד עם טראמפ לאחד מהמתמודדים הפוטנציאליים הפוטנציאליים של GOP 2024.
טראמפ, תוך שהוא עושה טיזר לגבי הריצה האפשרית שלו לשנת 2024, אמר בשבת שהוא ניצח בבחירות 2016, טען גם שהוא ניצח בבחירות 2020 ואמר, "עכשיו אולי נצטרך לעשות את זה שוב".
 
"אם אשאר בבית, אם אודיע שאני לא מתכוון להתמודד לתפקיד, הרדיפה של דונלד טראמפ תיפסק מיד", אמר טראמפ גם בהמשך הנאום. "אבל זה מה שהם רוצים שאני אעשה. ואתה יודע מה? אין סיכוי שאעשה את זה".
טראמפ סגר את נאומו באומרו כי עם נשיאותו של הנשיא ביידן, סיסמת הבחירה מחדש שלו "לשמור על אמריקה גדולה", מיושנת כעת. אבל, אמר טראמפ, "נהפוך את אמריקה לגדולה שוב".
לגבי היריבים הדמוקרטים: 30.3% מהמשתתפים אמרו שמושל קליפורניה גאווין ניוסום יהיה הקשה ביותר לרפובליקני לנצח; 13.6% אמרו הגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה; 10.5% אמרו את שרת החוץ לשעבר הילרי קלינטון; 10.3% אמרו הסנאטור ברני סנדרס; 7.9% אמרו סגנית הנשיא קמאלה האריס; 5.9% אמרו את הנציגה אלכסנדריה אוקסיו-קורטז.
רק 4.4% מהמשתתפים אמרו שהנשיא ביידן יהיה הקשה ביותר למועמד רפובליקני לנצח ב-2024.
 
המשתתפים נשאלו גם האם הם מאשרים או לא רואים בעין יפה את הממסד הרפובליקני בוושינגטון הבירה - כאשר 92.7% אמרו שהם לא מסכימים ו-7.3% אמרו שהם מאשרים.
73.8% ממשתפי הוועידה אמרו שהם לא בטוחים שהמפלגה הרפובליקנית יכולה לתקשר עם מצביעים צעירים יותר, בעוד 26.2% אמרו שכן.
בינתיים, המשתתפים נשאלו גם אם הם חושבים ש"בניית חומת גבול דרומית" או "שליחת 56 מיליארד דולר לאוקראינה" חשובה יותר.
98% מהמשתתפים אמרו שבניית חומה לאבטחת הגבול הדרומי של ארה"ב היא "חשובה יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    MAGA 2024! TRUMP!
    אלון 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Ultra MAGA
    סגור