תקשורת ומדיה

בועז ביסמוט בחשיפה מרגשת: "הלב פועם בחוזקה והדמעות בדרך"

בועז ביסמוט חשף כי ליווה את בתו לצו ראשון בבקו"ם: "הלב פועם בחוזקה והדמעות כבר בדרך. זכיתי הבוקר ללוות את בתי מיכל לצו ראשון בבקו"ם. מרגש לדעת שבקרוב (כן, זה יגיע מהר) היא תזכה לעלות על מדים ולשרת את מדינת ישראל!"
מערכת ice |  1
בועז ביסמוט (צילום פלאש90)
בועז ביסמוט, חבר הפאנל בחדשות 12 והעורך הראשי של "ישראל היום", העלה היום (ראשון) ציוץ לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא חושף כי הוא מתרגש במיוחד אחרי שליווה את בתו לצו ראשון בבקו"ם.
ביסמוט כתב בציוץ שהעלה: "הלב פועם בחוזקה והדמעות כבר בדרך. זכיתי הבוקר ללוות את בתי מיכל לצו ראשון בבקו"ם. מרגש לדעת שבקרוב (כן, זה יגיע מהר) היא תזכה לעלות על מדים ולשרת את מדינת ישראל!"
 
כזכור, רק לאחרונה פורסם כי השם החם ר שעשוי להיכנס לכנסת הקרובה, לפחות מצד מפלגת הליכוד, הוא בועז ביסמוט, שהתייחס לתכניות שלו והתקווה להיבחר לרשימה: "העובדה שנתניהו לא משריין אותי זו ההוכחה שאמנם אני תומך נלהב של נתניהו אבל הליכוד היא מפלגה דמוקרטית בה צריך לחרוש את הארץ כדי לזכות במקום וזה דבר נפלא, אני מספיק בטוח בעצמי ולא חושש".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביביסמוט בא לבכות לנו?!
    ח״ן 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז שיישאר בבית… הוא עונד שתי טבעות נישואין? כמו שני שעונים - שמראים את השעה בשני איזורי זמן שונים… כנראה הוא צריך תזכורת באיזה איזור הוא נמצא בכל פרק זמן נתון…
    סגור